Seboka Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Więc sprawa wygląda tak, mój Wildek gdy go pale póki się nie zagrzeje i nie nabierze słusznej temperatury, gdy doda mu się gazu kopci (normalnie nie robie tego), oleju nie bierze(przejechane 3 tyś po wymianie), wymienione filtry, świece, regulacja zaworów w serwisie .Szczególnie z tylniego cylindra , pracuje równo na niskich obrotach przebieg 20 tyś 2001 r. Mam puste wydechy ale z siatką w środku i lekko zdławione wkładami . Czy po prostu jest to taka specyfika ??? Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 (edytowane) Witam - moim skromnym zdaniem dostaje za dużo paliwa na tylny gar - może gaźniki wymagają podkręcenia - mieszanka paliwo - powietrze. Jak już się jedzie to silnik przepala - większe obroty itd - a na wolnych a tym bardziej na ssaniu nie daje rady - więc kopci. Sprawdź gaźniki - może ten zabieg pomoże - w sumie powodów może być kilka a co do brania oleju to też bierze - tyle, że być może w ilościach niezauważalnych - tak już silniki mają.Pozdrawiam. Sorry - mój błąd - Wild Star ma jeden gaźnik ale reszta tak jak powyżej. Edytowane 17 Lipca 2006 przez vpower Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Co do brania oleju to wątpię , wildki mają spiek ceramiczny w środku .Gaźnik powietrze ma niby fabrycznie ustawienia , stawiał bym chyba jednak na regulacje gaźnika . Ponoć jak się spala olej daje niebieskawy dym tak mi mówił pewien fachowiec, takiego nie daje , może jakieś lewe powietrze , króćce są wykonane z grubej gumy nic się z stamtąd na pewno nie dostaje . Czyli zbyt bogata mieszanka w paliwo lub za mało powietrza ???? Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 a jak tam filtr powietrza? czyszczony? ale jak dymi tylko na zimnym przy odkręceniu, to chyba wszystko OK. mój VN800 przykapcał przy przygazówkach na rozgrzanym silniku - filtr powietrza załatwił sprawe /też mam 1 gaźnik - podobna specyfika/ Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Filtr powietrza nowy , jak zimny przykopca jak się podkręci gazu , zrobie jutro filmik i umieszcze linka na forum sami ocenicie . Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Z tym braniem oleju to miałem na myśli to, że praktycznie każdy silnik coś bierze i nie świadczy to o czymś nienormalnym - poprostu przy przeciążeniach występujących w silniku tak to juz jest. Jeden bedzie brał tyle że nie zauważysz a drugi wypije litr jak np. osławione Vulcany 1500. A wracając do tematu - najprawdopodobniej regulacja gaźnika się kłania - pisałeś, że masz puste wydechy - a była regulacja po wymianie z oryginałów na te puste? Postawiłbym na zbyt bogatą mieszankę. Tak jak napisałem wcześniej na wolnych nie jest w stanie tego przepalić wiec w momencie odkręcenia kopci. Sprzęta do fachmana na 15 minut wstawić - pobawi sie składem mieszanki i objawy powinny ustapić. Pozdawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 18 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Tak też zrobię podjadę na regulacje gaźnika . Vpower dzięki za uwagi i pozdrawiam Kolegę :icon_razz: . Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Vpower jestem posiadaczem (szczęśliwym) ;) VN 1500 i jakos nie zauważyłem ubytków oleju mimo przejechania prawie 5tkm.Wiesz to z autopsji czy z opowiadan?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Vpower jestem posiadaczem (szczęśliwym) VN 1500 i jakos nie zauważyłem ubytków oleju mimo przejechania prawie 5tkm.Wiesz to z autopsji czy z opowiadan?? A który rocznik tego VN? Nowsze już nie piją. Kolega non stop na świeżym oleju jeździł tyle mu żarł. Oczywiście jego motorek to był ten chopperek a nie cruiser. Ja też jeździłem np. VN 800 i też mi nie żarł oleju. Moim zdaniem zależy jak trafisz - jedne piją wiadrami a inne wcale. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 przy wybebeszeniu badz wymianie tlumikow oczywiste jest ze trzeba przeregulowac gaznikipo drugie jezeli filtr powietrza jest nieoryginalny [ nie ten zalecany przez producenta ] to tez moto bedzie inaczej chodzicdlatego trzeba przeregulowac gazniki pozatym jak juz dlugo jezdzisz na pustych wydechach ( i nie pochodza one od renomowanego producenta - nie sa wlasciwie skonstruowane, nie maja odpowiedniej pojemnosci oraz przepustowosci spalin ) to nie dziw sie ze popsules motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 25 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 (edytowane) wydechy są cobry , tylko je troche wytłumiłem , nie strzela, równo chodzi .Ponoć za bogata mieszanka , tak mówią . Nie dopala paliwa jak zimny i tyle Edytowane 25 Lipca 2006 przez Seboka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Cześć Seba ! W zasadzie byłby to normalny objaw, mam na myśli szary dymek na zimnym silniku. Mam dokładnie to samo tyle że u mnie V4 z czterema gaźnikami. Po odpaleniu i cofnięciu ssania któryś z gaźników dostaje ciut bardziej bogatej mieszanki i przy mocniejszym odkręceniu lekuchno zadymi z jednego tłumika. Ale w Wildku jeden jest gaźnik a różnica w długości wydechów napewno na to nie wpływa. No chyba że ten łączniki od wyrównywania ciśnienia w oryginalnych tłumikach to niweluje ale to z pogranicza bajki. Na silnik bym nie stawiał, 20 tyś to on ledwo po dotarciu Panie. Po za tym po oleju to by lekko na siwo dymił a nie na czarno. Pomimo że to dziwne stawiam na gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Hej! Mam podobne problemy. Czasem nie chciał odpalać na zimno, a ostatnio nawet ciężko przy rozgrzanym silniku. I do tego zakopcił. Czyściłem gaźnik... wymieniłem zarzucone na czarno świece (może paliwo?). Co mechanik, to inna opinia. Nawet chcieli mi wymienić uszczelniacze (14 tys.km). Zauważyłem natomiast, że kranik kompletnie nie trzyma paliwa - nie znam się, ale może gaźnik dostaje za dużo, choć jest pompka.PYTANIE - REGULUJE SIĘ TE ZAWORY CZY NIE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 A pewnie że się reguluje :clap: Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Seba a czy przypadkiem Wild nie ma regulacji hydraulicznej a to by znaczylo ze sie zame reguluja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.