Skocz do zawartości

cbr954rr czy zx9r? co wybrac?


Rekomendowane odpowiedzi

a na takiej ze nie bede jej uzywal nawet w 60%. nie jestem jakims narwancem co wsiada na moto nie majac pojecia o jezdzeniu i przyciska ile wejdzie do pierwszego zakretu. nie chce jakiejs 500-tki bo po roku chcialbym ja zmienic,a na to trzeba miec kase,bo jak wiadomo co bys nie kupil to i tak trzeba wlozyc w to kase zeby jezdzilo jak trzeba. 1000-czki bardziej mi sie podobaja.

 

 

Spoko czas pokaze jak sie nie rozwalisz na drzewie albo na samochodzie to miałes racje. Nie mowiac juz o tym ze bedziesz starsznie kaleczył jazde, bo na takim sprzecie nigdy nie nauczysz sie dobrze jezdzic bo nie wykorzystasz jego mozliwosci.

 

A gadanie ze nie masz kasy zeby po sezonie zmienic 500 na 1000 to głupota bo co jest ważniejsze dla ciebie kasa czy twoje zycie ? Poza tym jak dobrze sprzedasz to wcale nie bedziesz musiał dokładac do interesu.

 

Powiem ci przykład z piły koles kupił sobie chyba roczną cbr 600 rr i leżał juz na niej z 5 razy, albo i wiecej bo po 3 wywrotkach o ktorych słyszałem juz przestałem to liczyc :biggrin:. I to wcale nie jeden przypadek takiego mądrali co kupił sobie super sciga na pierwszy sprzet

 

Jak chcesz sie nauczyc jezdzic kup sobie max 500 i po sezonie zmień na co chcesz, a jak chcesz poszpanować kup sobie 600 albo 1000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak chcesz sie nauczyc jezdzic kup sobie max 500 i po sezonie zmień na co chcesz, a jak chcesz poszpanować kup sobie 600 albo 1000.

 

I w tym momencie moge Ci zdecydowanie polecic mojego GPZ 500:D Na poczatek wystarczy, uwierz mi 60KM mala masa i 4,5s do 100. Wystarczy. Bardzo duzo sie nauczylem dzieki temu motocyklowi Wczesniej jezdzilem dwusuwami dokladnie tak jak ty.

 

Teraz chce sie przesiasc na cos wiekszego, ale napewno nie bedzie to poj. 900ccm. ZA DUZO. Mialem okazje przejechac sie bladym z 2003. TO JEST POTWOR i chce jeszcze pozyc. A manetka zawsze kusi :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaczynałem na CBR 600 i po sezonie przesiadłem sie na SRADa 750 i jakoś żyje. Mocy jest wystarczająca ilość i jak się ma troche rozumu to przy takim doświadczeniu się jej nie wykorzystuje. Jeśli ktoś chce 954 na pierwsze moto to nie widze problemu. Trzeba tylko nie dać sie podpuszczać i myśleć, myśleć i myśleć, a wszystko będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaczynałem na CBR 600 i po sezonie przesiadłem sie na SRADa 750 i jakoś żyje. Mocy jest wystarczająca ilość i jak się ma troche rozumu to przy takim doświadczeniu się jej nie wykorzystuje. Jeśli ktoś chce 954 na pierwsze moto to nie widze problemu. Trzeba tylko nie dać sie podpuszczać i myśleć, myśleć i myśleć, a wszystko będzie dobrze.

 

 

 

dzieki wowo. ja znalem chlopaka z Elblaga, jezdzil 2 sezony na 500,pozniej 2 na 600 a pozniej 3 sezony na 1000. no i w 3 sezonie w sierpniu wypalil w drzewo bo myslal ze juz umie dobrze jezdzic. no i nie ma chlopaka. a zaczynal od 500!!!! i nic mu nie pomoglo ze jezdzil 500 i 600. Jego kolega zaczal od 900 i do tej pory jezdzi.

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wowo. ja znalem chlopaka z Elblaga, jezdzil 2 sezony na 500,pozniej 2 na 600 a pozniej 3 sezony na 1000. no i w 3 sezonie w sierpniu wypalil w drzewo bo myslal ze juz umie dobrze jezdzic. no i nie ma chlopaka. a zaczynal od 500!!!! i nic mu nie pomoglo ze jezdzil 500 i 600. Jego kolega zaczal od 900 i do tej pory jezdzi.

 

Przynajmniej pojeździł sobie 7 sezonów.

Ty pojeździsz jeden :wink: ... tfu tfu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Myśle, że się czepiacie chłopaka, jeśli chce niech sobie kupi tego litra i życzę gładkich zakrętów i gumowych drzew. Sam latam litrem trzeci sezon po 7letniej przerwie i wszystko gra nie jestem kierowcą prostych dróg też mam opony pozamykane i slaidery pościerane i nie na Poznaniu tylko na torze cartingowym gdzie mało, komu się to udaje litrem. Nie pisze tego by się chwalić tylko by powiedzieć, że można litrem też zaczynać wystarczy mieć pod czaszką to, co powinno tam być MÓZG

Pozdrawiam i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Koledzy. Moj zakres poszukiwan moto sie zmniejszyl. W gre wchodzi R1,CBR954RR,a takze GSXR 1000. Teraz prosba do tych co mieli badz maja stycznosc z tymi moto. Napiszcie jakie sa ich zalety i wady,no i oczywiscie co sadzicie o pozostalych. Kwota jaka bede mogl pzeznaczyc to ok 25tys.do 28tys.

 

Z gory dziekuje za pomoc. Pozdro!!!

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Malymi kroczkami zaczynam myslec rowniez o kupnie jakiegos sprzeta. I dlatego wbijam sie w ten temat poniewaz tez zastanawialem sie nad ZX9 czy RR.

Ogolnie nie przepadam za ''plastikami'' bo mam 190cm a i ostatnia moja zabawka byla Kawa KLX 650R i strasznie mi sie spodobala jazda na lekkim hard-enduro...ale mieszkajac w Angli potrzebuje czterocylindrowca a nie singla. No i czytalem,ze na ZX9 jest 'wygodnie' ale z drugiej strony RR to niezawodny sprzet... Zwlaszcza,ze lubie podemonic na kole.

Kase powinienem dozbierac do stycznia wiec pospiechu nie ma. Ale wiecie jak to jest,czlowiek czasem zasnac nie moze... bo juz sobie wyobraza jak to bedzie w siodle ;-)

Prosze o podpowiedzi odnosnie jazdy tymi plastikami gdy ktos ma wiekszy wzrost..

 

jkar,ja zaczynalem od FZR600 teraz to juz stare (ale jare) i podzielam zdanie Quake jak bedziesz myslal (przede wszystkim za wszystkich innych na drodze) i rozsadnie z manetka to dasz rade.

pozdro dla wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...