asersan Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Witam wszystkich!trafiłem tutaj bo i mnie wzieło na pierwszy prawdziwy motor.chce kupić coś w granicach 6-7 tys, nie starszego niż '92.motor na trasy 100-300 km czasami ok 1000kmjako ułatwienie podam że mam 188cm wzrostu i ok 90 kg wagi.czekam na wasze propozycje bo od czytania i szukania głowa mi spuchła i żaden kask mi teraz nie wchodzi :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osito Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Do turystyki zamiast motoru sugerowałbym raczej motocykl... :biggrin: I w ramach tych motocykli Yamaha TDM 850 - wyjatkowo dobrze dopasowana do Twoich gabarytow, wygodna na dluzszych trasach z rozsadnymi predkosciami, trwala, elastyczna od dolu - bo w koncu 2 duże gary - same plusy. Przejechałem takim sprzętem ponad 5 kkm i nigdy mnie nie zawiodła.A przy okazji witam na 4um :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asersan Opublikowano 15 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 no tak, taki poważny błąd. oczywiście że motocykl motor to silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Polecalbym Honde Africe ale to niestety troche wieksze koszty zakupu. W tym przedziale to tak jak przedmowca TDM lub ymaha Super Tenere. Podobno bardzoi trwale motocykle i w sam raz nadajace sie do turystyki. Ja niestety z Yamaszki nie bylem zadowolony ale to juz wina egzemplarza jaki nabylem :biggrin: . Kolega kupil niedawno ST i roznica mojej a jego to niebo i ziemia. Jest bardzo z niej zadowlony. Radzilbym szukac moto w Niemczech, odradzam kupno w Polsce. Tam masz wieksza pewnosc ze moto pasuje do opisu podanego na aukcji badz jakiejs ofercie, przebieg prawdziwy no i wiadomo jakie tam sa drogi a jakie u nas. Po kupnie ST w Polsce powiedzialem sobie ze nigdy wiecej juz tego bledu nie popelnie. Teraz nabylem bandita u naszych sasiadow i jestem mile zaskoczony, az tyle sie nawet nie spodziewalem odnosnie tego moto.Pzdr zycze udanego zakupu i frajdy z jazdy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 moze CBR 1000 , GSX 1100 , ZZR 1100 , FJ 1200 , to są juz takie szyyybkie turystyki :biggrin: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 VFR ??/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Znów wracamy do tematu, a czy to twój pierwszy motor ? ? ? Jeżeli tak to nie ma co kupować motoru o pojemności ponad 1 litr. Może coś mniejszego. Jak Honda CB 750, czy nawet jeszcze mniejsza pojemność, jakaś 500'setka ? ? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asersan Opublikowano 15 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 tak, to pierwsze moto.i nie chcę nic pow 900c3 i nie mniej niz 500 ten tdm 850 nawet wygląda ciekawie.a jak z jego silnikiem, osiągami, wyprzedzaniem, zużycie itd.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 moc: 80 KM, srednie zuzycie paliwa 5,3l, przyspieszenie 0-100 w 3,7s i predkosc maksymalna 203 km/h. Dane wzielem z gazety motocyklowej.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sofik Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 (edytowane) Tani, i trwały motocykl - rocznikowo proponowany przeze mnie nie będzie Ci pasował bowiem kupisz coś odrobinę starszego niż 1990 w tych ramach finansowych.Trwałością jednak mimo sędziwego już wieku i tak pokonuje wszystkie japońskie wynalazki. Polecam: BMW R65. zdjęcie Edytowane 15 Lipca 2006 przez Sofik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 no tak, taki poważny błąd. oczywiście że motocykl motor to silnik. Motor to silnik ? Ale chyba nie po polsku ? Silnik to silnik. A motocykl to motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osito Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 ten tdm 850 nawet wygląda ciekawie.a jak z jego silnikiem, osiągami, wyprzedzaniem, zużycie itd.? Silnik zmodernizowany po Super Tenere, twin rzędowy, pod obciążeniem brzmi prawie jak V-ka (i tu prawie nie robi dużej różnicy... :clap: ) i przede wszystkim jest elastyczny - wyprzedzanie to bajka. Osiągi powiedziałbym są na poziomie Rolls Royce'a, czyli wystarczające :biggrin: , biorąc pod uwagę konstrukcję i przeznaczenie sprzęta. Nie raz i nie dwa objechałem TDMą japońskie 600 na winkielkach w Szwajcarskiej jurze, a motocyklista ze mnie początkujący :icon_evil: Sprzęt trwały i nie do zdarcia, z jednym ale: lubi wypić oleju. Moja wciągała jakieś 350 ml/1000 km. Z innymi materiałami pędnymi nie jest źle, pali ok. 6 - 6,5.Naprawdę komfortowa maszyna, z wygodną kanapą i dużym skokiem zawieszenia, co się pewnie przydaje na polskich drogach :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Ja polecam VFRke. Niedawno zakupiłem taką, starszą wersje ale jestem zadowolony. Ktoś tu pisał o BMW, oczywiście trwałe są jak diabli. Ale VFRka też daje rade, ma sztywny rozrząd więc nie ma problemów z łancuszkami itp. Silnik jest cholernie trwały. Znajomy ma przebieg 300.000 tys km, a gdzies drugi znajomy ma artykuł jak gość VFRką trzasną ponad 500.000 po świecie. Więc te motocykle tez są trwałe i niezawodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sofik Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 (edytowane) Ktoś tu pisał o BMW, oczywiście trwałe są jak diabli. Ale VFRka też daje rade, ma sztywny rozrząd więc nie ma problemów z łancuszkami itp. Silnik jest cholernie trwały... ... Więc te motocykle tez są trwałe i niezawodne. Ponad wszelką wątpliwośc. Przecież Honda VFR słynie ze swej trwałości. Wybór tej właśnie Hondy w zależności od możliwości finansowych, przyszłego charakteru eksploatacji, i egzemplarza byłby pewnym trafnym wyborem.Ciężko jednak porównywac VFR(photo) do BMW R65 :biggrin: pzdr Edytowane 15 Lipca 2006 przez Sofik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 (edytowane) Motor to silnik ? Ale chyba nie po polsku ? Silnik to silnik. A motocykl to motocykl.A Ty co ?Polskiego w szkole nie miales?? motor m IV, D. -u, Ms. ~orze; lm M. -y1. ;mechanizm przetwarzający określony rodzaj energii (np. energię elektryczną, cieplną) na energię mechaniczną; silnik»Motor elektryczny, parowy, spalinowy.Praca, siła, moc motoru.Huk, ryk motorów.Motor zawarczał, zadudnił.Δ Zapalić, zapuścić motor «spowodować działanie, funkcjonowanie motoru, puścić go w ruch, uruchomić»Δ Wyłączyć, zgasić motor «przerwać działanie motoru, unieruchomić go»◊ Ktoś jest motorem jakiegoś działania, przedsięwzięcia itp.; coś jest motorem czegoś «ktoś jest inspiratorem, organizatorem czegoś; coś jest motywem działania, siłą pobudzającą, bodźcem do czegoś; 2. pot. motocykl;Ale VFRka też daje rade, ma sztywny rozrząd więc nie ma problemów z łancuszkami itp. Nooo,sadze ze Afrykanski przemysl motoryzacyjny bylby zainteresowany Twym wynalazkiem Edytowane 15 Lipca 2006 przez zajc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.