Skocz do zawartości

regulatory napięcia


aker6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałem założyć inny regulator napięcia do mojej 250 i nie wiem czy muszę sciągać ten regulator który jest na prądnicy (całkiem zdechniąty), czy moze on zostać a wpiąc w kable ten nowy.

I tak dla pewności na regulatorze mam oznaczenia D i M. Do D mam podłączc kabel 51 od prądnicy a do M 61/??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemasz, nie zostawiaj tego starego regulatora pradnicy bo może on robic zwarcie albo cos i spalisz nowy regulatro wpinajac w obwód ze starym. Wymontuj stary załóż nowy, jak podłaczyc to juz Ci nie pomoge bo siedze raczej w alternatorach:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chłopaki juz sobie poradziłem. no prawie. załozyłem pradnice od cz175 i elektroniczny regulator do Jawy jaki jak mozna kupic w motoryzacyjnych. pojawił sie inny problem, ładowanie jest za duże!! przynajmniej 2 razy. napewno dam mocniejsza żarowke. Da sie jakoś regulować te elektroniczne regulatory??

tak wyglada ten regulator tylko ma napis ze jest do Jawy:

http://www.allegro.pl/item112999987_regula...z_250_nowy.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemasz, jak sam widzisz, regulator ten jest nierozbieralny.. czyli nie dasz rady go regulowac.. On jest już fabrycznie wyregulowany, wiec nic nie kombinuj. A w jakim sensie masz za mocne to ładowanie? Za duże napiecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz napiecie w róznych warunkach.

Natezenie tez sprawdz zeby wykluczyc ewentualna awarie oryginalnego amperomieza.

 

Teraz specjalnie dla kolegi MOC -Rózne warunki: niskie i wysokie obroty, bez i pod obciazeniem (swiatła..)-napisałem profilaktyczne coby kolega znowu nie płakał ze czegos nie rozumie :icon_biggrin: i niepotrzebnie burdy na forum nie robił. :biggrin: Najlepszego z okazji urodzin :icon_biggrin:

 

Pozdrawiam

Edytowane przez niemand
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aker, spokojnie! nie przejmuj sie że CI sie aku zagotuje bo popłynie za duży prad.. Jesli zródło pradu (twoja pradnica) ma duża wydajnosc pradowa, czyli daje dużo wiecej pradu niż wymaga ładowanie akumulatora to nic sie nie stanie! Ponieważ akumulator do ładowania pobiera tyle pradu ile potrzebuje, wiecej niż potrzebuje nie popłynie przez niego.. czyli nie ma prawa sie zagotowac. Oczywiscie pod warunkiem że masz odpowiednie napiecie! Tak wiec sprawdz napiecie łądowania przy właczonych odbiornikach i bez. Jesli bedzie jakies 13,5-14,4V to masz odpowiednie napiecie ładowania;)

Pozdrawiam - Julas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprawdz napiecie w róznych warunkach.

Natezenie tez sprawdz zeby wykluczyc ewentualna awarie oryginalnego amperomieza.

 

Teraz specjalnie dla kolegi MOC -Rózne warunki: niskie i wysokie obroty, bez i pod obciazeniem (swiatła..)-napisałem profilaktyczne coby kolega znowu nie płakał ze czegos nie rozumie :icon_razz: i niepotrzebnie burdy na forum nie robił. :icon_razz: Najlepszego z okazji urodzin :banghead:

 

Pozdrawiam

 

dzieki...

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...