Sidewinder Opublikowano 20 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Stestowałem wszysyko i nauczyłem sie tak wywracać, żeby motocykl nie gasł ;) Najlepiej działa przedmuchiwanie świec kopaniem na zamkniętym paliwie. Po tych doświadczeniach dochodze do wniosku, że rozkręcanie świec po glebie to totalne nieporozumienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 (edytowane) A tak na prawde to ja nie widze problemu bo mi sie moto kilka razy zalało jak lezało prawie ze dogórynogami przez 10 min po glebie a ja byłem w takim stanie ze nie miałem mocy go podnieść albo znajomi wyciagali mnie z rzeki itp a moto juz lezało zapalone i zgasło na drógim brzegu ;) to sie zdaza przeciez bardzo zadko. Edytowane 20 Czerwca 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Ale 2T jest o wiele łatwiej odpalić i przez to łątwiej sie odpala jak jest zalany o ile go zalejesz!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Ale przeciez 2T jest o wiele latwiej odpalic i o wiele trudniej zalac.pzdr Wy tez lubicie kopiowanie odpowiedzi ktore sie pojawily iles tam razy w temacie ? :lapad: Ile mozna czytac to samo ? Jebca mozna dostac. Przeciez 2T sie latwiej odpala.2T sie lzej odpala.2T nie potrzebuje takiej sily zeby odpalil. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 (edytowane) Ale 2T jest o wiele łatwiej odpalić i przez to łątwiej sie odpala jak jest zalany o ile go zalejesz!pozdr.Przyznam ze nie wiedziałem, bo moje moto i np. EXC 300 kumpla nie kazdy umie odpalic i trzeba miec sporo pary w nodze. Jak miałem setke to wystarczyło ze noge mocniej oparłem i juz gadała (Nawet z nowym tłokiem) Pozdro :buttrock: Edytowane 20 Czerwca 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekp Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Nie wiem, jakie zabezpieczenia ma Twoj motocykl, ale np. w Valkyrie jest blokada blokada bezpieczeństwa odcinajaca zapłon po wywrotce na około 20 minut.Można kręćić i nic ...Potem system się odblokowuje i wszystko działa OK> Może masz coś takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 (edytowane) jak sa warunki to biegne z motorem obok i po chwili pali ladnie :)Taaaa, w 125 to ja tylnią oponę na biegu zakręce reką, a jak nie odpali to wezme ją pod pachę i zaniosę do domu :banghead: Nie wiem, jakie zabezpieczenia ma Twoj motocykl, ale np. w Valkyrie jest blokada blokada bezpieczeństwa odcinajaca zapłon po wywrotce na około 20 minut.Można kręćić i nic ...Potem system się odblokowuje i wszystko działa OK> W gdzie Ty wywracasz Valkyrie - w lesie czy na bagnach ?? :banghead: To chyba trochę inny motocykl niż enduro :buttrock:To tak jak chciabym wywracać swojego GSXF Edytowane 21 Czerwca 2006 przez Sidewinder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.