BUSHMAN Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Witam!Na zimnym silniku jest oki,ale gdy sie dobrze nagrzeje cos puka,wydaje mi sie ze na wysokosci glowicy.Tak jakby delikatnie pukac mloteczkiem.Czy to moga byc zawory,czy moze byc gorsza sprawa? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 (edytowane) W moim moto FZR (mamy prawie takie same silniki).Zaczęły dochodzić stuki po rozgrzaniu się silnika, też bardzo trudne do zlokalizowania, ale jak siedziałem na moto to bardziej były słyszalne po lewej stronie.Niestety trzeba było rozebrać silnik, powodem stuków był b. zużyty łańcuch napędzający alternatori ślizgacz, po wymianie stuki ustały. Edytowane 26 Czerwca 2006 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSHMAN Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Ciekawa sprawa.A czy to wplywa na prace silnika,moge z tego wyjsc jakies wieksze szkody? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 u mnie stuki w miarę przejechanych km nasilały się,-narazie śmigaj :buttrock: , a na zimę zajmij się sprzętem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSHMAN Opublikowano 29 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 chyba tak zrobie jak mowisz.Dzieki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 zajzyj do regulacji zaworów.Klepanie nie jest zbyt zdrowe :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Ja obstawiam zawory albo łańcuch rozrzadu, może być też łańcuch pędzący alternator ale do jego wymiany trzeba ponoć rozebrać silnik w drobny mak. Na początek sprawdź luzy zaworowe, a może zrobił ci się nagar i zawór sie podwiesza.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 (edytowane) Spróbuj wyeliminować chciaż jedno:weź stetoskop, u mnie dźwięk był najbardziej słyszalny po przyłożeniu godo pompy cieczy chłodzącej (tak się dziwnie rozchodził), jeżeli to się pokryje o czym piszę to masz do wymiany łańcuch od alternatorai faktycznie czeka rozbiórka silnika ale bez pośpiechu i zmartwienia :buttrock: ,a jeżeli wykryjesz stetoskopem gdzie indziej dźwięki to niewiem :Dacha, zapomiałem u mnie występujący dźwięk był nierytmiczny,spróbuję zanucić acapella: :icon_mrgreen: puk--puk-----puk---puk-puk :buttrock: ta sekwencja przyśpieszała w miarę wzostu oborotów, pożniej jakby dźwięk zanikał. Edytowane 30 Czerwca 2006 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSHMAN Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zapomnialem chyba dodac,ze puka gdy schodzi z obrotow.To raczej nie puka caly czas,tylko w pewnym przedziale obrotow jak puszczam gaz... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PADRE Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 W najczarniejszym scenariuszu (oby moje słowa w g... się obróciły) może być to tulejka korby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Spróbuj wyeliminować chciaż jedno:weź stetoskop, u mnie dźwięk był najbardziej słyszalny po przyłożeniu godo pompy cieczy chłodzącej (tak się dziwnie rozchodził), jeżeli to się pokryje o czym piszę to masz do wymiany łańcuch od alternatorai faktycznie czeka rozbiórka silnika ale bez pośpiechu i zmartwienia :D ,a jeżeli wykryjesz stetoskopem gdzie indziej dźwięki to niewiem :wink:acha, zapomiałem u mnie występujący dźwięk był nierytmiczny,spróbuję zanucić acapella: :buttrock: puk--puk-----puk---puk-puk :D ta sekwencja przyśpieszała w miarę wzostu oborotów, pożniej jakby dźwięk zanikał. stawiam na łancuszek :icon_mrgreen: Ps. co to jest tulejka korby? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PADRE Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 stawiam na łancuszek :lapad: Ps. co to jest tulejka korby? :cool:tulejka korby - czyli łożysko ślizgowe lub złożenie igiełkowe sworznia tłokowego w główce korbowodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.