Skocz do zawartości

PROBLEM Z CBR 900 RR SC33 98


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moto jest po czyszczeniu gaznikow i po synchro ( juz 2 razy) . Przy ruszaniu powstala dziura, moto sie dławi przy szybkim odkreceniu manetki ponizej 3 tys obrotow. Powyzej 3 tys jedzie normlanie na wysokich obrotach wszytko jest ok.Wymienilem kable i swieczki i dalej to samo. :icon_eek:

 

Dodam ze przed czyszczeniem i synchro tego nie bylo. Robione to bylo w serwisie juz dwukrotnie i dalej to samo . :icon_mrgreen:

 

Moze ktos przerabial juz ten temat????

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z filtrem powietrza, wymieniony czy dalej stary sprobuj go wyczyscic, chyba ze masz stozkowe filtry w nim zalozone to moze dostawac za duzo powietrza i sie na wolnych dusi. Z reszta zajedz do serwsu i powiedz o co chodzi, w koncu zaplaciles za usluge i moto cosik nie tak dziala jak mialo. Pozdr

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

na moje oko to coś masz z mieszanką, zły stosunek paliwa do powietrza, w tym bym upatrywał przyczyny. Raz przy wymianie filtra powietrza źle go przykręciłem, moto łapało fałszywe powietrze i się dławiło. A może coś w gaźnikach źle poskładałeś, sprawdź dokładnie.

Pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na moje oko, to ktoś spaprał tę synchronizację!!! wystarczy,że ma uszkodzone zegary a oto nie trudno(wiem z własnego doświadczenia)... wskazania swoje a rzeczywistość swoje... zsynchronizuj je jeszcze raz gdzie indziej.

 

nie zauważyłem ,że to z lipca ten post... :) pewno już sam do tego doszedł :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam!!! Mam Problem z moją CBR. Poprostu robiłem skrzynie w hondzie, silnika nieruszałem (chodzi mi o wał rozrząd, gaźniki) jak złożyłem motor to strasznie dziwnie chodzi jakby niepaliła na wszystkie cylindry. Chodzi jak traktor jak jakas V ka. Niewiem co jest.Silnik troche czasu stał obrócony wiem ze mógł nabrac oleju ale tak długo juz chodził i tyle razy mu swiece czyściłem i wypalałem ze powinien załapac a tu nic. Niechce sie zbierać na obroty tak ostro jak powinien. Strasznie topornie sie wspina na wyższe obroty. Niewiem Czy jakies regulacje moga pomóc czy coś innego bo dodam że motocykl przed robotą chodził elegancko.Czy jest jakaś możliwość aby przez stanie sie rozregulował??? Jeśli wiecie co to może byc to piszcie. bo jeśli regulacja niepomoże to co to może być????Pozdrawiam i dzięki z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie popsułeś silnik i teraz dopiero pytasz nas co źle zrobiłeś?

Aco jest w tym złego że się pytam??? Poprostu już mam drugi problem taki sam tylko że w poprzednim wypadku przy motocyklu nic nie robiłem poprostu przewiozłem go z jednego miejsca na przyczepce do drugiego i tak samo chodziła. A nierozumię co mogłem popsuć w silniku jak robiłem tylko skrzynie. W sam silnik nie ingerowałem. Rozrządu nieruszałem wał leżał cały czas na swoim miejscu zaworami sie tez niebawiłem więc niewiem co jest. A wszystko robiłem wegług servisówki. Moto sie kreci na wysokie obroty tylko strasznie opornie i opieszale reaguje na gaz.Nie pracuje tak równo jak to w przypadku rzędówki tylko podobnie chodzi jak jakaś V ka. Ale niejestem pewien co do kabli bo przyznaje że zwróeciłem uwagi jak były podpiłem je tak że z lewej cewki podpiołem pod cylinder 1 i 3 a z prawej 4 i 2 więc co do tego to niejestem pewien. Bo w serwisówce chyba jednak jest inaczej musiałbym to sprawdzić. Ale mam pytanie jeśli tak bede przekładał nic sie nie stanie z modułem czy z czymś innym??? Silnik rozbierałem bo musiałem zrobic drugi bieg. Prosze tylko o pomoc w tej sprawie i chciałbym aby wypowiadali się Ci którzy chcą pomóc .Pozdrawiam i z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aco jest w tym złego że się pytam??? Poprostu już mam drugi problem taki sam tylko że w poprzednim wypadku przy motocyklu nic nie robiłem poprostu przewiozłem go z jednego miejsca na przyczepce do drugiego i tak samo chodziła. A nierozumię co mogłem popsuć w silniku jak robiłem tylko skrzynie. W sam silnik nie ingerowałem. Rozrządu nieruszałem wał leżał cały czas na swoim miejscu zaworami sie tez niebawiłem więc niewiem co jest. A wszystko robiłem wegług servisówki. Moto sie kreci na wysokie obroty tylko strasznie opornie i opieszale reaguje na gaz.Nie pracuje tak równo jak to w przypadku rzędówki tylko podobnie chodzi jak jakaś V ka. Ale niejestem pewien co do kabli bo przyznaje że zwróeciłem uwagi jak były podpiłem je tak że z lewej cewki podpiołem pod cylinder 1 i 3 a z prawej 4 i 2 więc co do tego to niejestem pewien. Bo w serwisówce chyba jednak jest inaczej musiałbym to sprawdzić. Ale mam pytanie jeśli tak bede przekładał nic sie nie stanie z modułem czy z czymś innym??? Silnik rozbierałem bo musiałem zrobic drugi bieg. Prosze tylko o pomoc w tej sprawie i chciałbym aby wypowiadali się Ci którzy chcą pomóc .Pozdrawiam i z góry dzięki.

 

 

nie jestem może najwięszkym specem, ale widze, że brak porad, a właśnie poskładałem swoją cebre po wymiance skrzyni no i w wczoraj zawarczała, póki co normalnie, więc chętnie pomogę i powiem Ci na co ja szczególnie zwracałem uwagę i co wg mnie mogłoby to być

 

po pierwsze szkoda, że nie jesteś w stanie ocenić czy sprzęt chodzi na 3 gary czy tylko na 2, jeśli na dwa to przyczyny szukałbym w kablach wysokiego napięcia, a konkretniej w cewce (jedna jest na 2 gary)

 

jeśli chodzi raczej na 3 gary to szukałbym problemu w doprowadzeniu mieszanki, a więc po kolei:

 

- czy nie wpadły ci jakieś paprochy do gaźników lub się nie poprzestawiały, pomyślałbym o ich rozebraniu, wyczyszczeniu i ustawieniu od nowa

- aby wyciągnąc ramę musiałeś też wyjąć całe gaźniki więc pomyśl czy ci coś nie wpadło po zdjęciu do odsłoniętej komory cylindra

 

aha jeszcze zobacz czy masz dobrze podłączone wszystkie przewody paliwowe i odpowietrzające, ja kiedyś przez gafe podłączyłem tylko jeden wąż od baku do gaźników a zapomniałem o tym drugim cieniutkim od kranika do gaźników, choć szanse małe to objawy mniej więcej by pasowały, co prawda po tym chodzi na 4 gary ale mocno szarpie i się ledwo wkręca

 

a tak na marginesie to jak długo miałeś obrócony silnik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No silnik był obrócony z 2 tygodnie dopóki koła nie dostałem bo troche tez późno zacząłem sie brać za to. Z gaźnikami moze problemu niemam ale niebęde tego wykluczał bo gaźników niewykręcałem z silnika jak wyciągałem a dzióry w gaźnikach odrazu po zdjęciu filtra zatkałem czystymi szmatkami wiec do środka chyba nic sie niedostało. A jeśli chodzi o wężyki to powiem ci że tez ten tylko jeden mam podpiety bo idzie mi jescze taki cieniutki ale niewiem dokładnie gdzie był podpięty i pamiętam ze tylko jeden od kranika był podpiety i chodził jakoś normalnie.Jeszcze jak możesz to napisz mi jak kable podłączyłeś wysokiego napięcia bo ja niejestem pewny czy dobrze to zapiołem. Aha jakbys dał rade wytłumaczyć jeszcze gdzie te węzyki maja byc podpiete od zbiornika bo jeden jeszcze napewno powinien byc gdzieś wpięty ale kurcze niewiem gdzie bo pamietam ze niebył wpiety:/. Dzieki za informacje i jak mozesz to odpisz mi z tymi kablami. Dzięki Cześć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...