danielbaldi Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 mam problem z moja cbr 600 f2 raz na zlocie podczas parady motocyklow moja cbr sie zagrzala i wyplula plyn chlodzacy z ukladu i od tego czasu zaczela brac olej na 200 km ok 100ml oleju,wczesniej nie brala ami grama ma teraz przejechane 50 tys.dalej ja jezdze i wydaje mi si ze na mocy nie stracila,ale jak a postoj gwaltownie pociagne za manetke to z tlumika poleci czarny bym.jak to by byly pierscienie to gdzie bym mogl je kupic w polsce.nigdzie nie moge znalezdz.dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 mam problem z moja cbr 600 f2 raz na zlocie podczas parady motocyklow moja cbr sie zagrzala i wyplula plyn chlodzacy z ukladu i od tego czasu zaczela brac olej na 200 km ok 100ml oleju,wczesniej nie brala ami grama ma teraz przejechane 50 tys.dalej ja jezdze i wydaje mi si ze na mocy nie stracila,ale jak a postoj gwaltownie pociagne za manetke to z tlumika poleci czarny bym.jak to by byly pierscienie to gdzie bym mogl je kupic w polsce.nigdzie nie moge znalezdz.dziekuje za pomocczarny dym z rury oznacza za bogata mieszanke a przegrzć mogłeś i pierścienie straciły swoją twardość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Moim zdaniem gdyby trafiło pierścienie pojawiałby się biały ( niebieskawy ) dym przy szbkiej przygazówce na wysokie obroty. Gdy przy schodzeniu z obrotów kopci na taki kolor, do wymiany są uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielbaldi Opublikowano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 czarny dym z rury oznacza za bogata mieszanke a przegrzć mogłeś i pierścienie straciły swoją twardość to co sugerujesz ze nie musze zmieniac pierscieni i tak na nastepny sezon bede chcial ja sprzedac i mze tylko wymienic uszczelniacze na zaworach i wyregulowac gazniki i z tym dymeniem to kopci na czrno jak rzygazuje mam jeszcze jedno pytanko jak zrobie tesyt cisniania sprezania i wyjdzie jakis wynik to podbno dla srawdzenia czy pierscienie do cylindrow wlewa sie olej jak wiesz o co chodzi to ile trzena wlac tego oleju do tych cylindrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 ...ile trzena wlac tego oleju do tych cylindrow Mniej wiecej lyzka stolowa. Nie wiem jak to przegrzanie silnika konkretnie wygladalo, ile tego plynu straciles, ale zwykle glowica lapie temp najszybciej przy niskim poziomie chlodziwa (jest najwyzej) tak wiec sproboj wymienic te uszczelniacze, gdyz przegrzane twardnieja niczym plastik i wiadomo do czego sie nadaja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 to co sugerujesz ze nie musze zmieniac pierscieni i tak na nastepny sezon bede chcial ja sprzedac i mze tylko wymienic uszczelniacze na zaworach i wyregulowac gazniki i z tym dymeniem to kopci na czrno jak rzygazuje mam jeszcze jedno pytanko jak zrobie tesyt cisniania sprezania i wyjdzie jakis wynik to podbno dla srawdzenia czy pierscienie do cylindrow wlewa sie olej jak wiesz o co chodzi to ile trzena wlac tego oleju do tych cylindrowsprawdź ile ma i nie dolewaj oleju na denko po nie sądze aby mogła być nieszczelność inna niż tłok z cylindrem no chyba że masz źle ustawione zawory :banghead: tak jak poprzednik napisał możesz mieć rownież uszczelniacze zaworów do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.