dziur Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 co do importera - nie mam go zamiaru bronic - to chyba sie mylicie, w SURPEL Kawasaki - Łódź na Przybyszewskiego w sobotę 08 lipca pojechałem na zmianę gum w dyszce i przywieźli niebieską świnkę. Milutka, pompy hamulcowa i sprzęgła radialne, zaciski radialne, zegary ładne, wyświetlacz biegu itd itp tłumiki ogromnego kalibru - chromik, szkoda bo nie mogłem posłuchac jak to bzyka. Mankament tylko jeden - opony Bridgestone o ile zauważyłem to Batlax 014. Powiem tyle że miałem takie w zx6r w zeszłym roku i zbyt twarda mieszanka jak dla mnie. Jak było 25 stopni to ok, ale poniżej oponka pływała. W zx10r w modelu 06 założyli dunlopy sportmax qualifier i guma naprawdę o niebo lepsza od bridzisów, nie wiem dlaczego w zzr1400 tego nie zapodali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 W zx10r w modelu 06 założyli dunlopy sportmax qualifier i guma naprawdę o niebo lepsza od bridzisów, nie wiem dlaczego w zzr1400 tego nie zapodali. Może dlatego że pod zzr14 ta oponka wytrzyma 3-4tyskm i będą reklamacje, cożesz Oni q* mi założyli.Ja ją mam na ZRX1200 i po sześciu i pół tysiąca km pilnie prosi się o zmianę. Baaardzo prosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcello Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Szkoda tylko, ze to takie brzydkie. No i ciekawe, jak zywotne to bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 mój dunlop został zmieniony po 4 tysiącach. niestety dalej sie jeżdzic nie dało bo zrobił sie slick. Prosił o zmianę /dotarty był ko kołków/ przy 2500km. Teraz mam sportmaxa GP 190/60 R17 wiec może wytrzyma 1500km. Ale za to jak trzymaaaaa....... bajka. Marcello - na żywo wygląda okej. Co do tej żywotności to zupełnie nie wiem o co ci chodzi. Na pewno nie jest to tak wolnoobrotowy silnik jak w hondzie VFR 800 ale chyba nie myslisz że rozleci się po 20 tysiącach :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Właśnie co do opon w ZZR1400 to moim zdaniem może być bardzo ciekawa sprawa, ja jeżdże ZX12R na Dunlop SportmaxD208, opona szeroka w sumie 200/50/17 ale przy dosyc turystycznej jezdzie wytzymuje jakies 4tys km, ale po tych 4tys to juz w ogole nie widac bierznika, a wiec żeby być w zgodzie z przepisami to należałoby wymienić juz po jakiś 2-3tys km. Ale jakiez bylo moje zdziwienie jak zobaczylem że ZZR1400 ma z tylu 190mm szerokości!!! A przecież ma wiecej mocy i momentu niz dwunastka, a ma węższą oponę z tyłu. Mam tylko nadzieje ze nie bedzie jej trzeba wymieniac co 1-2tys km ;)A co do trwałosci to dwunastka bez najmniejszych problemów wytrzymuje 100tys km, na wlasne oczy widzialem taka :) chodzila na prawde super, zadnych oznak zuzycia :icon_mrgreen: a jeden z forumowiczow zx-12r.org mial juz nakrecone prawie 200tys.km :banghead: wiec o ZZR1400 tez na pewno bym sie nie martwil jezeli chodzi o trwałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Może dlatego że pod zzr14 ta oponka wytrzyma 3-4tyskm i będą reklamacje, cożesz Oni q* mi założyli.Ja ją mam na ZRX1200 i po sześciu i pół tysiąca km pilnie prosi się o zmianę. Baaardzo prosi.BT 014 też trwałością nie zachwyca - u mnie, w 600-tce, tył wytrzymał 6500 km (do klocka, jakbym jeździł do slika to więcej). Poza tym mi się na tych laczkach jeździ bardzo dobrze, już drugi komplet zjeżdżam... A ZZ-R 1400 rzondzi, na żywao wygląda zajebiście, szczególnie w tym ciemno-grafitowym malowaniu. Jak już kiedyś będe stary, mądrzejszy i bogaty, to sobie taką kupię :banghead: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 jeszcze rok, moze dwa a uzywane ZZR1400 pojawia sie tez i na naszym rynku wtornym, tzn. trafi to co zostalo rozbite na "zachodzie" i zostanie posklejane u nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsiekHonda Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Piękne bydle... Od kobiecej strony mówiąc, bardzo podoba mi sie ten chromowany napis Kawasaki, widziałam kilka dni temu nowego Zygzaka 1200.... cuuudo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcello Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 No widzialem to na zywo, widzialem, ale nie w moim typie ta kawa. Kwestia gustu i tyle. No tak, z obrotami to mi troche przytarles nosa... :icon_mrgreen: Ale rozlatujace sie silniki w kawach to nie takie mzonki znowu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 chyba mowisz o jakis babciach, bo nie słyszałem zeby komus padło coś nowsze niz 2000r. Chyba ze stunt, ale wierz mi że przy stuncie każdy się psuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Dziur, w pelni popieram, uwazam ze Kawasaki bardzo sie zmienilo po 2000roku i ostatnie lata robi na prawde swietne motocykle. Mieli problemy, ale po ilosci ostatnio wypuszczanych modeli i ich modyfikacji wyglada na to ze wszystko jest juz na dobrej drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejdubis Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 (edytowane) Marcello - na żywo wygląda okej. Co do tej żywotności to zupełnie nie wiem o co ci chodzi. Na pewno nie jest to tak wolnoobrotowy silnik jak w hondzie VFR 800 ale chyba nie myslisz że rozleci się po 20 tysiącach :icon_mrgreen:ZZR1400 osiąga moc maksymalną przy 9500 rpm a moment przy 7500.VFR800 (pisze o roczniku 98) moc przy 10500 a moment przy 8500 rpm. Więc jeśli VFR ma silnik wolnoobrotowy to jaki ma ZZR? :wink: Tak czy inaczej ZZR1400 baaardzo mi się podoba :icon_biggrin: Edytowane 17 Lipca 2006 przez maciejdubis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 (edytowane) Witam, sam dosiadam ZZR 1100 , lata się dobrze, co prawdza waży 285 kg, ale to dla mnie osobiście nie jest problem, mam nadzieję , że kiedyś zmienię ją na to cudo (ZZR 1400) :icon_razz: Edytowane 19 Lipca 2006 przez IrekS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafauM Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Dzisiaj sobie posiedziałem na zzr 1400.Cholernie wygodny i bardzo ładny, szeroki, długi i niebieski.Jakbym miał przypadkiem tyle kasy i chciałbym kupić motocykl to pewnie bym go brał w ciemno.Od dealera dowiedziałem się (nie wiem ile w tym prawdy), że za jakiś czas ma być wersja o obniżonej mocy, napędzana kardanem. Może tak a może to tylko plotka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alien162 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 :banghead: oj tez bym go chetnie dosiadl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.