kornol Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 gratulacje :wink: :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 GRATULUJE taka pogoda to tylko śmigać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Hmmm zastanawiałem się nad gs-ką ale po długim namysle wybrałem bandita 400.mam zamiar w weekend jechac na oględziny:)Nie jestem zbyt wysoki według mnie nie bedzie jakis problemów. Duzo osób mówiło ze za duzo ma mocy ale ja wiem czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam8888 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 WitamJak poznac ze GS jest odblokowany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Gratulacje ;):);) Super ekipą z 500ccm się szerzy :lalag: Pozdrawiam i życzę samych prostych dróg :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Czolem! Musi pojechac 170-180km/h ;).Zdlawiony 140 poleci... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam8888 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 WitamJak poznac ze GS jest odblokowany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Masz napisane wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 (edytowane) Czolem! A konkretniej:Pokrywki przepustnic w gaznikach musza miec stoczone ograniczniki wychylenia przepustnic, dysze glowne w gaznikach musza byc wymienione z wymiaru 130 na 120 (z roznymi wariacjami dysz w roznych rocznikach GSa) oraz musza byc przestawione zapinki na iglicach w gaznikach, ale nie pamietam z ktorego na ktory zabek ;). Szczegoly na stronce http://republika.pl/gs500e . Ale chyba latwiej sprawdzic predkosc maksymalna ;). Ona da Ci poglad na to, czy masz zdlawionego GSa, czy nie. Pozdro Edytowane 15 Czerwca 2006 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panas Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Gratuluje!!! GS500 to fajny sprzęcik... sam jeżdzę na takim i sobie chwale!!! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam8888 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Ahaa czy w serwisie mogli by mi sprawdzic czy GS jest odblokwany i ewentualnie go odblokowac ?I ile by taka usługa kosztowala wie moze ktos ?1 sprawdzenie2 odblokowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 (edytowane) Czolem! Facet, wyjedz na pierwsza prosta droge, rozpedz sie do maksa i bedziesz wiedzial. Zblokowany GS nie rozpedzi sie dalej jak do 140km/h!!! Masz za duzo kasy na placenie?? Samo odblokowanie nie powinno byc drogie, jesli zrobisz to sam. Dysze to bedzie jakies 30zl, usuwanie ogranicznikow z pokrywek - ile tokarz wezmie (oryginalne pokrywki do wersji odblokowanej sa pieronowo drogie), a przelozenie zapinek iglicy to tez pikus. Jedynie dostac sie do gaznikow, to troche gimnastyki. Warsztat wezmie Ci za to sporo, a przy odrobinie samozaparcia mozesz to zrobic sam, zamykajac sie w 70zl. Pozdro Edytowane 15 Czerwca 2006 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fv Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Czy są jakieś inne objawy stłumienia czy tylko vmax? Gorzej wchodzi na obroty, mniejszy moment - co dokładnie? Pytam nie w celu oględzin ale dlatego, że zastanawiam się czy takie blokowanie na 34kW coś daje w sensie zabezpieczenia przed zbytnią mocą? Czy może lepiej jednak blokada na rolgazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Co do tej predkosci przy zdlawionym to troche nie zgadzam sie - bo moj GS zdlawiony latal w ramach 160 km/h fakt faktem ze dosc sporo czasu mu to zajmowalo , ale nie wazne . oddlawieniem polecam ci zebys sam sie zajal - wszystko masz opisane na stronce do ktorej link znajduje sie gdzies powyzej. Kwestia odkrecenia 5 srubek i zdjecia nastepnie gaznikow.Po oddlawieniu mozesz liczyc na to iz Gs-ik bedzie sie lepiej zbieral i ze Vmax wzrosnie do tych 180 km/h ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 (edytowane) Czolem! 34kW to jest 46KM. Czyli odblokowana, nominalna, maksymalna moc GSa.Blokada moze byc do 25kW (34KM). Nie jechalem nigdy zblokowana wersja, nie wiem jak sie to zachowuje. Ale to po prostu tak, jabys mial slabszy silnik. Zapewne odbija sie to tez na przyspieszeniu. Nie wiem, czy taki silnik moze osiagac obroty maksymalne wersji odblokowanej. Logicznie myslac, skoro przepustnice nie moga otwierac sie na maksa przez ograniczniki - nie. Ale to tylko taki wniosek, ktory pewnie mija sie z praktyka i "zacieciem" niektorych kierowcow ;). Pozdrawiam Edytowane 15 Czerwca 2006 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.