jaro_600 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Cześć wszystkim jestem tu nowy i już potrzebuje pomocy.Kupiłem Kawasaki gpz 305 belt drive r. prod. 1985 Motor ma problemy z zapalaniem ale jak się go raz odpali to później jest dobrze. Po odpaleniu przy dodaniu gazu w ogóle nie chce zwiększyć obrotów tylko dławi się i gaśnie. Inaczej jest gdy włącze ssanie które domyka gaźnik od tyłu wtedy zbiera sie na obroty. Jest problem z ruszeniem z miejsca ponieważ motor nie ma mocy. Nie wiem czy wina nie leży po stronie rozrządu lub modułu zapłonowego. Poprzedni właściciel cos przy nim grzebał ale sam nie wie co może byc nie tak.Bardzo bym prosił o manuala do tego motocykla szukam po całym necie juz dwa dni i nic konkretnego nie mogę znaleźć. Może ktos ma książkę do zkserowania. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 jeżeli mówisz,ze po właczeniu ssania się zbiera,to raczej zacznij od gaznika a nie od rozrządu(choć zawory to sprawdz) ,czy modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Moim zdaniem dostaje za mało paliwa jeżeli jak piszesz przy włączonym ssaniu jest lepiej. Zaczął bym od czyszczenia gażnika, może moto długo stało i zrobił się syf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 A może to membrany w gaźnikach? Jeśli są kłopoty z odpalaniem, wkręceniem w obroty, a gdy już jest w obrotach - bardzo powoli z nich schodzi...Nie mam pojęcia jak się sprawdza ich stan.Co do manuali - zobacz temat kolegi Mo$ue w "Danych technicznych". On ma 10Gb serwisówek :icon_mrgreen:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 dokładnie gaznik ,nie wiem jak wygląda budowa gaznika u Ciebie ale w CB kumpla mielismy taką akcję okazało się ze pękła memrana i podcisnienie jej w ogóle nie podnosi -czyli przepustnica nie daje paliwa ,na ssaniu identycznie jak w twoim moto daje sie jechac ale moto pali ogrom paliwa. Pzdr Seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 6 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Odnośnie ilości paliwa w gaźnikach czy ktoś wie ile go powinno być w komorze pływakowej najlepiej w mm od dna komory. Poza tym membrany są całe ani za sztywne ani za luźne. Gaźniki byłe wyciągane czyszczone i przedmuchane pod ciśnieniem. Dodatkowe objawy są takie że motor sam reguluje sobie obroty stanie np na 3 tys i tak bez mojej ingerencji manetką sobie gazuje. Czytałem że to może być lwew powietrze ale nie znalazłem miejsca w którym gaźniki mogłyby je zasysać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszfroode Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 ja miałem i mam to samo a stuka ci silnik tak dziwnie u mnie okazało się że była to zębatka która się rozsypała i zatarłem sobie tym samym silnik. nieźle nie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Zdobadz serwisowke - tam masz wszystkie dane. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Powiedzcie mi jak ustawić rozrząd w tym silniku, zdjęcia mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasko2423 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Powiedzcie mi jak ustawić rozrząd w tym silniku, zdjęcia mile widziane.czesc JA TEZ MAM KAWASAKI I TEZ NIE WCHODZI NA OBROTY, A STALO SIE PO TYM JAK odkrecilem glowice nic innego nie robilem i jak doda sie gazu teraz to dlawi sie dopiero pozniej,wina jest taka ze przy kazdym zdejmowaniu glowicy musi byc nowa uszczelka to bedzie tego przyczynba, ja wszystko przejrzalem i pozostaje tylko ta przyczyna,ja tylko odkrecilem glowice i przykrecilem a rozrzad jest ustawiony wg. serwisowki.wiec jezeli tam grzebales to tego bedzie przyczyna, a i glowica mosi byc rownomiernie przykrecona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 (edytowane) Masz może serwisówkę do tego motocykla?Ja podejrzewam jednak źle ustawiony rozrząd tylko nie mam wzoru jak go ustawić.Będe bardzo wdzięczny jakbyś mi podesłał jakieś zdjęcie na email [email protected] Napisz jeszcze skąd wźąść uszczelke pod głowicę. Edytowane 11 Stycznia 2007 przez jaro_600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
URBI Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Ja bym nie ruszał na razie rozrządu tylko przyjrzał sie dokladnie gaznikom.To że nie wkręca się na obroty może mieć kilka przyczyn:1 zabity filtr powietrza2 złe ustawienie poziomu paliwa3 złe ustawienie synchronizacji gazników4 złe ustawienie składu mieszanki5 łapanie gdzieś lewego powietrza-np przez nieszczelne gumy krócców ssących6 nieszczelne bądz dzurawe gumy na przepustnicach.7 wytarte przepustnice i iglice-w kawasaki no nagminny problem!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 mam silnik już rozebrany z obrotami jako tako dałem sobie rade. Robiłem z głowicą i teraz nie wiem jak ustawić ten rozrząd jak ktoś wie jak to zrobić to proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Gaźniki zostały wyjęte przez mechanika porządnie wyczyszczone i wyregulowane. Sprawdził ustawienie rozrządu jest OK. Teraz motor chodzi super, tylko szkoda że trochę leje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecek Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 I robiles to wszystko caly rok?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.