michal-xr600r Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 witam wszystkich serdeczniejestem wesolym posiadaczem HONDY XR 600 R z 90 rokupodczas dluzszej jazdy w pewnym momencie slychac jakby dzwiek jakiejs blaszki a po chwili motor sie dusi i nie ma sily jechac a nastepnie gasnie co to moze byc ???za wszelkie podpowiedzi z gory dziekuje i pozdrawiammichal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Hmm miałem takie coś, ale w XL. Przyczyną była padnięta uszczelka pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aristo6 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 U mnie cos takiego sie w dominatorze 650 pojawilo. Przy jakichs 3.4 - 4.5 tys obrotow blaszane brzeczenie w okolicy glowicy po prawej stronie. Sadzilem, ze sie cos poluzowalo... ile mnoze kosztowac zrobienie tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 (edytowane) U mnie cos takiego sie w dominatorze 650 pojawilo. Przy jakichs 3.4 - 4.5 tys obrotow blaszane brzeczenie w okolicy glowicy po prawej stronie. Sadzilem, ze sie cos poluzowalo... ile mnoze kosztowac zrobienie tego? To co opisałem powyżej było spowodowane zbyt wygniecioną uszczelką i gdy układ korbowo-tłokowy się rozpędzał i wydłużał się, to tłok prawdopodobnie udeżał w zaworki powodując rozszczelnienie głowicy - i spadek mocy oraz nie wkręcenie się silnika wyżej. Ceny uszczelek pod głowice zaczynają się od 30zł :D Z tym że trzeba się liczyć z koniecznością targania silnika z ramy, cała operacja jest jednak nieskomplikowana i można ją samemu zrobić bez specjalnych narzędzi bo nie wymaga np. rozpinania łancuszka rozrządu itd. Ale niewkręcanie się silnika może być spowodowane tez innymi czynnikami jak problemami z zapłonem, czy gaźnikiem etc. Samo stukanie, brzęczenie zwłaszzca z okolic głowicy to w przypadku singli 4T najczęściej zbyt duże luze zaworowe, które trzeba na nowo ustalić, można to zrobić kosztem 0zł pożyczając od kogoś szczelinomierz. :) Edytowane 24 Czerwca 2006 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Ceny uszczelek pod głowice zaczynają się od 30zł Z tym że trzeba się liczyć z koniecznością targania silnika z ramyale po co? mi się udało zdjąc z XR głowice bez wyjmowania silnika :D najlepiej odkręcic wczesniej te korki które się odkręca do regulowania luzów zaworowych Samo stukanie, brzęczenie zwłaszzca z okolic głowicy to w przypadku singli 4T najczęściej zbyt duże luze zaworowe, które trzeba na nowo ustalić, można to zrobić kosztem 0zł pożyczając od kogoś szczelinomierzja dzisiaj kupiłem szczelinomierz topexa za 6 zł i mie musze się nikogo prosic :] Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aristo6 Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 O, lama ze mnie - to tylko oslona kolanka wydechu :D Bede musial spawnac miejscowo :)Przepraszam za zamieszanie i dzieki za odpowiedzi. Wiedza zawsze sie przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.