cenderr Opublikowano 21 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 No nie wiem czy to najlepszy pomysł :clap: . Obleje mnie na wstępie... :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jantarski Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 No nie wiem czy to najlepszy pomysł :clap: . Obleje mnie na wstępie... :biggrin: . Zapytać zawsze można, zapytaj jak się poruszacie, czy np: jedziemy jako kolumna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Ja jak uciekle egzaminatorowi to jechalem dalej 30 kmh :biggrin: i tyle :clap: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 a plyn hamulcowy sprawdzasz na nozce z kierownica skierowana do lewej i odczytujesz najnizszy poziom.Sorry że po tak dlugim czasie, aledzisiaj miałem egzamin, skorzystałem z rad jakie podaliście, ale również z tej z cytowanego fragmentu, jak się okazuje jest ona błędna. Egzaminator powiedział że w CBF250 sprawdza się poziom na motocyklu stojącym prosto, i z kierownicą na wprost.Na szczęście był to jedyny błąd jaki popełniłem :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 na szczęście mnie o hamulcowy na egzaminie nie pytali, bo nie umiałbym sprawdzić profesjonalnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 a ja mam jeszcze takie pytanko . egzamin mam 19 maja. a moje pytanie to czy trzeba sie upewniac na ósemce i slalomie? bo niektorzy pisza ze mozna niby kukac w lusterka albo nawet nic nie robic tylko plynnie to przejechac i to wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tita Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 a ja mam jeszcze takie pytanko . egzamin mam 19 maja. a moje pytanie to czy trzeba sie upewniac na ósemce i slalomie? bo niektorzy pisza ze mozna niby kukac w lusterka albo nawet nic nie robic tylko plynnie to przejechac i to wystarczy? w kazdym osrodku egzaminacyjnym ustalaja to wg "widzimisie". Przepisy tego nie precyzuja. Dlatego najlepiej zapytaj po prostu egzaminatora czy masz jechac z kierunkami czy bez, bo np na kursie uczyli cie bez a znajomi mowili ze jednak trzeba i tyle. Lepiej 2 razy spytac niz raz cos zrobic zle i oblac przez jakas bzdure. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 jak ja zdawałem, to kierunkowskazy i upewnianie się tylko na slalomie... ósemka bez udziwnień... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 i tak wsztsko zalezy od motoru egzamnacyjnego i kjego sprzegla :) nie ma to jak swoje maszyny, na swojej to jak kazdy cyba, smigam po placu jak sie da, ale na egzaminie to inaczej jest zawsze : ( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kioRa Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Ja powiem jeszcze jedno : podswietlenie tablicy rej. i lozysko glowki ramy to tak na marginesie bo mi sie trafil taki qu...pan ...reszty nie wspomne.PAMIETAJCIE O PODSWIETLENIU TABLICY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo_ Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witam mały offtopic:Niewiecie moze z kąd mozna sciągnąc testy na kat. A ?za linka z gory dziekuje :icon_mrgreen: Pozdrawiam, bolo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 O upewnianiu itd powiedział mi examinator przed przystąpieniem do examinu. Zrobił nam takie 5 minutowe pogaduchu czego oczekuje. I zgadzam się z ,,kioRa" >>> PAMIĘTAJCIE O TABLICY bo też to miałem :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 czy ten temat i jego treść także dotyczy prawa jazdy A1? :banghead: będe niedługo zdawał :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Priest666 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (edytowane) Ja nie zapomnę jak jeden fiut pozwolił mi przejechać cały placyk... 8mka, slalom itd.. potem powiedział, żebym zrobił wszystko jeszcze raz... bo był błąd. No to dawajta.. znowu wsio zrobiłem... i koleś do mnie z tekstem że ósemka idealna i wszystko byłoby na 5, gdybym się upewnił przed ruszaniem czy nic nie jedzie. A w moim przypadku bedzie powtórka... fakin szit... Noż k... sie zagotowałem normalnie. Mógł pajac powiedzieć... Na szczęście za następnym razem poszło gładko i bezboleśnie. Raz się tylko spociłem jak hyhy na mieście miałem zawrócić na ulicy i mi przy zakręcaniu zgasł :smile: :bigrazz: a wiedziałem ze podparcie dyskwalifikuje totalnie... no i dawaj kręcę starterem elektrycznym.... załapał.. ja tu już się pocę bo moto mi się kładzie... rura.. i jakoś poszło. :lalag: Pozdrawiam serdecznie ... Edytowane 6 Maja 2007 przez Priest666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tita Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Ja nie zapomnę jak jeden fiut pozwolił mi przejechać cały placyk... 8mka, slalom itd.. potem powiedział, żebym zrobił wszystko jeszcze raz... bo był błąd. No to dawajta.. znowu wsio zrobiłem... i koleś do mnie z tekstem że ósemka idealna i wszystko byłoby na 5, gdybym się upewnił przed ruszaniem czy nic nie jedzie. A w moim przypadku bedzie powtórka... fakin szit... Noż k... sie zagotowałem normalnie. Mógł pajac powiedzieć... Na szczęście za następnym razem poszło gładko i bezboleśnie. Raz się tylko spociłem jak hyhy na mieście miałem zawrócić na ulicy i mi przy zakręcaniu zgasł :D :icon_arrow: a wiedziałem ze podparcie dyskwalifikuje totalnie... no i dawaj kręcę starterem elektrycznym.... załapał.. ja tu już się pocę bo moto mi się kładzie... rura.. i jakoś poszło. :icon_arrow: Pozdrawiam serdecznie ... gdzie zdawales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.