aker6 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 WitamChciałem założyć inny regulator napięcia do mojej 250 i nie wiem czy muszę sciągać ten regulator który jest na prądnicy (całkiem zdechniąty), czy moze on zostać a wpiąc w kable ten nowy.I tak dla pewności na regulatorze mam oznaczenia D i M. Do D mam podłączc kabel 51 od prądnicy a do M 61/?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Siemasz, nie zostawiaj tego starego regulatora pradnicy bo może on robic zwarcie albo cos i spalisz nowy regulatro wpinajac w obwód ze starym. Wymontuj stary załóż nowy, jak podłaczyc to juz Ci nie pomoge bo siedze raczej w alternatorach:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Zapodaj schemat na forum to podpowiemy.... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 7 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 dzieki chłopaki juz sobie poradziłem. no prawie. załozyłem pradnice od cz175 i elektroniczny regulator do Jawy jaki jak mozna kupic w motoryzacyjnych. pojawił sie inny problem, ładowanie jest za duże!! przynajmniej 2 razy. napewno dam mocniejsza żarowke. Da sie jakoś regulować te elektroniczne regulatory??tak wyglada ten regulator tylko ma napis ze jest do Jawy:http://www.allegro.pl/item112999987_regula...z_250_nowy.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Siemasz, jak sam widzisz, regulator ten jest nierozbieralny.. czyli nie dasz rady go regulowac.. On jest już fabrycznie wyregulowany, wiec nic nie kombinuj. A w jakim sensie masz za mocne to ładowanie? Za duże napiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 7 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 bo ja mam amperomierz na baku i podczas jazdy wskazówka wychyla sie do połowy na skali ze ładuje przy włączonych światłach. boje sie ze mi zagotuje aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 (edytowane) Sprawdz napiecie w róznych warunkach.Natezenie tez sprawdz zeby wykluczyc ewentualna awarie oryginalnego amperomieza. Teraz specjalnie dla kolegi MOC -Rózne warunki: niskie i wysokie obroty, bez i pod obciazeniem (swiatła..)-napisałem profilaktyczne coby kolega znowu nie płakał ze czegos nie rozumie :icon_biggrin: i niepotrzebnie burdy na forum nie robił. :biggrin: Najlepszego z okazji urodzin :icon_biggrin: Pozdrawiam Edytowane 7 Lipca 2006 przez niemand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Aker, spokojnie! nie przejmuj sie że CI sie aku zagotuje bo popłynie za duży prad.. Jesli zródło pradu (twoja pradnica) ma duża wydajnosc pradowa, czyli daje dużo wiecej pradu niż wymaga ładowanie akumulatora to nic sie nie stanie! Ponieważ akumulator do ładowania pobiera tyle pradu ile potrzebuje, wiecej niż potrzebuje nie popłynie przez niego.. czyli nie ma prawa sie zagotowac. Oczywiscie pod warunkiem że masz odpowiednie napiecie! Tak wiec sprawdz napiecie łądowania przy właczonych odbiornikach i bez. Jesli bedzie jakies 13,5-14,4V to masz odpowiednie napiecie ładowania;)Pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Jesli bedzie jakies 13,5-14,4V to masz odpowiednie napiecie ładowania;)Zdaje sie że ów regulator jest na 6V i pradniczka też na 6V tak wiec napiecie max powinno byc około 7,2V. Jeżeli masz odpowiedni bezpiecznik to ci sie nie zagotuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Sprawdz napiecie w róznych warunkach.Natezenie tez sprawdz zeby wykluczyc ewentualna awarie oryginalnego amperomieza. Teraz specjalnie dla kolegi MOC -Rózne warunki: niskie i wysokie obroty, bez i pod obciazeniem (swiatła..)-napisałem profilaktyczne coby kolega znowu nie płakał ze czegos nie rozumie :icon_razz: i niepotrzebnie burdy na forum nie robił. :icon_razz: Najlepszego z okazji urodzin :banghead: Pozdrawiam dzieki... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.