qciu Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Witam. Mam taki problem. Po złozeniu mojej DT jak zapale na ssaniu to chodzi ładnie. Zagrzana też. Ale jak tylko wyłącze ssanie to zaczyna wchodzić na wysokie obroty i po chwili gaśnie. Co moze być tego przyczyną?? Nie mozna takze wyregulowac wolnych obrotów przez to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jantarski Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Witam, nie znam tego motorku, ale miałem podobny problem w Jawie TS a przyczyna lezała w źle wyregulowamym gaźniku. Jak mozesz to napisz co znaczy "po złożeniu" ?? (co robiłeś co wymieniałeś) a napewno cos poradzimypozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 A więc.. Złozenie znaczy złozenie całego silnika, wymieniany, tłok(gar po szlifie) łożyska, simmeringi. No tak tylko jak ten gaźnik wyregulować skoro on tak świruje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Witam,Miałem taki sam problem w mojej DT. Przeczysciłem gaźnik, przedmuchałem wszystkie dysze i zaczął chodzić dobrze. Weź najpierw wyczysc gaźnior i powinno być git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Czyściłem gaźnik 2 razy.. Ale spróbuje jeszcze raz.. Denerwujące jest ciagłe spuszczanie cieczy zeby zdjąc gaźnik.. A jeszcze sie działo tak ze jak przechyle motor na strone podnózki to tez wchodzi na wysokie.. Czemu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Albo lewe powietrze ( najprawdopodobniej !!) lub brak paliwa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ja miałem wyhuj*ne simeringi w dt i lapała mi własnie lewe powietrze :smile :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Hmm.. paliwo jest.. to w takim razie lewe.. tylko skąd?? Ten gumowy kruciec ssący ma takie drobne pęknięcia.. moze być tamtędy?? Którędy jeszcze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Wlasnie najczesciej wina lezy na tym krocciu. Tyle lat moto pracowalo na jednym, sa drgania, guma pracuje nagrzewa sie. Kup nowa i daj nowe opaski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Problem rozwiązany. Dzieki za wszystko.. POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premislauss Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 sprawdż czy węążyki z gaźnika są prawidłowo założone, najlepiej pozmieniaj miejsca i sprawdzaj. takie coś miał mój brat też w DTtce. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.