buku Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 witam ,, mam problem czy szlifowal ktos cylinder od yamahy dt80 LCII , (bo mi sie zatarł) , a niektozy mowia ze sie nieszlifuje tego cylindra bo to jest NIKASYL ............ :icon_mrgreen: Wiec jak tos wie cos na ten temat to prosze o odp......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 no jezeli masz nicasil to sie nie szlifuje, ale tam jest chyba zwykly zeliwny (musisz zobaczyc ) wiec spoko robisz szlifa i tlok nadwymiar i ogien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Seryjny Dt jest Zeliwny. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Kumpel mial identyczny problem. Okazalo sie ze NIKASYL. Mial ten sam model co ty. Jesli nie sprawdzisz nie bedziesz wiedzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buku Opublikowano 14 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 a jak sprawdzic czy to jest nikasyl , czy zwykly .........? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 DT 80 lc2 cały czas była produkowana z żeliwnymi tulejami.Najprosciej jest sprawdzić po tym: jak cylinder jest żeliwny to tuleja też, jak aluminiowy to jest nikasil. Tyle, że każdy kto ma DT odpowie Ci ze tam jest żeliwna tuleja, a rady takich "znawców"którzy twierdzą, że dt 80 lc2 ma nikasil to wsadz miedzy inne bajki.Chyba , że jest to tuningowy cylinder a nie orginalny to wtedy sprawdz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Najprosciej jest sprawdzić po tym: jak cylinder jest żeliwny to tuleja też, jak aluminiowy to jest nikasil. Ale ja mam alumioniowy cylinder, a tuleje żeliwną, ale to raczej oryginalne nie jest, tylko ktos wprasowal tuleje zeliwną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Continental Bike Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 a moze chcesz cylinder do szlifu malossi 112ccm czy jakos tak? ja kupiłem sobie nowy za 2500zł a ten mi został, wystarczy zrobic szlif i nowy tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 zrobic szlif i nowy tłokNo właśnie...Gdzie dostac tlok do Malossi 110? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.