Skocz do zawartości

dniepr-problem z prawym cylindrem


ziutex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czym zastąpic tą uszczelke miedzianą pod głowicą?

 

Nowa uszczelka miedziana, tzn kupic oczywiscie. Trzeba by spojzec na powierzchnie czolowa cylindra - czy nie ma jakichs wzerow - ewentualnie lekko szlifnac.

 

Co do glowic to zdaje sie ze jedna kobita z forum o nicku "wild" ma jakies graciarstwo do dniepra. Koszt nie powinien byc duzy. Zapytaj.

Edytowane przez ural_zgora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli uszczelki w twoim Dnieprze sa z blachy miedzianej to wymagaja podobnego podejscia jakie zastosowalem w swojej BSA.

Obie powierzchnie wspolpracujace z uszczelka sa zabielone ( lekko przefrezowane dla wyrownania ), sama uszczelka zostala rozgrzana do czerownosci po czym zanurzona w zimnej wodzie w celu odpuszczenia ?

( mam nadzieje ze to wlasciwe slowo ) i doprowadzenia jej do stanu max miekkiego. Potem glowica byla przykrecona wlasciwym momentem i we wlasciwej kolejnosci przykrecania srub ( w Dnieprze jest ich chyba tylko 4 ) po czym bedzie jeszcze raz dokrecona po przejechaniu 1000 km. Nie ma zadnych przedmuchow czy przeciekow.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze ural pamietasz, mam graty, ktore sie walaja z kata na kat. nie inwestuje w ukrainska "technologie", bo wal z korbowodami, plus gadzniki, kolo zamachowe i skrzynia to nie jest w cale tani koszt :D

 

( niepamietam dokladnie)chyba w prawej glowicy jest prowadnica do roboty- jest peknieta. ziutex jak chcesz to zrobie zdj jak sytuacja wyglada.

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli uszczelki w twoim Dnieprze sa z blachy miedzianej to wymagaja podobnego podejscia jakie zastosowalem w swojej BSA.

 

Dniepr ma taki okragly pierscionek, ktory robi za uszczelnienie miedzy cylindrem a glowica. Jedno jest pewne: albo powinien wygrzac stary tak jak napial Adam, albo zakupic nowy.

 

A co do tego peknietego ucha trzymajacego klawiature to one tak samo z siebie peklo, czy cos Ci przyblokowalo ? Zeby sie nie okazalo ze zalozysz druga glowice i znowu cos chrupnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli uszczelki w twoim Dnieprze sa z blachy miedzianej to wymagaja podobnego podejscia jakie zastosowalem w swojej BSA.

Obie powierzchnie wspolpracujace z uszczelka sa zabielone ( lekko przefrezowane dla wyrownania ), sama uszczelka zostala rozgrzana do czerownosci po czym zanurzona w zimnej wodzie w celu odpuszczenia ?

( mam nadzieje ze to wlasciwe slowo ) i doprowadzenia jej do stanu max miekkiego. Potem glowica byla przykrecona wlasciwym momentem i we wlasciwej kolejnosci przykrecania srub ( w Dnieprze jest ich chyba tylko 4 ) po czym bedzie jeszcze raz dokrecona po przejechaniu 1000 km. Nie ma zadnych przedmuchow czy przeciekow.

 

Adam M.

 

ten zabieg nazywa sie wyrzazaniem...

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Zrob zdjęcie lewiej i prawej głowicy. Moze bym, odkupil obydwie. Propwadnice mam nowe. więc nie bedzie problemu. Podaj tez cene jak Ciebie interesuje. Dzieki ze odpowiedziałaś!!!!!

Pozdrawiam!!!!!!

 

Cześć! jeśli chodzi o ucho trzymające klawiature to dokładnie nie wiem dlaczego pękło. Mysle ze źle dokręciłem śrube tzrymającą wałek klawiatury. Jak zdjołem dekiel to wszystko się wysypało i sruby tę z były odkręcone. nawet przy drugim wałku. Zima docerałem zawoiry i chyba jednak źle dokręciłem sruby. Na ułamanym uchu nie było widac żadnych pęknieć.

U kolegui w motorze tez dzieją sie cuda. Odpala, jedzie kawałek i gaśnie. Sprawdzam wszystko i jest ok. Odpala nawet bez problemu ale za chwile jak dodaje gazu gaśnie. I tak kilka razy. potem znowu jest dobrze i nie ma problemów ale do jakiegoś czasu. Naprawde nie wiem co tam jest grane. Skoro wszystko jest dobrze to co jest źle???? Nigdy nie mialem takich sytiacji.

Pozdrawiam Darek!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli prowadnica jest tylko wykruszona, czy nadlamana to mozna wstawic nowa o oryginalnych wymiarach. (trzeba bedzie po wstawieniu nowej prowadnicy przefrezowac gniazdo - pod nia).

Natomiast jezeli prowadnica zaczela chodzic w glowicy (rusza sie) no to wtedy sprawa staje sie bardziej powazna, gdyz trzeba odpowiednio rozwiercic otwor wzgledem gniazda a nastepnie dorabiac nadwymiarowa prowadnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kapitalka glowic w rusku jest przyjemna i tania. Tania- jak sie samemu to robi.

Poza tym ze zdjec widac ze glowice byly dawno nieuzywane.

 

PS. To wyszczerbienie ktore jest zakreslone koleczkiem na drugim zdjeciu niczemu nie przeszkadza. Jezeli prowadnice nie sa wyrobione to od biedy mozna by na tym jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to prawda, silnik lezal dluugo zanim ja go dostalam. myslalamz e sie go zlozy, ale jak pisalam wyzej, kase inwestuje w kaske a nie w wieprza.

 

z prowadnicami to jeszcze dokladnie sprawdze.

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...