Skocz do zawartości

Honda CBR 1000F vs Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie , i jeszcze jedno , jaką v max. ma CBR 1000 bo słyszałem , ze coś około 270 a ŚM w swoim ostatnim dodatku podaje "tylko" 237 , wiec jak to jest ?? dałem taki temat ,bo w przyszłości jk bede zmieniał moto to na coś tej klasy pojemnościowej i z podobnym przeznaczeniem-szybka turystyka :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :icon_razz:

Bandit 1200 konczy przyspieszanie przy 238 jak zaczarowany... obrotomierza zostaje jeszcze, a on dalej za nic nie chce isc. Co do cbrki 1000 to jeszcze za bardzo wypowiedziec sie nie moge, bo nie jezdzilem

Pozdr.

Edytowane przez qbon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To była maksymalna prędkość wersji zdławionej do 100 KM.

CBR 1000 F, to motocykl podobnież nie do zajeżdżenia, piszę podobnież, ponieważ widziałem dwa egzemplarze z zatartymi panewkami. Kawasaki jest maszyną wymagającą częstszego serwisu. Jeździ się obiema maszynami podobnie. Moc wersji otwartych, to 137 KM Honda i 148 KM Kawasaki.

Najważniejsze, to stan danego egzemplarza, bo motocykle już za nowe, to nie są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, myślę , że Honda jest nieco lżejsza od Kawy, osobiście latam na Kawie ZZR 1100 1995 r. jest dość ciężka w prowadzeniu w ruchu miejskim (285 kg) ale na trasie to buja się jak torpeda. Na mojej Kawie przejechałem już troszkę i uważam , że to idealna maszyna na długie trasy. Mój kolega ma właśnie Honde CBR 1000 F i miałem też okazję troszkę na niej polatać. Wydaje mi się, że podobnie się prowadzą, mimo tego , że ZZR jest cięższa.

Kupisz co uważasz, ja z mojej Kawy jestem bardzo zadowolony.

Pozdro.

Irek z Rawicza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irek , a kłopotów nie miałeś z tym ZZygzakiem nigdy ? Bo też słyszałem , ze są mniej trwałe jak CBRa 1000 , co Ty o tym sądzisz??

Jeszcze nie miałem kłopotów (na szczęście) odnośnie awaryjności ZZR to troszkę są chyba opinie przesadzone, jedno mogę stwierdzić, troszke lubi brać olej, zwłaszcza przy ostrej jeździe, ale to chyba nie jest wielki problem.

Rudy jak masz ochote sprawdzić jak się lata na ZZR 1100 to zapraszam do Rawicza, nie jest daleko od Ciebie, a będziesz miał przynajmniej jakieś rozeznanie co i jak, a jazde na CBR tez moge ci zorganizować, koleś na pewno pozwoli ci się garnąć.

Edytowane przez IrekS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='19 Lipiec 2006 - 06:04' post='667992']

Ciekawe czemu na Kawasaki narzekaja przewaznie ludzie ktorzy wogole nie mieli z nim stycznosci. Jak to jest?? :icon_razz:

 

ja tam bym sie cieszył że narzekają. Zawsze kupuje sprzęty na które inni narzekają, dzięki temu sa sporo tańsze.

Jak samochody to tylko Peugeot i Citroen jak motocykle to Kawasaki.

Ani te na F ani te na K mi sie nie psują - o dziwo

Edytowane przez krzycho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, dlaczego najwięcej mają do powiedzenia CI którzy nie mieli takiego moto, albo w ogóle nigdy nie mieli moto :icon_razz:. Ale u nas Polaków to jest typowe: opowieści drzewa sandałowego to my lubimy :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZZr ma nieadekwatne do swojej masy przednie zawieszenie, jakies takie pływajace i rozjechane. Poza tym pozycja za kierownicia i usyuowanie za kierownica jakos tak utudniaja pokonywanie zakretów. Po za tym to wielkie bydle wywazone tak zeby bylo nie poreczne.

Za to napewno jeden z kiklku motocykli ktore nadaja sie na autostrade do podrozowanie z v max > 200.

 

Cbr nie mialem to sie nie wypowiadam.

 

Z prezentowanej 2 wybierma gsxr 1100 : zawieszenie up side down, amortyzator skretu, najlepiej sie wkreca.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irek , spoko , wielkie dzięki , jak bede potrzebował porównania to sie odezwe , a tak w ogóle to na woodstock sie wybierasz? , a moze na krotoszyn ?? Co do Kaw to sie tylko słyszy , ze sie psują , ponoć GPZ 600 i 1000 to gówno , a 2 moich kolesi ma i lata , jeden miał , zrobił 5000 i ... sie rozwalił ale silnik był nadal cały :icon_razz: Tez uwazam , ze mozna kupić dobrą Kawe a zajechaną Honde która ma opinie nie do zajebania... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR z tego wzgledu że jest bardziej odporna na braki serwisu.Kawki muszą mieć serwis często i dokładny, i będą super śmigać, ale zaniedbaj ją troche i zaczną się kłopoty.Osobiście CBR bardziej mi się podoba.

Ale którego nie wybierzesz, to powinieneś być zadowolony, jeżeli oczywiście dobry model trafisz.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rudy, mam zamiar wybrać się do Krotoszyna, może się spotkamy, a pod koniec sierpnia organizaowany jest jakiś zlot w Miejskiej Górce pod Rawiczem, tez możesz się wybrać, to w końcu kawałeczek drogi.

Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Kaw to sie tylko słyszy , ze sie psują , ponoć GPZ 600 i 1000 to gówno , a 2 moich kolesi ma i lata , jeden miał , zrobił 5000 i ... sie rozwalił ale silnik był nadal cały :D

 

Mam GPZ1000 RX latałem nim w PL dwa lata teraz latam nim w Anglii i nic się nie dzieje. To już moja druga Kawa, wcześniej miałem GPZ 900 i też wszystko było wporządku. Teraz się przymierzam do zakupu ZX9 czyli znowu Kawa :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...