Skocz do zawartości

TE 610 czy LC4 620 - co wybrac ??


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

co lepioej wybrac Husqvarne TE 610 czy LC4 620, 620 SC ??

 

motocykl do jazdy enduro ,wymagam aby byl mocny , LEKKI , latwy w samodzielnej obsludze , rozruch obojetny. Huska jest dosc "egzotyczna" ale z dluga historia motocykli off-road KTM podobnie + na KTM to zawieszenie WP i popularnosc....co szukac ??

 

pozdro

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huska jest droższa w ekspolatacji, dosyć awaryjna, lekka.

KTM jest dosyc tani w ekspoatacji, mało awaryjny, ale za to ciężki (150kg), wersja SC jest lżejsza. Huska jest mocniejsza od ktm. A co do zawieszenia to w ktm wcale nie jest ono takie rewelacyjne, uwazam ze huska jest wyposazona w lepszy zawias.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy Huskie z z ok 95 - 00 maja pompe oleju czy jak hausbergi wylacznie rozbryzgowe ??. Ogladalem w komisie TE 610 i silnik wielkosci silnika z MZ 250 a w mojej kawie mam 2 razy wieksza skrzynie ;) i 2 razy ciezsza

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednym słowem chcesz utrzymywac huske TE to musisz miec za co, bo tam nie ma ze zrobie zaraz ;), zaraz to sie upierdala pół silnika, no i smarowanie-trzeba popierdzielac po wertepach zeby olej lepiej "bryzgał", a co do zawiasu to nie masz co narzekac na 100% nie odczujesz róznic miedzy WP chyba ze w kwestiach regulacji, co do egzotyki to nie bardzo marka juz sie rozwineła od kilku lat nawet w polsce, no i pozatym słuchając opini włascicieli spotykasz najczesciej-"ten sprzet ma nie wygladać, ma wygrywać", i jednak to gorna póła hard enduro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za opinie chyba zostane przy KTM nie stac mnie na utrzymanie hard enduro ,a i czasem jakies dalsze trasy po asfalcie bym zrobil a bez pompy oleju szybko wykoncze silnik

 

kiedys w jakims temacie byl link do fiszek Husqvarny wiem ze bylo tam pare modeli w tym i TE 610 moze ktos wie co to za link ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki juz sciaglem z mula faktycznie silnik bardzo prosty i zadnej pompy oleju :/ trudno zostane przy LC4

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...