mrew Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Hej, mam do kupienia R1 (2001). Z 4um wiadomo, ze zwlaszcza przy jezdzie na kole i zmianie biegow w trakcie szybko idzie 2-ka w cholere. W jaki sposob najszybciej i najpewniej zdiagnozowac ta usterke podczas jazdy probnej (wiadomo, ze na kole jezdzic nie bede :cool: ) ? Help :lapad: Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 kiedyś miałem taki problem w innym moto, w którym też siadała często 2lub 3...na początku wyskakiwała pod koniec obrotomierza jak jechałem na maxa. Więc pozostaje ci troszkę na tej 2 poodkręcac :lapad: i powinno się ujawnić (a czy przypadkiem ten problem ni edotyczył R6, tak mi się coś kojarzy?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 kiedyś czytałem, że dobrym testem jest wrzucenie 2-ki i wiksa, jeżeli ma już wyskoczyć to przy dużym obciążeniu. metody nie testowałem, reklamacji nie uwzględniam :lapad: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 jak zdiagnozować?? kawałek prostej wbijasz 2 i na maxa gaz.... jeżeli ma wyskoczyć to z pewnoscią wyskoczy,..... cała filozofia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcek007 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Yamahy to chyba wszystkie mają takie problemy z "2" przy długotrwałym jeżdżeniu na maxa począwszy od YZF 600 THUNDERCAT aż do R1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Ciężko Ci będzie zdiagnozować na jeździe testowej, spróbuj pojeździć na 2-jce tak żeby obroty zeszły jak najniżej, wtedy moto nie ma tak dużo mocy, i spróbuj mocniej odkręcić, wtedy będzie spore obciażenie i powinno coś się stać. Z drugiej strony r1 ma taki elastyczny silnik, że naprawde by musiała być mocno zużyta skrzynia żeby bieg wyskoczył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RESO Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Rozpędzasz moto na 1wszym biegu prawie do końca i przebijasz na 2gi bez sprzęgła, jak jest 2ka padnięta to wyskoczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 jak zasłabo wbijesz to nawet w nowym moto wyskoczy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Rozpędzasz moto na 1wszym biegu prawie do końca i przebijasz na 2gi bez sprzęgła, jak jest 2ka padnięta to wyskoczy jak zasłabo wbijesz to nawet w nowym moto wyskoczy Jesli do tego czasu nie wyskakiwała to po takich eksperymentach prawdopodobienstwo wzrosnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d8-vid Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Z tego co czytalem i slyszalem problemy ze szrzynia maja tylko roczniki od 98 do 00. Model 2001 nie powinien miec problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.