bestia Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Dziś kawusia przeszła przegląd obowiązkowy i jutro na zlocik w Lwie jedziemy. A jeszcze się zapytam. Drży mi wskaźnik od temp. wymieniać czy jeszcze nie? wskazuje dobrze, tylko czasem się trzęsie trochę. Dobra koniec wad. I tak kocham moją kawe :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe175 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 u mnie tez tak sie grzeje ze na ..... powiewa ciepelkiem :biggrin:) a moze ktos wie gdzie i czy wogole jest bezpiecznik od wentylatora?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Wczoraj byłem na motobazarze we wrocku. W końcu kupiłem nowe aku do mojej kawy. Wg katalogu dedykowany do zzr 110 95, żelowy - 180 zł. Mam nadzieje, że skończą się problemy z odpalaniem, bo kilka razy w tym roku mnie to lekko zirytowało. W drodze powrotnej kilka korków , załączony wentylator na max. i w tych naszych kombinezonach na wylocie z wrocka byliśmy lekko ugotowani na parze , masakra, ale co tam, za to na trasie wszystko było ok. Pozdro i do zobaczyska na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejf Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Witam wszystkich!!! Jestem tu nowy, zzr 1100 posiedam od miesiąca.... i mam pare pytań:1) mam wpisane w dowodzie 74kw czyli wersja 100 KM.. jak jest różnica miedzy 150 KM? temat był juz poruszany ale nikt nie dał (wyczerpującej) odpowiedzi na to pytanie.2) podczas zmiany biegów z 1 na 2 i z 2 na 3, słychać durzy trzask (nie zgrzyt) w skrzyni... czy to normalne ? na wyższych biegach tego nie ma... w innych motocyklach tez sie z tym nie spotkałem... To byłoby na tyle (narazie) uwazam ze to wspaniały motor... POZDRAWIAM WSZYSTKICH!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 74kw czyli wersja 100 KM.. jak jest różnica miedzy 150 KM? zasadnicza- 50KM wiecej :D a co za tym idzie : spokojniejsza praca silnika, mniejsze spalanie, wieksze osiagi, czad :notworthy: . najgorsze jest to ze silniki ktore sa dlawione - sa mniej trwale . nie tylko w tym modelu ale ogolnie. jesli chodzi o prace skrzyni to w moim [ teraz krzyska :biggrin: ] zygzaku chodzila rrewelacyjnie. szczegolnie bez uzycia sprzegla . moze sproboj bez sprzegla przelaczac biegi ? naprawde lepiej wchodza. no i podstawa- sprawdz sprzeglo .zmien plyn i odpowietrz dobrze. potem zobacz co i jak . moze pomoze powodzenia :crossy: Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejf Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Witaj Kulka.... różnica w mocy ok, rozumiem tylko co ją blokuje? mniejsze dysze, zmniejszone wloty powietrza? gdzie jest różnica? co do biegów,, to bez sprzegła nie zmienie. nie da rady. trzeba ruszyc klamką!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 nie pamietam w jaki sposob jest zdlawiona ale pamietam ze przywrocenie jej do pelnego stanu to dosc kosztowny intereszeby bez sprzegla zmieniac biegi , trzeba troche techniki ale spoko da rade na bankjak znajde jak jest zblokowana to dam znac Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 A co z naszym spotkaniem? Jakieś konkrety? Już prawie lipiec, a chciałbym Was poznać na żywo. Kawa też chętnie swoją rodzinkę zobaczy :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejf Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Witam... co do spotkania to jakby ktos miał ochote jechac na północ polski (trójmiasto) to chetnie bym sie spotkał.... lato jest moze ktoś sie pokusi.... jak coś to zapraszam na grilla!!!! POZDRAWIAM! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Kulka gratuluję nowego nabytku(Suza) widzę że moto jest w świetnym stanie(jak mój zygzaczek)czy osiągi też podobne?Panowie odgrzewam pytanie-czy nikt nic nie wie na temat małych okrągłych zaślepek na kierownicę?Wcięło mi jedną i poszukuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 (edytowane) pokaz jakie ,bo mam 3 szt chromowane na te imbusy od kiery mocowania i daj mi nr GG t5o se pogadamy czasem Edytowane 27 Czerwca 2008 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 pokaz jakie ,bo mam 3 szt chromowane na te imbusy od kiery mocowania i daj mi nr GG t5o se pogadamy czasemNo to właśnie biega mi o takie cuś.Podjadę do ciebie w któryś dzień w ramach relaksu po ciężkiej pracy.GG nie mam.Pozdrowiska!! Dobija mnie to cholerne okienko poziomu oleju.Czy macie podobne odczucia??U mnie faktyczny poziom oleju można ustalić po 3-4....dniach.Po 1 dniu od postawienia moto na podstawkę centralną okienko jest pełne i stopniowo poziom codziennie obniża się i dopiero na czwarty lub piąty dzień stabilizuje się.Paranoja!Jest to szczególnie denerwujące jeśli trzeba dokładnie pilnować poziomu oleju,a tak przecież jest w Zygzaku.W poprzednim moim moto(Honda NTV650)do kontroli poziomu był bagnet i to wg.mnie jest najlepsze rozwiązanie.Okienko jest niby wygodne bo nie trzeba wykręcać korka z bagnetem,brudzić się itp.,ale tak naprawdę to jakiś niewypał!A przy okazji - jak w waszych Kawach z konsumpcją oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejf Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 jesli chodzi o prace skrzyni to w moim [ teraz krzyska (IMG:style_emoticons/default/mrugacz.gif) ] zygzaku chodzila rrewelacyjnie. szczegolnie bez uzycia sprzegla . moze sproboj bez sprzegla przelaczac biegi ? naprawde lepiej wchodza. no i podstawa- sprawdz sprzeglo .zmien plyn i odpowietrz dobrze. potem zobacz co i jak . moze pomoże Witam pozmieniałem troszke biegi bez użycia sprzegła... chodzą super!! niema juz tego pukniecia w skrzyni, sprzegło odpowietrzone , płyn zmieniłem, ale nadal jak zmieniam przy użyciu klamki to jakby mi ktos młotem 5 kg walił po silniku... Wiecie co to może byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 (edytowane) zmien plyn w ukladzie , odpowietrz i zobacz ,czy bedzie poprawa. nie musisz wciskac sprzegla calkowicie, wystarczy tylko lekko nacisnac jesli juz koniecznie musisz , przy redukcji tez :rolleyes: Edytowane 29 Czerwca 2008 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 zmien plyn w ukladzie , odpowietrz i zobacz ,czy bedzie poprawa. nie musisz wciskac sprzegla calkowicie, wystarczy tylko lekko nacisnac jesli juz koniecznie musisz , przy redukcji tez ;)Kulka jak redukujesz biegi z przegazówką,czy raczej bez?Ja zauważyłem,że z przegazówą chociaż jest więcej pieprzenia to biegi redukuję bezgłośnie i "miękko" .A w górę od 2 biegu bez sprzęgła faktycznie jest zajebiście,im wyższy bieg tym "aksamitniej"wchodzi.Szczególnie jak wyczuje się idealnie moment(ułamek sekundy) kiedy należy przełączyć bieg.Do tego trzeba trochę wprawy,ale potem to już sama przyjemność. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.