Skocz do zawartości

zapowietrzony uklad smarowania???


ziuT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

po malej wywrotce swieci sie kontrolka oleju. moto lezalo na obu stronach zatem uklad mogl sie zapowietrzyc. lekkie odkrecenie filtra - az do pojawienia sie oleju - nie przynosi rezultatu. czy macie jakies pomysly co z tym dalej robic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręć czujnik ciśnienia oleju i sprawdź ponownie - może gdzieś tam złapał bąbla. Jeśli nadal się będzie świecić kontrolka to spuść olej i zalej go na nowo - u mnie właśnie to pomogło :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nic nie pomaga. wykrecilem nawet czujnik cisnienia - po odpaleniu olej leci po ok 2 sekundach ale jakos niemrawo. jak podkrece obroty to leci troche mocniej ale watpie zeby to bylo odpowiednie cisnienie. nie znam sie na tym ale wydaje mi sie ze powinno dosc konkretnie rzygnąć olejem a nie tylko sobie leniwie ciurkiem leciec :biggrin: :clap: :cool:

Edytowane przez ziuT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nic nie pomaga. wykrecilem nawet czujnik cisnienia - po odpaleniu olej leci po ok 2 sekundach ale jakos niemrawo. jak podkrece obroty to leci troche mocniej ale watpie zeby to bylo odpowiednie cisnienie. nie znam sie na tym ale wydaje mi sie ze powinno dosc konkretnie rzygnąć olejem a nie tylko sobie leniwie ciurkiem leciec :biggrin: :clap: :cool:

 

poczytaj ten wątek (szczególnie ostatni post) :wink:

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=43184

Edytowane przez TUREK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx Turek! chyba bede musial pojsc tym tropem chociaz u mnie wyglada to troche inaczej bo jednak olej nad czujnikiem sie pojawia.

 

a o co dokladnie chodzi z tym manewrem z wiertarką ???

Edytowane przez ziuT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a o co dokladnie chodzi z tym manewrem z wiertarką ???

 

napędzasz samą pompę za pomocą wiertarki :biggrin:

 

a co do sprawy, to wymień ten filtr oleju, od wsztrząsu potrafią puścić w środku zgrzewy i cała przyczyna może być właśnie w tym, dlatego do filtra ma ciśnienie, a powyżej już nie. Mieliśmy w zakładzie ojca taki problem w samochodzie. wymiana filtra pomogła. A co do zapowietrzania to wątpię, bo czemu miałby się zapowietrzyć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jednak obeszlo sie bez wiertarki :biggrin: wszystkie objawy wskazywaly na to ze pompa nie daje wystarczajacego cisnienia i jedyna sensowana przyczyna to zapowietrzenie. Odłączylem zatem modul i pokrecilem rozrusznikiem kilkanascie razy luzując jednoczesnie filtr oleju. Wczesniej poprostu zbyt krotko krecilem i uklad nie zdazyl sie odpowietrzyc :biggrin: dziekuje wszystkim za pomoc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...