Skocz do zawartości

Zdjecia i opisy waszych WSK M06Z, M06L, M150, M06B1


kobuz1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie przed podjęciem prac najlepiej przeczytać to :

http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=a...mode=view&id=11

I wszystko staje się jasne :D Ja bym dodał jeszcze,że jedną z ważniejszych spraw to dotarcie silnika i dobry olej po dotarciu i to da nam odczuwalny wzrost mocy.

Edytowane przez tomasz87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze jedna ciekawostke o której mało kto wie, sam sie dowiedziałem dzieki wnikliwosci Hiusa, ano zeby nie zatrzec nowego tłoka nalezy go zwinklowac, chodzi o winklowanie korbowodu, do tego uzywa sie specjalnego nazedzia ale chodzi o to zeby tłok był równo osadzony w cylindrze, do tego potrzebny jest szczelinomierz , młotek gumowy i cos do skutecznego zablokowania tloka, zakładamy cylinder na tłok, objezdzamy szcze;linomierzem dookoła tłoka jesli nie jest równo to sciagamy cylek i lekko pukamy w korbowód i znowu mierzymy i tak do skutku, po tym tłok nie ma prawa sie zatrzec podczas uzytkowania:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna stronka:)

 

Nie zginasz, tylko lekko pukasz, delikatnie, w strone przeciwna miejsca gdzie tłok przylega mocniej, to troche trwa, ale warto, a w ogóle korbowód jest miekki i naprawde trzeba uwazac z tym młotkowanie, delikatnie i czynnosc powtarzac do skutku,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak wolałbym nie zbliżać się z młotkiem do korbowodu. U mnie takie zabawy zawsze źle się kończą. :icon_evil: Ale miło wiedzieć że takie coś się robi. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna stronka:)

 

Nie zginasz, tylko lekko pukasz, delikatnie, w strone przeciwna miejsca gdzie tłok przylega mocniej, to troche trwa, ale warto, a w ogóle korbowód jest miekki i naprawde trzeba uwazac z tym młotkowanie, delikatnie i czynnosc powtarzac do skutku,

 

Jezeli lekkie pukanie gnie korbowod to przeciez sily pochodzace od cisnienia spalania powinny go wygiac w palak....

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie rozumiem o co chodzi z tym młotkiem. Przecież tłok i cylinder po szlifie są tak zgrane,że tłok sam się nie ma prawa ruszać w cylindrze a co dopiero wciskać szczelinomierz! Poza tym tłok jest owalizowany a korbowód ma luz na boki w sworzniu więc co tu można młotkiem zdziałać ? a może chodzi o zdystansowanie wału żeby był w osi ? ale to nie młotkiem :D

Stara książka o naprawie wsk piszę,że luz między tłokiem a cylindrem ma być 0.04-0.06 więc jak na oko zobaczysz różnice np 0.02mm i skorygujesz to młotkiem :D?

Edytowane przez tomasz87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, własnie dokonujesz młotkiem, lub czymkolwiek, tłok zeczywiscie ma luz ale przód-tył, na boki jest luz osiowy, jesli jest tłok przekoszony , zgiety na korbowodzie(nieznacznie) to jest duze prawdopodobienstwo zatarcia bo przeciez ten luz i tak powoduje styk tłoka bokiem, nieznacznie ale tak jest i tu własnie chodzi o sprawdzenie luzu z któres strony tłoka zeby to wyprostowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś po swojemu chyba zrozumiałem gdzie ta korekta ma być :)chyba chodzi o to,żeby ścianki tłoka były równoległe do gładzi cylindra,prawo lewo względem karterów. A do czego grant Ci silnik z wsk ? Odrestaurowujesz jakąś wieśke czy coś do "lasu" strugasz ?

Edytowane przez tomasz87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie o to chodzi, winklowanie powinno sie powszechnie stosowac w ruskach, tam własnie czesto po naprawie pieca przycieraja sie tłoki z jednej badz z drugiej i wszyscy narzekaja na tłoki z klamek, a ból jest gdzie indziej, co do Wieski, legna mi sie jakos na potege, i pomyslałem zeby sobie jakas zostawic i troszke podrasowac, ale bez przesady i pytam co i jak, lepiej sie uczyc na czyis błedach nie?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Chciałeś tuning WSK to masz.

http://wskyellow.webpark.pl/tuning.wsk.html

 

Dość buracko jest opisane. Mam ubaw z tej stronki. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...