Lucass Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 A to na pierwszym biegu mam nim jeździć czy lepiej wrzucić dwójeczke? Mi instruktor tłumaczył tak jak moto nie rozgrzane to na jednynce bo na 2 może przygasać. A jak jest ok ssanie zrzucone to na dwójce. To sie tyczy motocykla 125 4T Jangczeng:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panas Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 (edytowane) Mam pytanie czy na egazminie na A1 podczas kręcenia ósemki da się na Yamaha tw 125 przejechać tą ósemke na wolnych obrotach (bez używania gazu) ? Z góry dziękuje za odp.No niby się da... ale ja osobiście wrzuciłem sobie dwójke i kręciłem ósemki pomagając sobie sprzęgłem (tak jak uczyli mnie na kursie)!!! :banghead: W sumie to uczyłem się tego teoretycznie tylko na wypadek gdybym dostał zimny motor, ale powiem szczerze że wyszło mi to na dobre. Poza tym na jedynce moto (Yamaha TW 125) toczył się strasznie powoli i trudno sie go prowadziło!!! Slalom pokonywałem na jedynce i na samym jego "wejściu" mało co a byłbym zmuszony się podeprzeć... ;) Edytowane 10 Lipca 2006 przez panas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 i w ósemce jak powyżej sprawdzanie "martwych" punktów!!! Co to są martwe punkty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirat! Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Lucass: chodzi o upewnianie sie jesli chodzi o zasady egzaminu to nie mozna generalizowac. ktos moze przez to oblac. w zielonej gorze mialem tak (przypadku mojego egzaminatora!): - na placu obowiazkowo SWIATLA - kilka osob na tym uwalilo- 8 lepiej robic na 1 biegu- dojezdzajac do gorki (ruszanie pod gorke) od razu kierunek w prawo.- na slalomie upewnianie sie, na 8ce nie trzeba. kierunkow nie trzeba. - sprawdzania poziomu oleju, plyn hamulcowy, swiatla itp pierdoly.nalezy pamietac o lancuchu i dobrze wiedziec jak go sie naciaga, bo bylem o to pytany.pamietac zeby przeprowadzic moto 5m - na tym tez uwalali ludzie. - ustawienie lusterek i to chyba wszystko :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Dziś i ja dołączyłem do zalegalizowanych ;)Zdałem we Wrocławiu, bez problemów. Jako pierwszy podszedłem do egzaminu, raz zapomnialem kierunkowskaza na placu, gdy wjeżdżałem na górke, ale chyba nie zauważył :)Zyczę innym powodzenia i najważniejsze.... nie bać się;)Do zobaczenia na drodze :flesje: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Gratulacje. Czyli na placu jak się skręca w dowolną stronę to syglnalizować kierunkowskazem ? ? ? Tak spman ? ? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panas Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Dziś i ja dołączyłem do zalegalizowanych :flesje:Zdałem we Wrocławiu...To tylko pogratulować... :) Czyli na placu jak się skręca w dowolną stronę to syglnalizować kierunkowskazem ? ? ?Osobiście na placu kierunku nie użyłem ani razu, po prostu egzaminator tego nie wymagał!!! Dlatego trudno jest tutaj tak dokońca sprecyzować... napewno jeżeli użujesz kierunku to nie będzie to żaden błąd!!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Gratulacje. Czyli na placu jak się skręca w dowolną stronę to syglnalizować kierunkowskazem ? ? ? Tak spman ? ? ? Wymagał jedynie przy przejazdach z zadania na zadanie czyli przy wyjezdzie ze slalomu w strone górki, przy zjezdzaniu z górki w strone prostej do hamowania awarynjego itp. Ale tak jak wspomniał Panas, to zależy od widzimisie egzaminatora. Ten co ja mialem tłumaczył nam jak krowie na rowie wszystko dokladnie i zrozumiale, powtarzal wszystko jak ktoś sie spytał. Nawet przeszedl piechotą miedzy słupkami na salomie i po ósemce, potem poszedł na górke i na prostą do hamowania awaryjnego, żebyś skumali jak jechać:flesje:Pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panas Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 ... Ale tak jak wspomniał Panas, to zależy od widzimisie egzaminatora. Ten co ja mialem tłumaczył nam jak krowie na rowie wszystko dokladnie i zrozumiale, powtarzal wszystko jak ktoś sie spytał. Nawet przeszedl piechotą miedzy słupkami na salomie i po ósemce, potem poszedł na górke i na prostą do hamowania awaryjnego, żebyś skumali jak jechać;)Pozdro ;)Otóż to, każdy egzaminator zanim rozpocznie egzamin jest obowiązany do omówienia kolejnych etapów i przebiegu egzaminu!!! Wy (których to jeszcze czeka) macie prawo się go zapytać co do rzeczy formalnych i mniej dla Was zrozumiałych, czyli np. pytacie się konkretnie czy wymaga kierunków w slalomie i tyle... Pamiętajcie o jednym, że egzaminatorom to jest tak naprawde obojętne czy on zaliczy Wam egzam czy też nie i tu wszystko zależy tak naprawde od Was, dlatego sami musicie zadbać o siebie... bo każdy w końcu chce zdać by móc w pełni cieszyć się z jazdy - czyż nie!?! :flesje: Pozdro All Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.