Radek72 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Witam!Jestem właścicielem czoperka zarobionego na bazie ...oczywiście Junaka:)Od pewnego czasu borykam się z jendym problemem a mianowicie podłączeniem alternatora.Mój problem polage na tym że alternator daje prąd 20V a nie jak powinien 12-14 V.Postanowiłem że podłącze regulator napięcia np. od maluszka ,ale niewiem jak się do tego zabrać, alternator mam obcowzbundy od Mistubishi Colt model montowany w rocznikach 92.Proszę o jakieś porady pozdrawiam Radek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Zepsutym zabytkom mówimy NIE!!!Nie miałeś z czego zrobić czoperka?Ani mocy w Junaku, ani higieny, pojemność dwa razy za mała...Czoperka se zrobił... :icon_mrgreen: Czy Twój alternator nie ma czasem wbudowanego regulatora? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 alternator od auta - czyli wychodzi juz napiecie gotowe do instalki. powinien miec wbudowany regler, ktory daje du*py, jezeli altek daje Ci 20V. sproboj zrobic tak, ze odlacz jedna ze szczotek w altku. jezeli przestanie dawac napiecie, to znaczy, ze wbudowany regler jest padniety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek72 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Hmm, dokładnie tak jest wbudowany reg. nie domaga ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Trzeba naprawic oryginalny regler, a nie dodawac nowy.Kazdy elektryk samochodowy powinien sobie z tym poradzic."Czoperek" z Junaka to duza pomylka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Jestem właścicielem czoperka zarobionego na bazie ...oczywiście Junaka:)No to stary dales do pieca :banghead: mamy nadzieje ze nie ciales ramy i jestes w stanie odtworzyc oryginal :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek72 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 No to stary dales do pieca :banghead: mamy nadzieje ze nie ciales ramy i jestes w stanie odtworzyc oryginal :buttrock: Witam , dzięki za rady tym którzy je dawali, a tym co mają coś przeciw czoperkom na Junaku to prozę powiedzcie mi co Wam panowie przeszkadza w taich motorach, wolicie czopery zrobione na japonii, dlaczego bo mocne i szybkie? jak szukacie mocnego i szybkiego motoru to po co wawm czoper ? kupcie sobie japońskiego sporta i będzieicie zadowoleni. Pozdrawiam Radek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Witam , dzięki za rady tym którzy je dawali, a tym co mają coś przeciw czoperkom na Junaku to prozę powiedzcie mi co Wam panowie przeszkadza w taich motorach, wolicie czopery zrobione na japonii, dlaczego bo mocne i szybkie? jak szukacie mocnego i szybkiego motoru to po co wawm czoper ? kupcie sobie japońskiego sporta i będzieicie zadowoleni. Pozdrawiam Radek. Stary nie gniewaj się, ale większość z nas uważa Janka za swego rodzaju symbol motoryzacji, w dodatku polskiej. W pewnym sensie to relikt epoki, którą niewielka bo niewielka, ale część forumowiczów napewno pamięta. Więc nie dziw się, że ktoś podchodzi do cięcia i przerabiania Jana w sposób zaiste emocjonalny. Jakbyś pociął jakąś japonie to nikt by Ci złego słowa raczej nie powiedział :icon_mrgreen: I nie chodzi tu wcale o moc i szybkość :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Czoper z Junaka to jak z koziej d*py trąba. To jest jedyny czterosuwowy górnozaworowy motocykl produkowany po drugiej wojnie światowej w całości przez Polskę. Najmłodsze modele mają ponad 40 lat. Ludzie się ślinią na widok pięknego, odrestaurowanego Junaka. Co by nie było jest to duma, nawet gdyby był niedopracowaną odpowiedzią na angielskie i niemieckie single. A pan Wacio, który nawet gdy mówi to robi błędy ortograficzne, włancza spawarkie, szlyfjere, i rznie, spawa, robi czopera. Takiego czopera, co to znamion maszyny z tego nurtu nie ma wcale. PS: Ci od Junaków czoperów i dragów już mają wymówkę. Wiedzą, że się ich objeżdża za te durne przeróbki... Na zarzut pociętej ramy tłumaczą, że nie pocięta a... wygięta. Dno i metr mułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerszeń Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Ludzie bez przesadyzmu, jak ktoś chce przerabiać sprzęta to jego sprawa. Jeśli tak cenicie tą polską legendę to sprawcie sobie po sztuce, przecież to śmieszne pieniądze jest warte. A wydumki forumowicza nawet nie widzieliście. Pees Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMERSON Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 :wink: :icon_mrgreen: Jeśli znasz się na motocyklach to powinieneś wiedzieć że to legenda do której trzeba podchodzić z szacunkiem!!! A jak jesteś taki bogaty to kup mi Junaka "za śmieszne pieniądze" , bo żeby kupić Junaka musiałem sie ostro napracować!!! A co do przerabiania to masz racje niech każdy robi co chce!!! Tylko prosze nie pisać głupich odpowiedzi w stylu "Junak łe co to, warte to nic" :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Szerszeń, popatrz na to z innej strony. Pocięte Junaki zmniejszają pulę Junaków orginalnych, wartych posiadania. Z seryjnych M10 zrobiły się już rarytasy i ceny poleciały w górę, aż strach pomyśleć co będzie za 2-3 lata. Więc dla kogoś takiego jak ja perspektywa posiadania Junaka oddala się konkretnie. Na tyle, że teraz zamiast japońca musiałbym kupić Junaka. Zyskał bym eksponacik w garażu, a straciłbym możliwość posiadania sprzętu do jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerszeń Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Dokładnie tak macie rację, również poraża mnie widok nawet fajne przerobionego Junaka. Jednak są ludzie dla których to jedyna możliwość przybliżenia się do ideału Easy Ridera i trzeba to uszanować. Fakt Junak to legenda podobnie jak Sokół 1000. Sam rozważam zakup złomu Junaka za ok 700pln (są takie) i odrestaurowanie go w zgodzie z oryginałem ofc plus standardowe usprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.