Adam8888 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 WitamNiedawno kupiłem Suzuki GS 500 E (94r) I mysle ze za rok moze dwa bede zmieniał i chcialem sie spytac czy CBR jest dobrym motocyklem Chodzi mi o rocznik 91-93r np. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=114048204I chcialem sie spytac jak ze spalaniem czy duzo wiecej pali niz GS ?I czy eksplatacja jest droga ? I co ile trzeba robic sychronizacje itp. Czytalem wlasnie ostatnio na forum ze CBR duzo lepiej sie trzyma na zakretach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Cebra to miły motorek, silnik o dużej kulturze pracy, pali mało, i w ogóle fajny sprzęt. Sam osobiście jeździłem modelem F2. Fajne ale dla mnie troche za małe... Mam 190cm wzrostu... Polecam!! P.S. Na dobry egzemplarz trocche kasy trzeba dać... Poszukaj w innych postach bo temat Cebry był już napewno poruszany!! Pozrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekk Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 (edytowane) To Ty jeszcze nie wiesz na co się przesiądziesz za dwa lata?? :) A tak na marginesie to ---> opcja SZUKAJ... Edytowane 9 Lipca 2006 przez jarekk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam8888 Opublikowano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Prosze pisac o tych CBR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Ja Cię proszę, załóż temat za dwa lata.Chyba nie ma częściej opisywanego motocykla w sieci niż CBR 600, więc do tefo czasu na pewno coś znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Kto SZUKA nie błądzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Od gs-a pali troche więcej, jeżeli jeździsz ostro-to dużo więcej, serwis droższy, bo wkońcu więcej zaworów, bardziej skomplikowany, potrafi w cebrach paść regulator, który kosztuje orginał gdzieś 500zeta, więc i części nie są tanie.Ale jak się dba o ten motocykl ,to odwdzięczy się niezawodnością i będziesz dłuuuugi czas się cieszył jazdą.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Tak sie mówi tylko ze "za dwa lata" Ja kupiłęm jesienią GS 500 z rocznika 93 też taki kolor jak Twoj.Planowałme ładnie w tym sezonie jeździć.i kolejnym.W maju jak tylko zobaczyłem i posiedziałem na yamaha Fazer na drugi dzien sprzedałem GS-a i za tydzien miałem już yamahe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Tak sie mówi tylko ze "za dwa lata" Ja kupiłęm jesienią GS 500 z rocznika 93 też taki kolor jak Twoj.Planowałme ładnie w tym sezonie jeździć.i kolejnym.W maju jak tylko zobaczyłem i posiedziałem na yamaha Fazer na drugi dzien sprzedałem GS-a i za tydzien miałem już yamahe:)Mi tak samo planowanie nie wychodzi :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Tez mialem pojezdzic caly ten sezon na GSie, ale rozne okolicznosci przyrody sprawily, ze jednak w trakcie zmienilem na CBRke ;). Tak wiec te dewa lata, to niekoniecznie. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Na GS-ie przejeździłam prawie 2 sezony i jestem bardzo zadowolona, że przygodę z prawdziwymi motocyklami zaczęłam właśnie od poczciwej Suzi :) Od kwietnia tego roku jeżdżę już CBR-ką i mogę ci trochę o różnicach poopowiadać ;) Spalanie zależy oczywiście od stylu jazdy.ok. 100 km/h:GS - 4,8 l/100 kmCBR - 5 l/100 km ok. 140 km/hGS - 5,5 l/100 kmCBR - 5,6 l/100 km ok. 160 km/hGS - 7 l/100 km (nie raz sprawdzone na autostradzie Katowice-Wrocław)CBR - 6,5 l/100 km pow. 170 km/hGS - olaboga, przy otwartej manetce na fulla przez całą długość autostrady, wtedy 150 km, ledwo dojechałam do stacji benzynowej w GliwicachCBR - wskazówka dochodziła czasem do 200 km/h i spalanie wyszło 6,5 l/100 km miastoGS - 6 l/100 kmCBR - 7 l/100 km (oczywiście wartości podane tak mniej więcej) Eksploatacja:Jak ktoś wspomniał silnik GS-a jest prostszym silnikiem niż silnik CBR-ki. Jednak:GS - regulacja zaworów, gaźników, wymiana oleju, itp. najczęściej co 6 000 kmCBR - te same czynności, co 12 000 km Może i jest to trochę droższe, ale robisz to dwa razy rzadziej niż w przypadku GS-a.Dostępność części w obu motocyklach jest porównywalna, wystarczy spojrzeć na allegro ile osób oferuje części do Gs-ów i ile do CBR-ek. Wrażenia:Gs- jest lżejszy i poręczniejszy co przy wolnych zakrętach jest dużym plusem, jednak jeżeli zakręt jest naprawdę szybki to tylni amor wysiada już przy ok. 120 km/h wprawiając motocykl w nieprzyjemne drgania, w CBR-ce nie ma takiego czegoś - zakręty przejeżdża się pięknie i gładko.Manewrowanie w mieście w korkach zarówno na Gs-ie jak i na CBR-ce nie sprawiało mi żadnego problemu. Jeździ się po mieście tak samo. CBR-ka ciągnie od wysokich obrotów, więc nie jest agresywna przy wolniejszej jeździe, można nawet powiedzieć, że zachowuje się wtedy jak GS. Na trasie CBR-ki w ogóle nie można porównywac do GS-a. Jak jakiś katamaran jechał ok. 140 km/h to Gs-em trzeba było się mocno napocić żeby takiego delikwenta wyprzedzić. CBR-ką robię redukcję i po chwili znikam za zakrętem. Pozycja jest podobna, pomimo tego, że CBR-ka jest sportowym motocyklem, to nawet 600 km trasy dziennie nie były strasznym wyzwaniem. Ogólnie to Honda rulezzz :banghead: pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam8888 Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Dzieki Astarte za tego posta Teraz juz wiem wszystko :)Ale z tego co wiem to regulacja jest w GS co 15 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Ale z tego co wiem to regulacja jest w GS co 15 tys.Skąd posiadasz taką informację?Wg manuala Haynes'a większość ważnieszych regulacji i wymian robisz co 6000km lub 12 miesięcy. Lepiej tego przestrzegać. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Skąd posiadasz taką informację?Wg manuala Haynes'a większość ważnieszych regulacji i wymian robisz co 6000km lub 12 miesięcy. Lepiej tego przestrzegać.Też mam manuala Haynes'a i pisze jak byk, że co 6000 km regulacje trzeba niestety wykonywać :) pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam8888 Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 ahaA po czym poznac ze trzeba jechac na regulacje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.