Skocz do zawartości

Honda NS-1


Snajper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hbr napewno twoja honda nie jest zablokowana jeśli by była to prędkość maksymalna nie przekroczyła by 80 km/h a obroty to rzędu 6-7 tys. obr/min. A co do tej tzr-ki twojego kumpla to nie ma szans żeby seryjna

tzr-ka poszła 140 :biggrin: :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, swego czasu szukałem właśnie dla siebie takiego małego plastika, pokroju TZR, NS-1, RS. Byłem u jednego gościa, który zajmował się właśnie sprowadzaniem takich motorków. Podczas mojej wizyty miał w garażu trzy motorki NS-1 i dwie Tzr. Ns-1 była bardzo ładna, chodziła też swietnie v-max miała 120km/h. Ale ja bardziej byłem skłonny do kupienia TZR. Obie TZR były bardzo ładne, chodziły podobnie, nie były one po jakimś tuningu. Jedna miała tylko sportowy wydech Gianelli. I po przejażce tymi motorkami byłem zaskoczony. Bo ta orginalna leciała 120km/h, a ta z wydechem sportowym 140km/h. Bez żadnej ściemy. Gościu mówił, że nie wie co ona ma w sobie, że zapie**ala tyle. Więc, bardzo możliwe jest, że TZR poleci te 140km/h. Aha oczywiście były to TZR w te starsze, nie takie jak ta ze squadu DiboS60.

 

Pozdro

Edytowane przez Gudaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie możliwe że tylko sportowy wydech tyle dał!!! naprawde??? napewno miała jeszcze coś... nie ma takiej opcji żeby tylko wydech tyle dawa... za dużo... może miała 100 cm, a nie 80cm.... może miał jakieś elektryczne bajery, inny gażnik, większą dysze.... nie wiem co tam można w tej TZR przerabiać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chodzi o to, że nic nie miała przerobionego. Ogłądał ją mechanik, był zdejmowany cylider, itp. I nic zwykły orginalny silnik. Nie chce tu nikogo bajerować, ale tyle leciała.Też byłem w szoku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Male sprostowanie :icon_mrgreen: :wink:

Ta tzr co te 140 leci to est rocznik 98, w silniku z tego co wiem nie ma nic grzebane, a uklad wydechowy jest no co tu duzo mowic , no przerabiany, sama koncowka jest wybebeszona i to wszystko, zero czesci tuningowych, obrotomierz tez mu zamyka do konca... Jest tez kwestia tego ze to jest zapewne 140 licznikowe raczej, no ale te 135 idzie...

 

DiboS60, u nas sa 2 nowe Tzrki, jedna z nich jest na stronie u nas - rok 2003 , po tuningu na 80ccm, wydech samorobka, zawiniety pod tylkiem i mu to idzie tak ze 105-110km/h, a druga tzr jest 2004r tez 80ccm ale z wydechem Leo Vince V6. Lepiej sie zbiera od tamtej a predkosciowo jest nie wiele lepsza, chyba o te 10km/h tylko. :biggrin:

 

Pees: Sewy, ile wazy Twoja koncowa od wydechu ? tez jest taka ciezka, czy moze masz jakas przerabiana? Duzo kumpli mi mowi wlasnie zeby dac ja do dobrego spawacza, zeby ja rozciac, bebechy ze srodka wywalic i ladnie zaspawac.

Edytowane przez hbr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, swego czasu szukałem właśnie dla siebie takiego małego plastika, pokroju TZR, NS-1, RS. Byłem u jednego gościa, który zajmował się właśnie sprowadzaniem takich motorków. Podczas mojej wizyty miał w garażu trzy motorki NS-1 i dwie Tzr. Ns-1 była bardzo ładna, chodziła też swietnie v-max miała 120km/h. Ale ja bardziej byłem skłonny do kupienia TZR. Obie TZR były bardzo ładne, chodziły podobnie, nie były one po jakimś tuningu. Jedna miała tylko sportowy wydech Gianelli. I po przejażce tymi motorkami byłem zaskoczony. Bo ta orginalna leciała 120km/h, a ta z wydechem sportowym 140km/h. Bez żadnej ściemy. Gościu mówił, że nie wie co ona ma w sobie, że zapie**ala tyle. Więc, bardzo możliwe jest, że TZR poleci te 140km/h. Aha oczywiście były to TZR w te starsze, nie takie jak ta ze squadu DiboS60.

 

Pozdro

Moze miala taka predkosc maksymalna ale przyspiesznie miala lepsze NS-1. Co pomoze wydech jesli NS1 ma o 70% wiecej mocy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To była TZR z 98 roku. Co do tego co ma lepszą przyśpieche, wiecej mocy nie będę się kłócił, bo są różne motorki, w różnym stanie.

 

Ja wychodze z założenia, że Honda to Honda :biggrin: :icon_mrgreen:

 

Pozdro

Edytowane przez Gudaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt... honda już zapracowała na swoją renome, w ogóle japońskie sprzety przodują w każdej klasie motocykli czy to będzie Yamaha czy Suzuki albo honda... mi się podoba NS-1... nie zraża mnie to że niektórzy mówią że strasznie dużo pali, trudno z częściami.... i tak pewnie w nią zajnwestuje pieniądze... tylko niech się trafi odpowiedni egzemplarz... pewnie pod koniec wakacji już będe miał pieniądze... do pracy! :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz czy honda czy yamaha wszyscy walą wloskie silniki Minareli w ramy rowniez tluczone w itali.Nie mowie tu o Ns-1. Tzr ta starsza niemzoe zapie**alac szybciej bo tam przeciez tez jest Am 5- Am6 :biggrin: Pytanie za 100 pkt jezezli seryjka leci 140 Tzr to ile leci po tuningu? gdy są czesci tuningowe ktore podnosza moc wiele powyzej 100% 170km\h z 80cmm :icon_mrgreen: Hmmm Nsr,rs 125 leci 160-180km\h Mito jest szybsza bo pod 190 podchodzi.Naprawde 137 gdy wyswietla ci licznik w tzr masz na obrotomirzu 12,5 tys obrotow (poza skalą) na luzie wykreca sie prawie o 360 stopni na obrotomierzu wskazowka.Jednym slowem musial bym zobaczyc na zywe oczy ze seryjka starsza tzr leci 140.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...