Skocz do zawartości

dniepr-problem z prawym cylindrem


ziutex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kapitalka glowic w rusku jest przyjemna i tania. Tania- jak sie samemu to robi.

Poza tym ze zdjec widac ze glowice byly dawno nieuzywane.

 

PS. To wyszczerbienie ktore jest zakreslone koleczkiem na drugim zdjeciu niczemu nie przeszkadza. Jezeli prowadnice nie sa wyrobione to od biedy mozna by na tym jezdzic.

 

O ile ma sie narzedzia do wymiany gniazd i frezy z umiejetnosciami i wiedza jak to zrobic to tak...

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok Wild podaj cene. Co do głowic to wiedfziałem ze bede do kapitali. Ale to nie problem. Dzieki ze odpowiedzialaś i zadałaś sobie trudu ze zdjęciami. Naprawde jestem wdzięczny!!! Mam gniazda i prowadnice ale niestety nie mam sprzetu do ich wymiany. Frezów też nie posiadam. Jakie frezy powinny byc? Gdzie można je kupić? Sprzet do docierania zaworów posiadam.

Pozdrawiam Darek!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazd nie trzeba wymieniac. Na zdjeciu wyglada na to ze maja jeszcze sporo materialu.

Do wymiany prowadnic nie trzeba jakichs specjalistycznych narzedzi. Wystarczy sruba z lbem imbusowym o odpowiedniej dlugosci (musi byc twarda - najlepiej 10.8) - dla glowic Urala sruba M8 - oraz odpowiednio dorobione podkladki:

- jedna do wyciagania - w ksztalcie kapsla np od wodki - z wykonanym na srodku otworem na srube. Srube wkladasz w prowadnice od strony komory spalania z drugiej strony zakladasz ten kapsel z otworem i krecisz nakretka tak dlugo az prowadnica wyjdzie.

 

- druga podkladka do zakladania prowadnicy - ja mam dorobiona w ksztalcie grzybka zaworowego (podkladka pasuje do gniazda zaworowego, dzieki czemu zapewnia prowadzenie) i na srodku podkladki otwor na srube. Wkladasz srube w prowadnice (tym razem od strony klawiatury), od strony gniazda zaworowego dajesz ta podkladke z otworkiem i znowu krecisz nakretka tak dlugo az prowadnica wejdzie na swoje miejsce. Przed montazem dobrze jest posmarowac prowadnice.

 

Co do frezow to nie mam pojecia czy mozna cos takiego jeszcze dostac. Poszukaj moze na allegro, albo w warsztatach szkolnych - samochodowkach. Ja mam taki zestaw w drewnianej skrzyneczce z dawnych czasow, kiedy to wszystko jeszcze bylo. Sa tam frezy od takich malutkich do rozmiarow naprawde duzych (szczerze mowiac nie widzialem jeszcze takich gniazd). Do tego jeszcze dochodza kamienie do szlifowania gniazd, lecz w rusku jest to zbedne. Obchodzac sie umiejetnie z frezem mozna wykonczyc gniazdo tak iz bedzie wygladalo to bardzo dobrze.

 

Najlepiej jak bys znalazl trzy frezy do kompletu: 45st, 15st, 75st. Jezeli bys nie dostal tych trzech to mozna ewentualnie pominac ten 75st, ale te dwa pierwsze powinny byc (niektore frezy sa dwustronne - z jednej strony jest 45st, a z drugiej 15st) . Do frezow oczywiscie trzeba miec trzpienie no i ogolne pojecie o co w tym wszystkim chodzi :biggrin:

 

Jezeli przefrezujesz gniazda do nowych prowadnic i dasz nowe zawory to docieranie zaworow jest naprawde symboliczne i nie nalezy z tym przesadzac bo zepsuje sie caly efekt.

 

Milej zabawy i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...