Bass Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Witam.Wraz z kolegą posiadamy takie same motorki czyli zx9r , tyle ze jego lepiej przyspiesza i odczuwalnie ma wiecej mocy. Wiec wymyslilem, ze moj model zapewne jest zblokowany. Znalazlem artykul w necie, ze ów model mozna odblokować zaślepiając dziure w przepustnicy. Rozebralem gaźniki , wyciągnąłem przepustnice no i są jakieź dwie dziurki pod spodem przepustnicy tyle, że nie wiem którą mam zaślepić i czy w ogóle... Proszę o porade.Z góry dzięki .Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 znając "rzycie" oprócz przepustnic pewnie gdzieś jeszcze jest jakiś patent.A moto z jakiego kraju pochodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bass Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Moto jest z Niemiec, patent z zaślepieniem dziurek nie pomógł...Co jeszcze ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 A może moduł zapłonowy ?? kryz na gaznikach rozumiem ze nie masz ? PzdR seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Jeżeli nie znasz niemieckiego to kogoś poproś i obczaj sobie niemieckie forum Kawasaki. Niemcy w tym siedzą. Ja w ten sposób odblokowałem swoje moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 My z Jackiem1 rozwiązaliśmy ten problem,a więc podpowiem trochę:- na początek zarejestruj się na www.fzrfahrer.de - strona co prawda o jamahahah, ale jest tam dział inne motory, chłopaki spikają całkiem nieźle po angielsku więc jak nie znasz niemca to masz alternatywę.Albo podeślą ci dokumentację techniczną odnośnie oddławienia motokrok po kroku albo odeślą do innego forum.- z wasnego doświadczenia powiem że dławienie występowało w moim moto nie tylko w gaźnikach, ale ten post jest o kawie a nie o fzr, więc nie będę się tutaj rospisywał.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Jeżeli moto było tłumione to na 100% będzie to w brifie odnotowane, bo nie sądze żeby ryzykował ktoś gwarancje i sam się z tym bawił. A po drugie to chyba aż smo się nasówa co robić. Zgarnij kumpla i zajżyj do jego gaźników. Ewentualnie podmień ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bass Opublikowano 29 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 niestety okazało sie ze gażniki sa ok ale "problem" dotyczy modułu ,czy jest mozliwosc "przeprgramowania" , czy trzba koniecznie wymieniac, jesli jest to gdzie?? za pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Niekoniecznie trzeba wymieniać moduł. Dowiedz się dokładnie jak jest dławiony na module. U mnie wystarczyło przeciąć jeden kabelek i zaizolować. Pytaj Niemców ( powtarzam się jeszcze raz ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 A przekładaliście moduł z moto Twojego kumpla? Skoro tak to ja bym poszukał z jakiegoś rozbitka niż bawić się w programowanie, bo to chyba nie stest zbytnio możliwe. Moduł to niezupełnie komputer który można zrestartować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bass Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 niemcy napisali zebym sobie kupil yamahe... niestey nie zdążylem przełozyć kumpla modulu bo sprzedal swoja zx9 w briefie mam wbite dziwne oznaczenia, pierwsze oryginalne jest ze bylo 104KW/10600 a poniżej w tabeli oznaczonej Bemerkung cos takiego : ZIFF.3:TYP-SCHL.-NR.NICHT MEHR ZUTREFFEND*ZIFF.6,7,30,31:LEISTUNGSSTEIG.D.GEAND. GASSCHIEBER** tabela 6 = 268tabela 7 = 104/10700tabela 30 = 93Ptabela 31 = 81 O co tu chodzi??? Mniemam, ze jest to jakis tam opis jak byla zdlawiona , potrafi to ktos rozszyfrowac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.