kamel yzf 750 Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Witam wszystkich fanów motoryzacji. Od nie dawna jestem posiadaczem yamahy yzf 750 z 1995r.mam maly problem z tym sprzetem..mianowicie przy ruszaniu motor sie dławi a potem jest juz całkiem o.k.(a i jeszcze jedna sprawa nie trzyma za bardzo wolnych obrotów) mechanik mowi ze to całkiem normalne dla yamaha.... może mi ktos pomóc??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Pisz w odpowiednich działach, co ma szkoła jazdy do tego ??? Pawel PS. Moto zdecydowanie potrzebuje regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Zmień mechanika. Jak nie wiesz, co się działo z motorkiem wcześniej i nie masz 100% pewności, co i kiedy było robione, to wypadałoby sprawdzić luzy zaworowe, następnie wyczyścić i zsynchronizować gaźniki i na końcu przesmarować kable i ustawić Exupa. Przy okazji ocenić stan świec i filtra powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Jeśli się dławi i nie trzyma wolnych obrotów to zacznij od wyjęcia, wyczyszczenia i następnie synchro gaźników, też tak kiedyś miałem w gsx600f i pomogło. A ten Twój mechanik to nie jest przypadkiem kowal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 jak mocno skaczą obroty to jeszcze mogą być spękane króćce ssące - tak właśnie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamel yzf 750 Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 jak mocno skaczą obroty to jeszcze mogą być spękane króćce ssące - tak właśnie miałemwitam dziwna sprawa jest z tymi obrotami bo silnik przez chwile chodzi równo a potem spadają mu obroty o jakies poł tysiącva jak by przygasał a problemy z ruszaniem konczą sie po przekroczeniu 2 tys obr Pisz w odpowiednich działach, co ma szkoła jazdy do tego ??? Pawel PS. Moto zdecydowanie potrzebuje regulacji.przepraszam ale jestem tu nowy i jak juz sie zorientowałem było za pózno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.