Pucjan Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Witam. Mam problem bo sprzęt bierze mi olej. Sprzęta kupiłem w tamtym roku i już po 2tyś km musiałem robić remont :wink: Moto odebrałem od mechanika 600km temu i chodziło w miarę spoko. Do wymiany poszły uszczelniacze zaworowe, cylindry z tłokami i pierścieniami, regulacja zaworów i gaźników i były szlifowane zawory. Chciałem mieć już wszystko z głowy i zająć się tylko jazdą. Miałem zgłosić się po 1000km kidy już zawory dojdą do siebie na następną regulację. Tymczasem po ok.350 km sprzęt zaczął podjadać sobie olej i to coraz więcej :D . Od remontu wlałem już LITR w tym 3/4 w ciągu ostatnich 300km. :biggrin: Dodam jeszcze, że w warsztacie mierzyli mi kompresję i była w normie, ale jak mierzyłem dzisiaj (sprzętem który ma już swoje i jest tylko na tyle dokładny żeby powiedzieć który gar jest mocniejszy ) to wyszło, że na lewym garze komprecha spadła o ok. połowę a na prawym jest trochę lepiej. Mam tylko nadzieje że to nie pierścienie :flesje: Jak robili mi sprzęta to mówili, że musieli zeszlifować gniazda tak mocno że aż zawory były zawieszone i musieli dorabiać podkładki, czy to możliwe że kompresja spiernicza bo zawory są zawieszone :) :) :D Dodam, że na laewym garze bardzej słychać napierniczanie zaworów :biggrin: Pytam się o to wszystko bo w następnym tygodniu sprzęt wróci pewnie do warsztatu i nie chcę żeby mi coś wmówili i naciągneli na kasę ;) Mam nadzieję że zrobią mi to w ramach gwarancji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Witam. Moto odebrałem od mechanika 600km temu i chodziło w miarę spoko. Do wymiany poszły uszczelniacze zaworowe, cylindry z tłokami i pierścieniami, regulacja zaworów i gaźników i były szlifowane zawory. Chciałem mieć już wszystko z głowy i zająć się tylko jazdą. Miałem zgłosić się po 1000km kidy już zawory dojdą do siebie na następną regulację. Tymczasem po ok.350 km sprzęt zaczął podjadać sobie olej i to coraz więcej :evil: . Od remontu wlałem już LITR w tym 3/4 w ciągu ostatnich 300km. :biggrin: Dodam jeszcze, że w warsztacie mierzyli mi kompresję i była w normie, ale jak mierzyłem dzisiaj (sprzętem który ma już swoje i jest tylko na tyle dokładny żeby powiedzieć który gar jest mocniejszy ) to wyszło, że na lewym garze komprecha spadła o ok. połowę a na prawym jest trochę lepiej. Mam tylko nadzieje że to nie pierścienie :D Jak robili mi sprzęta to mówili, że musieli zeszlifować gniazda tak mocno że aż zawory były zawieszone i musieli dorabiać podkładki, czy to możliwe że kompresja spiernicza bo zawory są zawieszone ;) :banghead: :banghead: Dodam, że na laewym garze bardzej słychać napierniczanie zaworów :banghead: Pytam się o to wszystko bo w następnym tygodniu sprzęt wróci pewnie do warsztatu i nie chcę żeby mi coś wmówili i naciągneli na kasę :D Mam nadzieję że zrobią mi to w ramach gwarancji...Nie wyglada to dobrze skoro uszczelniacze tloki pierscienie po wymianie a moto bierze olej i to coraz wiecej do tego spadek kompresji byc moze peklo zabezpieczenie sworznia tloka i szlifuje Ci cylinder tak czy inaczej proponuje brac sprzeta i zapierdzielac z reklamacja :D . Chyba ze to tylko uszczelka pod glowica :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Jak coś to mam jeszcze drugie cylindry, głowicę, tłoki i pierścienie, ale jak sobie znowu pomyślę, że muszę zostawić motor w warsztacie to aż się coś we mnie gotuje ;) :banghead: :banghead: Ostatnoi robiłem sprzęta w Mrągowie i czekałem ok półtora miesiąca :banghead: :biggrin: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Witam. Mam problem bo sprzęt bierze mi olej. Sprzęta kupiłem w tamtym roku i już po 2tyś km musiałem robić remont :banghead: Moto odebrałem od mechanika 600km temu i chodziło w miarę spoko. Do wymiany poszły uszczelniacze zaworowe, cylindry z tłokami i pierścieniami, regulacja zaworów i gaźników i były szlifowane zawory. Jak robili mi sprzęta to mówili, że musieli zeszlifować gniazda tak mocno że aż zawory były zawieszone i musieli dorabiać podkładki, czy to możliwe że kompresja spiernicza bo zawory są zawieszonePytam się o to wszystko bo w następnym tygodniu sprzęt wróci pewnie do warsztatu i nie chcę żeby mi coś wmówili i naciągneli na kasę ;) Mam nadzieję że zrobią mi to w ramach gwarancji... Znaczy to to znaczy, czy kupiles nowe, oryginalne tloki z pierscieniami na nastepny szlif i zrobiono citen szlif, jesli tak to jakie tolerancje miedzy tlokami a tuleja cylindrowa zastosowano ?Ten numer z frezowaniem gniazd ( tak ze zawory byly zawieszone ) to czysta partyzantka, w takim przypadku trzeba wymienic gniazda, lub glowice. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 To,że spadło mu ciśnienie to pewnie wina zaworów/regulacji i po remoncie dopuki się wszystko nie poukłada,to ma prawo sobie troszeczkę łyknąć.Bez paniki,spr.luzów zaworowych na początek.Zawory po tej (jak napisał Pan Adam M.)partyzantce, mogły sobie szybko "siąść".A docierałeś go tak jak trzeba(temat omawiany na forum)??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 To,że spadło mu ciśnienie to pewnie wina zaworów/regulacji i po remoncie dopuki się wszystko nie poukłada,to ma prawo sobie troszeczkę łyknąć.Bez paniki,spr.luzów zaworowych na początek.Zawory po tej (jak napisał Pan Adam M.)partyzantce, mogły sobie szybko "siąść".A docierałeś go tak jak trzeba(temat omawiany na forum)???Zauwaz ze zuzycie oleju wzrasta ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Jaki olej zastosowany na pierwsze zalanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Witam,Olej to Valvoline 20W 50 Mineral, a co do drugich cylindrów to poprostu je mam i leżą sobie na półce w garażu razem z drugą głowicą :banghead: Te które teraz mam w moto to są urzywki pierwszy albo drugi szlif, a te które mam w garażu to nominały więc jak coś to myślę, że dało by się z tego wszystkiego wykombinować jakiś kompromis (nie pożerający tyle oleju :banghead: ).Był bym zadowolony jak moto spalało by poniżej 1 litra na 1000km :banghead: -tylko tyle mi potrzeba do szczęścia ;) Dodam jeszcze żeby było jasne że mam dwa komplety cylindrów wraz z tłokami i pierścieniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Witam,Olej to Valvoline 20W 50 Mineral, a co do drugich cylindrów to poprostu je mam i leżą sobie na półce w garażu razem z drugą głowicą :banghead: Te które teraz mam w moto to są urzywki pierwszy albo drugi szlif, a te które mam w garażu to nominały więc jak coś to myślę, że dało by się z tego wszystkiego wykombinować jakiś kompromis (nie pożerający tyle oleju :biggrin: ).Był bym zadowolony jak moto spalało by poniżej 1 litra na 1000km :banghead: -tylko tyle mi potrzeba do szczęścia :banghead: Dodam jeszcze żeby było jasne że mam dwa komplety cylindrów wraz z tłokami i pierścieniamiUrzywki zmieniaja postac rzeczy ;) byc moze zle jest cos spasowane. Wyczuwam lekka nute prowizorki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Te które teraz mam w moto to są urzywki pierwszy albo drugi szlif, a te które mam w garażu to nominały Jak masz nominały, to po co zakładałeś stare? Trzeba było wybrać najlepsze cylindry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Drogi Pucjanie, czy to znaczy ze zalozyles UZYWANE cylindry z jakimis UZYWANYMI tlokami i pierscieniami ???Czy wiesz w takim razie czy te uzywane czesci byly oryginalne ?Jaki byl luz miedzy tlokami a cylindrami ?Jaki byl luz na zamkach pierscieni ?Czy ewentualnie sytuacja jest taka, ze nie znasz odpowiedzi na te pytania, ktos ci poskladal silnik wg swego widzimisie, a ty sie dziwisz ze ci olej bierze ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Sprawa wygląda tak: kupiłem motor w ubiegłym roku, pojeździłem, zaczął brać olej więc rozejrzałem się za częściami i znalazłem do kupienia całą górę (głowica, cylindry, tłoki, pierścienie). Postanowiłem wymienić całość i mieć problem z głowy lecz okazało się że głowica którą kupiłem nie była w najlepszym stanie więc z dwuch poskładali mi jedną i podobno całkiem dobrze to wyszło, podkreślam PODOBNO :banghead: Lecz nie stety nie jestem pewien czy mechanik sprawdził w jakim stanie są cylindry. :banghead: Wiem, że mierzyli kompresję, ale moje proźby o zrobienie chociaż próby olejowej chyba se olali ;) Co do pytania o cylindry to założyłem te po szlifie bo miały oryginalne pierścienie w przeciwieństwie do tych które miałem wcześniej zamontowane w moto wraz z nominalnymi cylindrami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Ale partyzantka.... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Przeceniles chyba mozliwosci serwisu (jesli mowimy o Impolu z Mragowa). Oni glownie zajmuja sie Jawkami i skuterami. Co prawda dopisali sobie ostatnio rowniez serwis motocykli japonskich na tablicach reklamowych, ale na tak powazna naprawe bylo trzeba szukac serwisu ze znacznie dluzsza praktyka w dziedzinie japonczykow. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Tak chodzi o Impol Mrągowo ;) Ale teraz nie pozostaje mi nic innego jak domagać się reklamacji :banghead: Tylko mam nadzieję, że będzie to trwało krócej niż naprawa, bo na moto wcześniej czekałem ponad miesiąc :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.