Skocz do zawartości

GS 400- po naprawie znów bierze olej


Pucjan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem bo sprzęt bierze mi olej. Sprzęta kupiłem w tamtym roku i już po 2tyś km musiałem robić remont :wink:

Moto odebrałem od mechanika 600km temu i chodziło w miarę spoko. Do wymiany poszły uszczelniacze zaworowe, cylindry z tłokami i pierścieniami, regulacja zaworów i gaźników i były szlifowane zawory. Chciałem mieć już wszystko z głowy i zająć się tylko jazdą. Miałem zgłosić się po 1000km kidy już zawory dojdą do siebie na następną regulację. Tymczasem po ok.350 km sprzęt zaczął podjadać sobie olej i to coraz więcej :D . Od remontu wlałem już LITR w tym 3/4 w ciągu ostatnich 300km. :biggrin: Dodam jeszcze, że w warsztacie mierzyli mi kompresję i była w normie, ale jak mierzyłem dzisiaj (sprzętem który ma już swoje i jest tylko na tyle dokładny żeby powiedzieć który gar jest mocniejszy ) to wyszło, że na lewym garze komprecha spadła o ok. połowę a na prawym jest trochę lepiej. Mam tylko nadzieje że to nie pierścienie :flesje: Jak robili mi sprzęta to mówili, że musieli zeszlifować gniazda tak mocno że aż zawory były zawieszone i musieli dorabiać podkładki, czy to możliwe że kompresja spiernicza bo zawory są zawieszone :) :) :D Dodam, że na laewym garze bardzej słychać napierniczanie zaworów :biggrin:

 

 

Pytam się o to wszystko bo w następnym tygodniu sprzęt wróci pewnie do warsztatu i nie chcę żeby mi coś wmówili i naciągneli na kasę ;) Mam nadzieję że zrobią mi to w ramach gwarancji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Moto odebrałem od mechanika 600km temu i chodziło w miarę spoko. Do wymiany poszły uszczelniacze zaworowe, cylindry z tłokami i pierścieniami, regulacja zaworów i gaźników i były szlifowane zawory. Chciałem mieć już wszystko z głowy i zająć się tylko jazdą. Miałem zgłosić się po 1000km kidy już zawory dojdą do siebie na następną regulację. Tymczasem po ok.350 km sprzęt zaczął podjadać sobie olej i to coraz więcej :evil: . Od remontu wlałem już LITR w tym 3/4 w ciągu ostatnich 300km. :biggrin: Dodam jeszcze, że w warsztacie mierzyli mi kompresję i była w normie, ale jak mierzyłem dzisiaj (sprzętem który ma już swoje i jest tylko na tyle dokładny żeby powiedzieć który gar jest mocniejszy ) to wyszło, że na lewym garze komprecha spadła o ok. połowę a na prawym jest trochę lepiej. Mam tylko nadzieje że to nie pierścienie :D Jak robili mi sprzęta to mówili, że musieli zeszlifować gniazda tak mocno że aż zawory były zawieszone i musieli dorabiać podkładki, czy to możliwe że kompresja spiernicza bo zawory są zawieszone ;) :banghead: :banghead: Dodam, że na laewym garze bardzej słychać napierniczanie zaworów :banghead:

Pytam się o to wszystko bo w następnym tygodniu sprzęt wróci pewnie do warsztatu i nie chcę żeby mi coś wmówili i naciągneli na kasę :D Mam nadzieję że zrobią mi to w ramach gwarancji...

Nie wyglada to dobrze skoro uszczelniacze tloki pierscienie po wymianie a moto bierze olej i to coraz wiecej do tego spadek kompresji byc moze peklo zabezpieczenie sworznia tloka i szlifuje Ci cylinder tak czy inaczej proponuje brac sprzeta i zapierdzielac z reklamacja :D . Chyba ze to tylko uszczelka pod glowica :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś to mam jeszcze drugie cylindry, głowicę, tłoki i pierścienie, ale jak sobie znowu pomyślę, że muszę zostawić motor w warsztacie to aż się coś we mnie gotuje ;) :banghead: :banghead: Ostatnoi robiłem sprzęta w Mrągowie i czekałem ok półtora miesiąca :banghead: :biggrin: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem bo sprzęt bierze mi olej. Sprzęta kupiłem w tamtym roku i już po 2tyś km musiałem robić remont :banghead:

Moto odebrałem od mechanika 600km temu i chodziło w miarę spoko. Do wymiany poszły uszczelniacze zaworowe, cylindry z tłokami i pierścieniami, regulacja zaworów i gaźników i były szlifowane zawory. Jak robili mi sprzęta to mówili, że musieli zeszlifować gniazda tak mocno że aż zawory były zawieszone i musieli dorabiać podkładki, czy to możliwe że kompresja spiernicza bo zawory są zawieszone

Pytam się o to wszystko bo w następnym tygodniu sprzęt wróci pewnie do warsztatu i nie chcę żeby mi coś wmówili i naciągneli na kasę ;) Mam nadzieję że zrobią mi to w ramach gwarancji...

 

Znaczy to to znaczy, czy kupiles nowe, oryginalne tloki z pierscieniami na nastepny szlif i zrobiono ci

ten szlif, jesli tak to jakie tolerancje miedzy tlokami a tuleja cylindrowa zastosowano ?

Ten numer z frezowaniem gniazd ( tak ze zawory byly zawieszone ) to czysta partyzantka, w takim przypadku trzeba wymienic gniazda, lub glowice.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To,że spadło mu ciśnienie to pewnie wina zaworów/regulacji i po remoncie dopuki się wszystko nie poukłada,to ma prawo sobie troszeczkę łyknąć.Bez paniki,spr.luzów zaworowych na początek.Zawory po tej (jak napisał Pan Adam M.)partyzantce, mogły sobie szybko "siąść".A docierałeś go tak jak trzeba(temat omawiany na forum)???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To,że spadło mu ciśnienie to pewnie wina zaworów/regulacji i po remoncie dopuki się wszystko nie poukłada,to ma prawo sobie troszeczkę łyknąć.Bez paniki,spr.luzów zaworowych na początek.Zawory po tej (jak napisał Pan Adam M.)partyzantce, mogły sobie szybko "siąść".A docierałeś go tak jak trzeba(temat omawiany na forum)???

Zauwaz ze zuzycie oleju wzrasta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Olej to Valvoline 20W 50 Mineral, a co do drugich cylindrów to poprostu je mam i leżą sobie na półce w garażu razem z drugą głowicą :banghead: Te które teraz mam w moto to są urzywki pierwszy albo drugi szlif, a te które mam w garażu to nominały więc jak coś to myślę, że dało by się z tego wszystkiego wykombinować jakiś kompromis (nie pożerający tyle oleju :banghead: ).

Był bym zadowolony jak moto spalało by poniżej 1 litra na 1000km :banghead: -tylko tyle mi potrzeba do szczęścia ;)

 

Dodam jeszcze żeby było jasne że mam dwa komplety cylindrów wraz z tłokami i pierścieniami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Olej to Valvoline 20W 50 Mineral, a co do drugich cylindrów to poprostu je mam i leżą sobie na półce w garażu razem z drugą głowicą :banghead: Te które teraz mam w moto to są urzywki pierwszy albo drugi szlif, a te które mam w garażu to nominały więc jak coś to myślę, że dało by się z tego wszystkiego wykombinować jakiś kompromis (nie pożerający tyle oleju :biggrin: ).

Był bym zadowolony jak moto spalało by poniżej 1 litra na 1000km :banghead: -tylko tyle mi potrzeba do szczęścia :banghead:

 

Dodam jeszcze żeby było jasne że mam dwa komplety cylindrów wraz z tłokami i pierścieniami

Urzywki zmieniaja postac rzeczy ;) byc moze zle jest cos spasowane. Wyczuwam lekka nute prowizorki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Pucjanie, czy to znaczy ze zalozyles UZYWANE cylindry z jakimis UZYWANYMI tlokami i pierscieniami ???

Czy wiesz w takim razie czy te uzywane czesci byly oryginalne ?

Jaki byl luz miedzy tlokami a cylindrami ?

Jaki byl luz na zamkach pierscieni ?

Czy ewentualnie sytuacja jest taka, ze nie znasz odpowiedzi na te pytania, ktos ci poskladal silnik wg swego widzimisie, a ty sie dziwisz ze ci olej bierze ???

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda tak: kupiłem motor w ubiegłym roku, pojeździłem, zaczął brać olej więc rozejrzałem się za częściami i znalazłem do kupienia całą górę (głowica, cylindry, tłoki, pierścienie). Postanowiłem wymienić całość i mieć problem z głowy lecz okazało się że głowica którą kupiłem nie była w najlepszym stanie więc z dwuch poskładali mi jedną i podobno całkiem dobrze to wyszło, podkreślam PODOBNO :banghead: Lecz nie stety nie jestem pewien czy mechanik sprawdził w jakim stanie są cylindry. :banghead: Wiem, że mierzyli kompresję, ale moje proźby o zrobienie chociaż próby olejowej chyba se olali ;)

 

Co do pytania o cylindry to założyłem te po szlifie bo miały oryginalne pierścienie w przeciwieństwie do tych które miałem wcześniej zamontowane w moto wraz z nominalnymi cylindrami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeceniles chyba mozliwosci serwisu (jesli mowimy o Impolu z Mragowa). Oni glownie zajmuja sie Jawkami i skuterami. Co prawda dopisali sobie ostatnio rowniez serwis motocykli japonskich na tablicach reklamowych, ale na tak powazna naprawe bylo trzeba szukac serwisu ze znacznie dluzsza praktyka w dziedzinie japonczykow.

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak chodzi o Impol Mrągowo ;) Ale teraz nie pozostaje mi nic innego jak domagać się reklamacji :banghead:

Tylko mam nadzieję, że będzie to trwało krócej niż naprawa, bo na moto wcześniej czekałem ponad miesiąc :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...