Skocz do zawartości

KAWAŁsuki ZX-14 / ZZR 1400 ( Kawasaki ZZR1400 )


Rekomendowane odpowiedzi

co do importera - nie mam go zamiaru bronic - to chyba sie mylicie, w SURPEL Kawasaki - Łódź na Przybyszewskiego w sobotę 08 lipca pojechałem na zmianę gum w dyszce i przywieźli niebieską świnkę. Milutka, pompy hamulcowa i sprzęgła radialne, zaciski radialne, zegary ładne, wyświetlacz biegu itd itp tłumiki ogromnego kalibru - chromik, szkoda bo nie mogłem posłuchac jak to bzyka. Mankament tylko jeden - opony Bridgestone o ile zauważyłem to Batlax 014. Powiem tyle że miałem takie w zx6r w zeszłym roku i zbyt twarda mieszanka jak dla mnie. Jak było 25 stopni to ok, ale poniżej oponka pływała. W zx10r w modelu 06 założyli dunlopy sportmax qualifier i guma naprawdę o niebo lepsza od bridzisów, nie wiem dlaczego w zzr1400 tego nie zapodali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zx10r w modelu 06 założyli dunlopy sportmax qualifier i guma naprawdę o niebo lepsza od bridzisów, nie wiem dlaczego w zzr1400 tego nie zapodali.

 

Może dlatego że pod zzr14 ta oponka wytrzyma 3-4tyskm i będą reklamacje, cożesz Oni q* mi założyli.

Ja ją mam na ZRX1200 i po sześciu i pół tysiąca km pilnie prosi się o zmianę. Baaardzo prosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój dunlop został zmieniony po 4 tysiącach. niestety dalej sie jeżdzic nie dało bo zrobił sie slick. Prosił o zmianę /dotarty był ko kołków/ przy 2500km. Teraz mam sportmaxa GP 190/60 R17 wiec może wytrzyma 1500km. Ale za to jak trzymaaaaa....... bajka.

Marcello - na żywo wygląda okej. Co do tej żywotności to zupełnie nie wiem o co ci chodzi. Na pewno nie jest to tak wolnoobrotowy silnik jak w hondzie VFR 800 ale chyba nie myslisz że rozleci się po 20 tysiącach :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie co do opon w ZZR1400 to moim zdaniem może być bardzo ciekawa sprawa, ja jeżdże ZX12R na Dunlop SportmaxD208, opona szeroka w sumie 200/50/17 ale przy dosyc turystycznej jezdzie wytzymuje jakies 4tys km, ale po tych 4tys to juz w ogole nie widac bierznika, a wiec żeby być w zgodzie z przepisami to należałoby wymienić juz po jakiś 2-3tys km. Ale jakiez bylo moje zdziwienie jak zobaczylem że ZZR1400 ma z tylu 190mm szerokości!!! A przecież ma wiecej mocy i momentu niz dwunastka, a ma węższą oponę z tyłu. Mam tylko nadzieje ze nie bedzie jej trzeba wymieniac co 1-2tys km ;)

A co do trwałosci to dwunastka bez najmniejszych problemów wytrzymuje 100tys km, na wlasne oczy widzialem taka :) chodzila na prawde super, zadnych oznak zuzycia :icon_mrgreen: a jeden z forumowiczow zx-12r.org mial juz nakrecone prawie 200tys.km :banghead: wiec o ZZR1400 tez na pewno bym sie nie martwil jezeli chodzi o trwałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dlatego że pod zzr14 ta oponka wytrzyma 3-4tyskm i będą reklamacje, cożesz Oni q* mi założyli.

Ja ją mam na ZRX1200 i po sześciu i pół tysiąca km pilnie prosi się o zmianę. Baaardzo prosi.

BT 014 też trwałością nie zachwyca - u mnie, w 600-tce, tył wytrzymał 6500 km (do klocka, jakbym jeździł do slika to więcej).

 

Poza tym mi się na tych laczkach jeździ bardzo dobrze, już drugi komplet zjeżdżam...

 

A ZZ-R 1400 rzondzi, na żywao wygląda zajebiście, szczególnie w tym ciemno-grafitowym malowaniu. Jak już kiedyś będe stary, mądrzejszy i bogaty, to sobie taką kupię :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziur, w pelni popieram, uwazam ze Kawasaki bardzo sie zmienilo po 2000roku i ostatnie lata robi na prawde swietne motocykle. Mieli problemy, ale po ilosci ostatnio wypuszczanych modeli i ich modyfikacji wyglada na to ze wszystko jest juz na dobrej drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcello - na żywo wygląda okej. Co do tej żywotności to zupełnie nie wiem o co ci chodzi. Na pewno nie jest to tak wolnoobrotowy silnik jak w hondzie VFR 800 ale chyba nie myslisz że rozleci się po 20 tysiącach :icon_mrgreen:

ZZR1400 osiąga moc maksymalną przy 9500 rpm a moment przy 7500.

VFR800 (pisze o roczniku 98) moc przy 10500 a moment przy 8500 rpm.

 

Więc jeśli VFR ma silnik wolnoobrotowy to jaki ma ZZR? :wink:

 

 

Tak czy inaczej ZZR1400 baaardzo mi się podoba :icon_biggrin:

Edytowane przez maciejdubis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, sam dosiadam ZZR 1100 , lata się dobrze, co prawdza waży 285 kg, ale to dla mnie osobiście nie jest problem, mam nadzieję , że kiedyś zmienię ją na to cudo (ZZR 1400) :icon_razz:

Edytowane przez IrekS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sobie posiedziałem na zzr 1400.

Cholernie wygodny i bardzo ładny, szeroki, długi i niebieski.

Jakbym miał przypadkiem tyle kasy i chciałbym kupić motocykl to pewnie bym go brał w ciemno.

Od dealera dowiedziałem się (nie wiem ile w tym prawdy), że za jakiś czas ma być wersja o obniżonej mocy, napędzana kardanem. Może tak a może to tylko plotka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...