grasser Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 WItam. Musze sie pochwalic ze to moj pierwszy post w tej kategoryji :] i niestety jest to powtorka z wielu tematow "co wybrac/co kupic". Otoz naszla mnie taka mysl ze w sumie moglbym kupic jakis miotocykl do jazdy (mam Urala i WFM) i rozwazam czy ma to jakikolwiek sens. W sumie to niejestem zdecydowany i chcialbym conieco rozeznac sie w temacie. conieco o tym czego szukam... W gre wchodza motocykle do 4.000 zl. Preferuje raczej niezbyt szybka jazde za to dluzsze dystanse. Motocykl powinien byc maxymalnie bezawaryjny tzn jakas sprawdzona konstrukcjia z latwym dostepem do czesci. Moc predkosc i takie tam raczej bez znaczenia. Z tego co sie rozgladalem Honda CX500 i CB750 wyglodaja ciekawie, a slyszalem troche dobrego o ich jednostkach napedowych. Raczej bez szlifierek. Klasyczne turystyki ewentualnie chopperopodobne ... co radzicie ? jest sens isc w stara japonie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Przy motocyklu tej klasy z tych lat zawsze będziesz musiał podłubać, ze swojej strony mogę polecić Ci Suzuki GSX 750 (GS75X) - trudno to kupić w dobrym stanie. Zahacz jeszcze Bartosza (z naszego forum) jakiś czas temu chciał sprzedawać swoją LTDkę. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Możesz pójść w stare GS'y, czyli 400. Są to silniki na dobrze ci znanych łożyskach tocznych. Zapłon mechaniczny podobny do uralowego, jedna tarcza z przodu, pali toto mało, klasyczne szprychowane koła. Fakt - grzebać przy tym będziesz, a może nawet trzeba będzie już zmieniać pierścienie (co z robocizną wyniesie prawie tysiąc złotych), ale taka japońska maszynka z późnych lat 70tych niesie już jakąś wartość. Nie jest to jakaś masówka, a 4 tysie starczą na zakup czegoś do 3 tysięcy i jakiegoś tysiaka na doprowadzenie do jakotakiego stanu.Małe jak rowewrek (w porównaniu do naszych Urali), a 150km/h poleci. Opinię o tym sprzęcie wyrobiłem sobie na bazie motocykla kolegi Greedo, który to z mojego parcha się naigrywa :lapad:. Podobno jego wersja jest zblokowana (z czterdziestu paru do 27KM) wałkami rozrządu i powyżej 6tysi się nie kręci. ALE: nie lepiej zrobić Urala tak, że lecisz w trasie 100km/h z rezerwą na przyspieszanie do wyprzedzania, żeby palił w trasie 4,7-5L/100km? Skoro wolisz dystans zamiast prędkości... Ja tak mam i na GS400 bym nie zamienił ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 20 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 (edytowane) DZIADU :] Jakbym niepodlubal zle bym sie czul :] Przezwyczailem sie przez kilka lat :] Wazne jest zeby czesci byly w miare latwo dostepne i nieosiagaly jakis niebotycznych cen. W sumie z tego co sie orientuje jak sie cos raz dobze w japonii zrobi to jest spokoj na dlugi czas. Co do tych motocykli ktore podales... GSX raczej nie bardziej GS ... np takihttp://moto.allegro.pl/show_item.php?item=100674758 mozecie cos wiecej na temat takiego motocykla napisac ? koszty eklsploatacji ? przebiegi przy ktorych trzeba robic remonty ?? jestem nie w temacie krotko mowiac bo przy tym czym sie zajmowalem do tej pory remont generalny odbywal sie po 20-30 kkm jak sie nic niespieprzylo (malo prawdopodobne :] ) krotko mowiac posiadam wiedze nie z tey epoki :] Wieczny student :] z checia bym wpakowal kase w uralca ale jaka mam pewnosc ze po wladowaniu 2000 w remont po 100 km niebedzie powtorki ? wiesz jak jest z tymi sprzetami a czasem chcialbym gdzies pojechac :] na GSa 400 zaraz rzuce okiem :] 400ccm truszke malo no jak patrze po allegro to przyzwoicie to wyglada. bardzo tanio chodza chociaz aktualnie zadnego niema na sprzedaz. tak sobie mysle ze jak kupie 3 motocykl to mnie stazy wydziedzicza albo zamordoja :] Edytowane 20 Czerwca 2006 przez grasser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Ja nie wiem skąd się biorą mity o psujących się Uralach ;). Tfu tfu nie chcę zapeszać, ale NIGDY sam z siebie się nie popsuł. Albo ja go zakatowałem i zatarłem, albo źle coś naprawiłem w imię idei "prowizorka trzyma najdłużej" :lapad:. Tłoki od malucha, tuleje z dużego fiata, miska aluminiowa 3 litry, gaźniki k301, olej mineralny 20W50 i jedziesz. Seryjna skrzynia, seryjny dyfer, wszystko z lat 70tych.Magia sprzetu z milicji. Nigdy się go nie pozbędę :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Co do Gs 400 - od 78 wersja E (odlewane kółka, elektroniczny zapłon, troche wiekszy moment obrotowy) to polecam. Byle tylko trafic w dobrym stanie. Szybszy od Urala - ok 150 km/h i wlasnie nie wiem czy jest zablokowany czy nie, bo to vmax odblokowanego GSa. 400 mało? Mi tam wystarcza na razie ;) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 20 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 hmm a jak wygldoa sprawa z wiekszymi GSami ? 750 ? do 4000 zl kupi cos rozsadnego ? jak jest z przebiegami w japoniach ? warto na to patrzec ? ile wynosi przyzwoity przebieg a przy ilu czeka remont ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Przebiegiem na liczniku sie nie sugeruj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 (edytowane) Ten GS 750T ma identyczy 16 zaworowy silnik jak w GSX 750E o którym napisałem ;)Tutaj http://chudzikj.republika.pl/ masz stronkę ze starymi ale jarymi sprzętami, popatrz na GSy, GSXy, XSy, XJty, znajdziesz równierz Bold'Ory. Masz tu opisy, dane techniczne i eksploatacyjne, strona zawiera całą śmietankę starych dobrych motocykli opisanych przez ŚM i Motocykl z "tamtych" dobrych lat :lapad: Edytowane 20 Czerwca 2006 przez DZIADU Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 20 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 hmm po przejrzeniu tego co podeslales ... CX 500/650, Honda CB750 to to co mi sie podoba. Wzgledy ekonomiczne przemawiaja za CX (2 cylindry) ale nieukrywam ze CB750 i GS750 podobaja mi sie bardziej. prosze o opinie na temat tych sprzetow :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 CB750 i GS750 podobaja mi sie bardziej. prosze o opinie na temat tych sprzetow :]Przeszedłem przez tę fascynację. Miałem już na oku nawet piękną CB750k z 1978 roku. Jeśli nie masz stałego źródła dochodu, to daruj sobie stare R4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Przy motocyklu tej klasy z tych lat zawsze będziesz musiał podłubaćDokładnie. Tani, niezawodny motocykl to oksymoron (a już na pewno tani ciężki motocykl).A nie myślałeś o GN 250? Całkiem sympatyczna maszyna, a za tę kasę może uda Ci się wyrwać jakiś w miarę niezajeżdżony egzemplarz. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 20 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 troche maly :] mam cos pod 190 cm :] moze byc niewygodnie.pozatym czy to sie do turystyki nadaje ?? :] co do CB/GS 750 ... opcja jest taka ze kupie za 3000 zl a w zanadzu z 1000-1500 zostawie na niespodzianki...gdzie moge zdobyc jakis cennik nowych czesci do tych motocykli ? Olsen ja sie z dlubaniem licze :] koszta to to co mnie najbardziej interesuje :] no i przemawia do mnie to ze motocykl na nowych oryginalnych czesciach bedzie jezdzil i jezdzil ... przy okazji ... fragment postu z redmotorz :] "ogólnie to tak jak kiedyś napisał ktos na forum - urwanie tłoka czy korby raz w roku nie jest w zasadzie awarią dla właściciela ruskiego sprzęta. " :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadomin Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Witam!Sprzedam Suzuki GSX-R 600 ( to jest motocykl mojego brata co za cacko :D ) stan idealny rok produkcji 2004 duzo zmian tuningowych takich jak:alarm na pilota, wydech, owiewka, kierunki w lusterkach, zmienione tylne swiatla, malowanie racingowe, odblokowany silnik itp.; cena 25000zl do negocjaji; zdjecia na emailaKontakt: email [email protected] lub [email protected] telefon 693718884a moze ktorys z was ma znajomego ktory bylby zainteresowany bede wdzieczny dzieki i pozdrawiamPOLECAM!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamejro Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 polecam cb 500. gs 500. er 500 i motocykle z seri gsx w dalsze trasy lepiej jak motocykl ma chłodnice a jeszcze jak jest chłodzony olejem to szczyt mazeni silniki sa bardzo wytrzymale wiec z seru gsx polecam najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.