miras111 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 witam mam oto taki problem w mojej cbr 900rr sc44 z 2000 roku: chodzi o kontrolke oleju mianowicie jak mam zimny silnik odpalam kontrolka gaśnie - moto chodzi na ssaniu tj. okolo 2000 obrotów pózniej jak ssanie sie wyłączy to kontrolka sie zapala obroty okolo 1200-1300 po dodaniu gazu kontrolka gaśnie w czasie jazdy również sie nie swieci ale na luzie obroty jak wyżej i znowu sie zapala. Poziom oleju jest ok.jak macie jakieś pomysły co to może być to piszcie - z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Być może zła lapkość oleju ?? a z silnika nie dochodzi zadno pukanie ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 nie pluje ci gdzies spod uszczelki olejem?? moze tracić ciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras111 Opublikowano 7 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 (edytowane) olej motul syntetyk 10w40 silnik pracuje ok bez zadnych stuków ani wycieków cały suchutki Edytowane 7 Lipca 2006 przez miras111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 jak wiesz gdzie masz czujnik proponuje go wykręcić i umyć porządnie może zasyfiony jest...ale to juz moje gdybanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras111 Opublikowano 7 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 też myślałem o czujniku jutro zdejme plastiki i poszukam go może to cos da zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d8-vid Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 A pisales ze nigdy nie miales problemu z hondami :icon_biggrin: Watpie ze to wina czujnika, choc zawsze mozna to sprawdzic. Bardziej prawdopodobne jest to ze pompa oleju szwankuje i nie podaje glutów tak jak sie nalezy. czujniki zadko kiedy sie myla... choc lepiej dla ciebie byloby zeby to byla wina czujnika :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Wykrec czujnik wkrec manometr , odczyt porównaj z serwisówka i wszystko bedzie jasne.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 (edytowane) hmmm niefajne objawy.... z czujnikami to jest tak, że jak pada to albo Ci cały czas świeci albo vogle sie nie zapala :icon_biggrin: więc raczej czujnik wydaje mi się , że bedzie ok... obstawiam jednak brak ciśnienia oleju :biggrin: na niskich obrotach jest za niskie ciśnienie , a spowodowane może to być : niewłaściwym olejem ale to raczej mało prawdopodobne, musiał byś chyba hipolu nalać żeby tak było, niestety bardziej prawdopodobne , że któraś z panewek mówi papa :icon_mrgreen: bo ktoś na kole dawał w niezłym pionie i nie zadbał o większą ilość oleju :icon_razz: , pompe oleju w sumie niestarym sprzecie (2000r), stawiał bym na ostatnim miejscu.. :icon_biggrin: nie fajnie Edytowane 8 Lipca 2006 przez lolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boober Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 z czujnikami to jest tak, że jak pada to albo Ci cały czas świeci albo vogle sie nie zapala Z tym ze nie koniecznie:) Moj ojciec mial identyczne objawy jak miras tyle ze w Gutku a nie Hondzi. Tez zapalalo sie po jezdzie na wolnych obrotach, w czasie jazdy i na zimnym sie nie swiecilo. Tak czy siak byla juz kupa ze panewki albo co, chociaz moto chodzilo jak zegarek! Wyszlo ze jednak czujnik - po wymianie jak reka odjal:)Wiec miras nie lam sie! :icon_biggrin: Jak masz mozliwosc to sprawdz manonetrem tak jak niemand mowi, ewentualnie skoluj jakis czujnik i sprawdz jak jest. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras111 Opublikowano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 (edytowane) witam nowe informacje odpaliłem dzisiaj sprzęta po odpaleniu kontrolka zgasła na ssaniu sie nie pali , jak ssanie sie wyłączyło równiez sie nie pali ale jak temperatura przekroczyła 100 to sie włączyła kontrolka i w związku z tym mam kolejne pytanie czy może sie świcic kontrolka przez zbyt wysoką temperaturę silnika oraz czy można jakoś sprawdzić czujnik ciśnienia domowymi sposobamiaha i jeszcze jedno przy jakiej temp. powinien sie włączyć wiatrakdodam jeszcze że silnik pracuje normalnie bez jakiś niepokojących odgłosów Edytowane 8 Lipca 2006 przez miras111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Najbardziej domowy i najskuteczniejszy sposob to pomiar cisnienia manometrem w warsztacie. To zbyt powazna sprawa, jezeli rzeczywiscie cisnienie jest za niskie, zeby pozwolic sobie na jakies niejasnosci. Druga rzecz ktora mozesz zrobic, ale tez kosztuje to wymiana oleju na full syntetyk 5W50 - jezeli kontrolka przestanie sie zapalac to wiadomo ze z cisnieniem kiepsko. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Witam. posrednio temperatura ma wpływ na cisnienie ponieważ olej w temperaturze 100 stopni jest rzadki.Co wpływa na to iż bedzie mniejsz cisnienie oleju. Może pora zmienic olej??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Spotkałem się z tym, że ciśnienie oleju świrowało, a przyczyną był nieoryginalny ( podróba ) filtr oleju. Po zmianie filtra wszystko jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras111 Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 (edytowane) no i sie wyjaśniło okazało się że w silniku olej jak smoła zamiast 3,7 litra to 3 litry ( z tym co zlałem z filtra ) - choć w okienku kontrolnym jak sprawdzałem to olej pod górna kreską - filtr jakiś no name - kupiłem orginał zalałem Castrolem R4 Superbike (kosztowało mnie to dwie stówki :icon_razz: - ale czego sie nie zrobi dla sprzęta) odpaliłem chodził jakieś 20 min ( w międzyczasie wiatrak włączył sie cztery razy) kontrolka ani nie mrugnęła, zrobiłem jazde próbna okolo 10 km i wszystko ok :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :notworthy: . Chyba imbecyl ;) :) od którego go kupiłem nie wiedział że istnieje coś takiego jak okresowa wymiana oleju i filtra - jutro ide wymienić płyn w chłodnicy i chamulcowy oraz filtr powietrza - po tym co było w silniku to profilaktycznie lepiej powymieniam.DZIĘKI WSZYSTKIM ZA RADY!!! :banghead: A pisales ze nigdy nie miales problemu z hondami :) Watpie ze to wina czujnika, choc zawsze mozna to sprawdzic. Bardziej prawdopodobne jest to ze pompa oleju szwankuje i nie podaje glutów tak jak sie nalezy. czujniki zadko kiedy sie myla... choc lepiej dla ciebie byloby zeby to byla wina czujnika :]Nadal będe twierdził iż Hondy są bezawaryjne - tylko czasami zdażają się właściciele imbecyle którzy kompletnie nie dbają o swoje sprzęty Edytowane 10 Lipca 2006 przez miras111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.