Skocz do zawartości

Junak i podłączenie alteratora


Radek72
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem właścicielem czoperka zarobionego na bazie ...oczywiście Junaka:)

Od pewnego czasu borykam się z jendym problemem a mianowicie podłączeniem alternatora.

Mój problem polage na tym że alternator daje prąd 20V a nie jak powinien 12-14 V.

Postanowiłem że podłącze regulator napięcia np. od maluszka ,ale niewiem jak się do tego zabrać,

alternator mam obcowzbundy od Mistubishi Colt model montowany w rocznikach 92.

Proszę o jakieś porady pozdrawiam Radek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zepsutym zabytkom mówimy NIE!!!

Nie miałeś z czego zrobić czoperka?

Ani mocy w Junaku, ani higieny, pojemność dwa razy za mała...

Czoperka se zrobił... :icon_mrgreen:

 

Czy Twój alternator nie ma czasem wbudowanego regulatora?

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alternator od auta - czyli wychodzi juz napiecie gotowe do instalki. powinien miec wbudowany regler, ktory daje du*py, jezeli altek daje Ci 20V. sproboj zrobic tak, ze odlacz jedna ze szczotek w altku. jezeli przestanie dawac napiecie, to znaczy, ze wbudowany regler jest padniety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to stary dales do pieca :banghead: mamy nadzieje ze nie ciales ramy i jestes w stanie odtworzyc oryginal :buttrock:

 

Witam , dzięki za rady tym którzy je dawali, a tym co mają coś przeciw czoperkom na Junaku to prozę powiedzcie mi co Wam panowie przeszkadza w taich motorach, wolicie czopery zrobione na japonii, dlaczego bo mocne i szybkie? jak szukacie mocnego i szybkiego motoru to po co wawm czoper ? kupcie sobie japońskiego sporta i będzieicie zadowoleni. Pozdrawiam Radek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , dzięki za rady tym którzy je dawali, a tym co mają coś przeciw czoperkom na Junaku to prozę powiedzcie mi co Wam panowie przeszkadza w taich motorach, wolicie czopery zrobione na japonii, dlaczego bo mocne i szybkie? jak szukacie mocnego i szybkiego motoru to po co wawm czoper ? kupcie sobie japońskiego sporta i będzieicie zadowoleni. Pozdrawiam Radek.

 

Stary nie gniewaj się, ale większość z nas uważa Janka za swego rodzaju symbol motoryzacji, w dodatku polskiej. W pewnym sensie to relikt epoki, którą niewielka bo niewielka, ale część forumowiczów napewno pamięta.

Więc nie dziw się, że ktoś podchodzi do cięcia i przerabiania Jana w sposób zaiste emocjonalny. Jakbyś pociął jakąś japonie to nikt by Ci złego słowa raczej nie powiedział :icon_mrgreen: I nie chodzi tu wcale o moc i szybkość :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czoper z Junaka to jak z koziej d*py trąba. To jest jedyny czterosuwowy górnozaworowy motocykl produkowany po drugiej wojnie światowej w całości przez Polskę. Najmłodsze modele mają ponad 40 lat. Ludzie się ślinią na widok pięknego, odrestaurowanego Junaka. Co by nie było jest to duma, nawet gdyby był niedopracowaną odpowiedzią na angielskie i niemieckie single.

 

A pan Wacio, który nawet gdy mówi to robi błędy ortograficzne, włancza spawarkie, szlyfjere, i rznie, spawa, robi czopera. Takiego czopera, co to znamion maszyny z tego nurtu nie ma wcale.

 

PS: Ci od Junaków czoperów i dragów już mają wymówkę. Wiedzą, że się ich objeżdża za te durne przeróbki... Na zarzut pociętej ramy tłumaczą, że nie pocięta a... wygięta.

 

Dno i metr mułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wink: :icon_mrgreen:

Jeśli znasz się na motocyklach to powinieneś wiedzieć że to legenda do której trzeba podchodzić z szacunkiem!!!

 

A jak jesteś taki bogaty to kup mi Junaka "za śmieszne pieniądze"

, bo żeby kupić Junaka musiałem sie ostro napracować!!!

 

A co do przerabiania to masz racje niech każdy robi co chce!!!

 

Tylko prosze nie pisać głupich odpowiedzi w stylu "Junak łe co to, warte to nic"

 

:icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szerszeń, popatrz na to z innej strony. Pocięte Junaki zmniejszają pulę Junaków orginalnych, wartych posiadania. Z seryjnych M10 zrobiły się już rarytasy i ceny poleciały w górę, aż strach pomyśleć co będzie za 2-3 lata. Więc dla kogoś takiego jak ja perspektywa posiadania Junaka oddala się konkretnie. Na tyle, że teraz zamiast japońca musiałbym kupić Junaka. Zyskał bym eksponacik w garażu, a straciłbym możliwość posiadania sprzętu do jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak macie rację, również poraża mnie widok nawet fajne przerobionego Junaka. Jednak są ludzie dla których to jedyna możliwość przybliżenia się do ideału Easy Ridera i trzeba to uszanować.

Fakt Junak to legenda podobnie jak Sokół 1000. Sam rozważam zakup złomu Junaka za ok 700pln (są takie) i odrestaurowanie go w zgodzie z oryginałem ofc plus standardowe usprawnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...