Skocz do zawartości

Yamaha XT 600


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem niemal identyczny proces myślowy tylko uznałem, że może coś pominąłem :)

 

KTM jest przedewszystkim za drogi. Części kosztują majątek. Kawasaki nigdy więcej nie kupie. Berg'a bardzo chętnie ale to nadal hardzior :)

 

Temu XR650L się przyjżę, czasami są niezłe na Allegro. Elektryczny start to na zdrowy rozsądek minimum. Ekonomika jest ważna nie z punktu widzenia kasy tylko tego żebym na jednym baku przejechał cały dzień. Na koniec siedzenie. Brzmi głupio ale nie może być niewygodne, ja na tym mam siedzieć cały dzień a nie męczyć się z wyciąganiem go z dupy. Rzucę okiem na TT ale to chyba bardziej wysilona XT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 3 lata później...

Panowie podepnę sie, kolega ma xt 600 99r i ogólnie problemem jest niepokojący go dźwięk z silnika,.możne ktoś załapie szkoda z miejsca rozkręcać, a dodam ze zawory wyregulowane,.

 

https://www.youtube.com/watch?v=DevPTVjH_sY&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Silniki XT są bardzo trwałe,potrafią mieć nawet 60-70 tys km bez remontu,oczywiście wszystko zależy od wielu innych czynnikow,ale mimo wszystko,są bardzo trwałe smile.gif

Czyli nie bać się Yamahy TTR 600 z silnikiem chyba tym samym co XT600 z roczników 2000-2002 jeśli prawdziwego przebiegu na liczniku jest niespełna 30 tys km. Ile te silniki w rozsądnym używaniu wytrzymują do remontu głównego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wytrzymują single do 100tys jeżeli ktoś dbał o motocykl ale to raczej nie znajdziesz jedni nie zmieniają oleju jak jest napisane w serwisówce bo po co pewnie się mylą ani nie zmieniają części bo po co przecież motor jedzie że zawory klepią to niech se klepią przestawię je w zimę a potem są głowice powycierane klejone na klej kartery powycierane od łańcuszków bo się ślizgów nie chciało wymienić wszystko zależy na jakiego klamota trafisz jak ktoś przed tobą dbał więc nikt ci nie powie czy przejedziesz jeszcze 10 km czy 50 tys km kupując używany stary motocykl z niewiadomego źródła należało by go rozebrać i poskładać od nowa patrząc co trzeba wymienić ale mało ludzi tak robi bo szkoda im kasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, dzięki. Się pewnie skończy u mnie na XT660 R lub X :) i całe kombinacyyje z różnymi mądrymi prawdziwie terenowymi motocyklami pójdą w pindu z braku na rynku zadbanych motocykli,a XT660 do 15 tys zł idzie ładną kupić

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, dzięki. Się pewnie skończy u mnie na XT660 R lub X :) i całe kombinacyyje z różnymi mądrymi prawdziwie terenowymi motocyklami pójdą w pindu z braku na rynku zadbanych motocykli,a XT660 do 15 tys zł idzie ładną kupić

 

pewnie tak ale cie zmartwię 660 często się psuje lepiej kupić tanio xt 600 i włożyć trochę kasy np wyrwać sprowadzaną z 2002 4 tys i 2 tyle wpierdzielić w silnik może nawet tyle nie wydasz a dużej wytrzyma za takie pieniądze co napisałeś to już xtz 660 kupisz ale z 2tys albo ktm młodego 690 za tą kase ost był 2010 r

Edytowane przez Demonklx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenki to trochę kosmos, ale moto ładny się wydaje

https://www.olx.pl/oferta/yamaha-xt-600-bdb-stan-CID5-IDojD6Q.html#e8a22118fd

albo ta trochę tańsza:

http://allegro.pl/yamaha-xt600e-i6964181098.html#thumb/1

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten za 7,5 jak by zszedł z ceny jeszcze do 6 to można osobiście oglądać a ten za 9 to ja nie jestem az takim pasionatem enduro żeby dawać tyle kasy za ten model naprawdę za tą kasę to już bym wolał 660 chodź że się sypie i więcej waży od 600 ale ma nowszy wgląd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę szukał uparcie zadbanej, dobrze utrzymanej XT600 lub może nawet TTR600

ttr ma podobny silnik ale jednak jest trochę inny to prawie tak jak kawsaki klx 650 r i wersja c dokładne różnice to sobie możesz w serwisówkach posprawdzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest innego w TTR? gaźniki i kolektor wydechowy :P

nie chce mi się przeglądać serwisówki ale na pewno jest parę różnic np rama z zawieszenie ttr miała chyba tylko kopkę inne zawory częściej zmianę oleju inny wał inne magneto masz stronę z serwisówkami sobie patrz co tam jest innego mnie osobiście nie interesuje ten motocykl więc pełnej wiedzy o każdej części nie posiadam http://www.tenereclub.ro/index.php?p=download

Edytowane przez Demonklx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś o silniku a ten nie różni się niczym od ostatniego wypusty XT tylko gaźnikiem i kolektorem :) Rama zawieszenie i cała reszta to oczywiście zupełnie inna para kaloszy i do tego prosto z Włoch :) i ttr miała kopę a ttre miała rozrusznik :P

Edytowane przez qpa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...