mario1810 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Moto jest po czyszczeniu gaznikow i po synchro ( juz 2 razy) . Przy ruszaniu powstala dziura, moto sie dławi przy szybkim odkreceniu manetki ponizej 3 tys obrotow. Powyzej 3 tys jedzie normlanie na wysokich obrotach wszytko jest ok.Wymienilem kable i swieczki i dalej to samo. :icon_eek: Dodam ze przed czyszczeniem i synchro tego nie bylo. Robione to bylo w serwisie juz dwukrotnie i dalej to samo . :icon_mrgreen: Moze ktos przerabial juz ten temat???? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 A jak z filtrem powietrza, wymieniony czy dalej stary sprobuj go wyczyscic, chyba ze masz stozkowe filtry w nim zalozone to moze dostawac za duzo powietrza i sie na wolnych dusi. Z reszta zajedz do serwsu i powiedz o co chodzi, w koncu zaplaciles za usluge i moto cosik nie tak dziala jak mialo. Pozdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miles_w Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Kumpel mial podobny problem,sprzet mial dziure ale przy 5tys.obrotów.Co sie okazalo , ze to wina filtra bo wymienil na K&N gdy zalozyl stary bylo ok.Tylko ze to byl GSXR z 97r.Moze u ciebie jest podobnie?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Oho, albo synchronizacja wg. serwisowki. Przy duzo jezdzonych sprzetach czesto bywa, ze trzeba troche "ulepszyc" parametry zawarte w manualu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 a jak wygladają poziomy paliwa w komorach pływakowych ????to moze być przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1810 Opublikowano 16 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Najprawdopoboniej jest to wina niefarbycznego ukladu wydechowego: kolektro + komin.. Synchro bylo robione wedlug serwisowki i stad moze ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emir_cbr Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Witamna moje oko to coś masz z mieszanką, zły stosunek paliwa do powietrza, w tym bym upatrywał przyczyny. Raz przy wymianie filtra powietrza źle go przykręciłem, moto łapało fałszywe powietrze i się dławiło. A może coś w gaźnikach źle poskładałeś, sprawdź dokładnie.Pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 A na moje oko, to ktoś spaprał tę synchronizację!!! wystarczy,że ma uszkodzone zegary a oto nie trudno(wiem z własnego doświadczenia)... wskazania swoje a rzeczywistość swoje... zsynchronizuj je jeszcze raz gdzie indziej. nie zauważyłem ,że to z lipca ten post... :) pewno już sam do tego doszedł :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz302 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Witam!!! Mam Problem z moją CBR. Poprostu robiłem skrzynie w hondzie, silnika nieruszałem (chodzi mi o wał rozrząd, gaźniki) jak złożyłem motor to strasznie dziwnie chodzi jakby niepaliła na wszystkie cylindry. Chodzi jak traktor jak jakas V ka. Niewiem co jest.Silnik troche czasu stał obrócony wiem ze mógł nabrac oleju ale tak długo juz chodził i tyle razy mu swiece czyściłem i wypalałem ze powinien załapac a tu nic. Niechce sie zbierać na obroty tak ostro jak powinien. Strasznie topornie sie wspina na wyższe obroty. Niewiem Czy jakies regulacje moga pomóc czy coś innego bo dodam że motocykl przed robotą chodził elegancko.Czy jest jakaś możliwość aby przez stanie sie rozregulował??? Jeśli wiecie co to może byc to piszcie. bo jeśli regulacja niepomoże to co to może być????Pozdrawiam i dzięki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Sam sobie popsułeś silnik i teraz dopiero pytasz nas co źle zrobiłeś? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Witam a przewody wysokiego napiecia pozakladane sa w odpowiedniej kolejnosci? pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 ja stawiam na gaźniki, nie tyle na samą regulację podciśnienia co na bogatość dawki, jak dla mnie zabogata jeśli dławi się na dole, choć to tylko teoria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz302 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Sam sobie popsułeś silnik i teraz dopiero pytasz nas co źle zrobiłeś? Aco jest w tym złego że się pytam??? Poprostu już mam drugi problem taki sam tylko że w poprzednim wypadku przy motocyklu nic nie robiłem poprostu przewiozłem go z jednego miejsca na przyczepce do drugiego i tak samo chodziła. A nierozumię co mogłem popsuć w silniku jak robiłem tylko skrzynie. W sam silnik nie ingerowałem. Rozrządu nieruszałem wał leżał cały czas na swoim miejscu zaworami sie tez niebawiłem więc niewiem co jest. A wszystko robiłem wegług servisówki. Moto sie kreci na wysokie obroty tylko strasznie opornie i opieszale reaguje na gaz.Nie pracuje tak równo jak to w przypadku rzędówki tylko podobnie chodzi jak jakaś V ka. Ale niejestem pewien co do kabli bo przyznaje że zwróeciłem uwagi jak były podpiłem je tak że z lewej cewki podpiołem pod cylinder 1 i 3 a z prawej 4 i 2 więc co do tego to niejestem pewien. Bo w serwisówce chyba jednak jest inaczej musiałbym to sprawdzić. Ale mam pytanie jeśli tak bede przekładał nic sie nie stanie z modułem czy z czymś innym??? Silnik rozbierałem bo musiałem zrobic drugi bieg. Prosze tylko o pomoc w tej sprawie i chciałbym aby wypowiadali się Ci którzy chcą pomóc .Pozdrawiam i z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Aco jest w tym złego że się pytam??? Poprostu już mam drugi problem taki sam tylko że w poprzednim wypadku przy motocyklu nic nie robiłem poprostu przewiozłem go z jednego miejsca na przyczepce do drugiego i tak samo chodziła. A nierozumię co mogłem popsuć w silniku jak robiłem tylko skrzynie. W sam silnik nie ingerowałem. Rozrządu nieruszałem wał leżał cały czas na swoim miejscu zaworami sie tez niebawiłem więc niewiem co jest. A wszystko robiłem wegług servisówki. Moto sie kreci na wysokie obroty tylko strasznie opornie i opieszale reaguje na gaz.Nie pracuje tak równo jak to w przypadku rzędówki tylko podobnie chodzi jak jakaś V ka. Ale niejestem pewien co do kabli bo przyznaje że zwróeciłem uwagi jak były podpiłem je tak że z lewej cewki podpiołem pod cylinder 1 i 3 a z prawej 4 i 2 więc co do tego to niejestem pewien. Bo w serwisówce chyba jednak jest inaczej musiałbym to sprawdzić. Ale mam pytanie jeśli tak bede przekładał nic sie nie stanie z modułem czy z czymś innym??? Silnik rozbierałem bo musiałem zrobic drugi bieg. Prosze tylko o pomoc w tej sprawie i chciałbym aby wypowiadali się Ci którzy chcą pomóc .Pozdrawiam i z góry dzięki. nie jestem może najwięszkym specem, ale widze, że brak porad, a właśnie poskładałem swoją cebre po wymiance skrzyni no i w wczoraj zawarczała, póki co normalnie, więc chętnie pomogę i powiem Ci na co ja szczególnie zwracałem uwagę i co wg mnie mogłoby to być po pierwsze szkoda, że nie jesteś w stanie ocenić czy sprzęt chodzi na 3 gary czy tylko na 2, jeśli na dwa to przyczyny szukałbym w kablach wysokiego napięcia, a konkretniej w cewce (jedna jest na 2 gary) jeśli chodzi raczej na 3 gary to szukałbym problemu w doprowadzeniu mieszanki, a więc po kolei: - czy nie wpadły ci jakieś paprochy do gaźników lub się nie poprzestawiały, pomyślałbym o ich rozebraniu, wyczyszczeniu i ustawieniu od nowa- aby wyciągnąc ramę musiałeś też wyjąć całe gaźniki więc pomyśl czy ci coś nie wpadło po zdjęciu do odsłoniętej komory cylindra aha jeszcze zobacz czy masz dobrze podłączone wszystkie przewody paliwowe i odpowietrzające, ja kiedyś przez gafe podłączyłem tylko jeden wąż od baku do gaźników a zapomniałem o tym drugim cieniutkim od kranika do gaźników, choć szanse małe to objawy mniej więcej by pasowały, co prawda po tym chodzi na 4 gary ale mocno szarpie i się ledwo wkręca a tak na marginesie to jak długo miałeś obrócony silnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz302 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 No silnik był obrócony z 2 tygodnie dopóki koła nie dostałem bo troche tez późno zacząłem sie brać za to. Z gaźnikami moze problemu niemam ale niebęde tego wykluczał bo gaźników niewykręcałem z silnika jak wyciągałem a dzióry w gaźnikach odrazu po zdjęciu filtra zatkałem czystymi szmatkami wiec do środka chyba nic sie niedostało. A jeśli chodzi o wężyki to powiem ci że tez ten tylko jeden mam podpiety bo idzie mi jescze taki cieniutki ale niewiem dokładnie gdzie był podpięty i pamiętam ze tylko jeden od kranika był podpiety i chodził jakoś normalnie.Jeszcze jak możesz to napisz mi jak kable podłączyłeś wysokiego napięcia bo ja niejestem pewny czy dobrze to zapiołem. Aha jakbys dał rade wytłumaczyć jeszcze gdzie te węzyki maja byc podpiete od zbiornika bo jeden jeszcze napewno powinien byc gdzieś wpięty ale kurcze niewiem gdzie bo pamietam ze niebył wpiety:/. Dzieki za informacje i jak mozesz to odpisz mi z tymi kablami. Dzięki Cześć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.