Skocz do zawartości

dniepr-problem z prawym cylindrem


ziutex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam problem z prawym cylindrem przy dnieprze. Tzn. czesto przestaje palić mi na tym cylindrze.wyczyszcze swiece i jest ok, ale tylko na jakis czas. Swieca jest czarna. Gaźniki sa nowe. jaka moze być przyczyna? W lewym cylindrze jest wszystko ok. Bede wdzięczny za podpowiedź.

Pozdrawiam Darek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standardowo- iglica w gazniku/poziom paliwa w komorze plywakowej, czyli krotko - regulacja.

Napisz na jakich swiecach jezdzisz.

Sprawdz filtr powietrza.

Na koniec lub poczatek mozesz zmierzyc cisnienie sprezania na obydwu cylindrach, czy sa mniej wiecej takie samo.

Edytowane przez ural_zgora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężanie w obu cylindrach sprawdz. Powinno być takie same, zmierz temperature obu głowic, również musi być taka sama. Według mnie to gażnik masz źle wyregulowany, takie małe pytanko: cewke masz załóżną niedaleko prądnicy?? ja tak miałem kiedyś i był podobny problem, tylko bez nalotu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Dzisiaj sprawde ciśnienie w cylindrach. Świece maluchowskie. Głowica jest po kapitalce. Gaźniki wydaje mi sie że są wyregulowane. Ja świeca jest czysta to prawy cylinder chodzi ok, sam bez lewego.Dopiero po kilku kilometrach jak sie wyłaczy silnik to przy zapalaniu sa juz problemy. Jak odpali to słychać ze nie chodzi na tym cylindrze. A jak wyczyszcze świece to odrazu ok. DZisiaj wszystko sprawdze dokładnie.Dzieki za pomoc.

Pozdrawiam Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz pierscienie na tłokach bo coś mi się zdaje ze z tamtad przelatuje olej i się robi palarnia w prawym cylindrze dlatego masz po jakims czasie swiece zarzuconą. Ja jezdze na ruskich swiecach i nie ma z nimi problemu. Sprawdz koniecznie , najlepiej zdjemij prawy cylinder, moze jest wylatany w srodku gdzies.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Zmierzyłem i wyszły poprostu cyrki. Prawy cylinder 7 atm, lewy 4! Z tym że w lewym są przedmuch pod głowicą. Czym zastąpic tą uszczelke miedzianą pod głowicą? Nie mam z czego dorobic nowej. Mysle ze jednalk są przedmuchy na pierścieniach. Zdjąłem gume z odmy a tam dym wali jakby się cois paliło. Mam teraz inny problem. Z prawym cylinderem to było u kolegi w motorze. A pisalem o tym bo i tak on przechopdzi przez moje rece. W moim motorze wczoraj rozwaliła się głowica prawa. też silnik 650. Tzn ułamało się ucho trzymające wałek na którym jest osadzona dźwigienka popychająca zawór (nie wiem jak sie to fachowo nazywa). Teraz nie wiem czy głowice wymienić czy zespawać???? Normalnie zaczyna mnie już krew zalewac z tymi sprzetami!!! Napisze o tym nowego postA.

Pozdrawiam Darek!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...