Skocz do zawartości

Chcialem sie pochwalic Suzuki GS 500 E :)))


Adam8888
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm zastanawiałem się nad gs-ką ale po długim namysle wybrałem bandita 400.mam zamiar w weekend jechac na oględziny:)Nie jestem zbyt wysoki według mnie nie bedzie jakis problemów. Duzo osób mówiło ze za duzo ma mocy ale ja wiem czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

A konkretniej:

Pokrywki przepustnic w gaznikach musza miec stoczone ograniczniki wychylenia przepustnic, dysze glowne w gaznikach musza byc wymienione z wymiaru 130 na 120 (z roznymi wariacjami dysz w roznych rocznikach GSa) oraz musza byc przestawione zapinki na iglicach w gaznikach, ale nie pamietam z ktorego na ktory zabek ;). Szczegoly na stronce http://republika.pl/gs500e .

 

Ale chyba latwiej sprawdzic predkosc maksymalna ;). Ona da Ci poglad na to, czy masz zdlawionego GSa, czy nie.

 

Pozdro

Edytowane przez zbyhu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Facet, wyjedz na pierwsza prosta droge, rozpedz sie do maksa i bedziesz wiedzial. Zblokowany GS nie rozpedzi sie dalej jak do 140km/h!!!

Masz za duzo kasy na placenie??

 

Samo odblokowanie nie powinno byc drogie, jesli zrobisz to sam. Dysze to bedzie jakies 30zl, usuwanie ogranicznikow z pokrywek - ile tokarz wezmie (oryginalne pokrywki do wersji odblokowanej sa pieronowo drogie), a przelozenie zapinek iglicy to tez pikus. Jedynie dostac sie do gaznikow, to troche gimnastyki.

 

Warsztat wezmie Ci za to sporo, a przy odrobinie samozaparcia mozesz to zrobic sam, zamykajac sie w 70zl.

 

Pozdro

Edytowane przez zbyhu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy są jakieś inne objawy stłumienia czy tylko vmax? Gorzej wchodzi na obroty, mniejszy moment - co dokładnie?

 

Pytam nie w celu oględzin ale dlatego, że zastanawiam się czy takie blokowanie na 34kW coś daje w sensie zabezpieczenia przed zbytnią mocą? Czy może lepiej jednak blokada na rolgazie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej predkosci przy zdlawionym to troche nie zgadzam sie - bo moj GS zdlawiony latal w ramach 160 km/h fakt faktem ze dosc sporo czasu mu to zajmowalo , ale nie wazne . oddlawieniem polecam ci zebys sam sie zajal - wszystko masz opisane na stronce do ktorej link znajduje sie gdzies powyzej. Kwestia odkrecenia 5 srubek i zdjecia nastepnie gaznikow.

Po oddlawieniu mozesz liczyc na to iz Gs-ik bedzie sie lepiej zbieral i ze Vmax wzrosnie do tych 180 km/h ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

34kW to jest 46KM. Czyli odblokowana, nominalna, maksymalna moc GSa.

Blokada moze byc do 25kW (34KM).

 

Nie jechalem nigdy zblokowana wersja, nie wiem jak sie to zachowuje. Ale to po prostu tak, jabys mial slabszy silnik. Zapewne odbija sie to tez na przyspieszeniu. Nie wiem, czy taki silnik moze osiagac obroty maksymalne wersji odblokowanej. Logicznie myslac, skoro przepustnice nie moga otwierac sie na maksa przez ograniczniki - nie. Ale to tylko taki wniosek, ktory pewnie mija sie z praktyka i "zacieciem" niektorych kierowcow ;).

 

Pozdrawiam

Edytowane przez zbyhu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...