gladiator Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Witam wszystkich ,mam pytanie prosze o doradzenie ,co sądzicie na temat VFR 750 albo CBR 600Bedzie to drugi motorek wiec niewiem co bedzie lepsze, jak macie poruwnanie tych dwóch to prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Obydwa będą tak samo dobre i obydwa zbierają tak samo dobre opinie. Jest tylko jedna sprawa, VFR to V-ka i brzęczy jak V-ka. Jeżeli nie jesteś zakochany to bierz CBR, jeżeli jesteś to VFR. Krótka piłka, nie ma co się rozwodzić. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Zobacz na www.vfr-oc.pl Ja mam VFR z 94 roku. krótkie podsumowanie ?? Idealny motocykl gdyby miał 20 kg mniej masy a 20 KM więcej mocy. Jak chcesz trochę podróżować i wygodnie wozić dupsko w każdych warunkach to bierz właśnie VFR, jak powściekać sie po mieście CBR będzie lepsza. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 zeszły sezon miałem vfr 96r. swietny motocykl. fakt troche cieżki ale za to silnik pierwsza klasa. ja bym polecał vfr'ke wytrzymalszy silnik i co ważne łatwiejszy w odsprzedarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 tylko chyba troche wiecej pali , pali pewnie tyle co CBR 1000 , wiec ja bym poszukał jakiejsć CBRy 1000 F2 , bo na Duala chyba by nie starczyło :biggrin: pozdrawiam , a VFR tez mi sie b. podoba tylko zeby tyle nie paliła :buttrock: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 ja bym polecał vfr'ke wytrzymalszy silnik i co ważne łatwiejszy w odsprzedarzy. Hmmm, czy rzeczywiście tak jest??? tylko chyba troche wiecej pali , pali pewnie tyle co CBR 1000 , wiec ja bym poszukał jakiejsć CBRy 1000 F2 , bo na Duala chyba by nie starczyło :biggrin: pozdrawiam , a VFR tez mi sie b. podoba tylko zeby tyle nie paliła :biggrin: No to pojechałeś RudyXJ :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Witam wszystkich ,mam pytanie prosze o doradzenie ,co sądzicie na temat VFR 750 albo CBR 600 CBR: nie za ciężki, ekonomiczny i wygodny sprzęt. Motorek do wszystkiego. Mozna szybko i po winklach, można turystycznie :buttrock:Duzym plusem jest to iż jest ekonomiczna :biggrin: - ja po zmianie z mało palącej MZ 251 nie odczułem szoku podczas pierwszego tankowania CBR`ki, powiem nawet że byłem zachwycony małym spalaniem CBR. łatwiejszy w odsprzedarzy. ...Nie wiem, nie sprzedawałem CBR. Jak długo sprzedawałe CBR ?? Wszystko zależy co lubisz, bo to jednak inne motocykle o róznym przeznaczeniu, co nie znaczy że VFR nie można jezdzic po torze :biggrin: a CBR na wakacje do Hiszpani :crossy: Przejedź się jeśli to możliwe tymi dwoma Motocyklami, i serce prawdę Ci powie który jest dla Ciebie fajniejszy :icon_razz: A jeśli chodzi o to czy są to dobre Motocykle to:Obydwa będą tak samo dobre i obydwa zbierają tak samo dobre opinie. Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 No to pojechałeś RudyXJ a o co chodzi? poprostu napisałem , ze zamiast vfr i cbr 600 wolałbym cbr 1000 bo pewnie spali tyle co vfr a jest wygodniejsza i mocniejsza. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 tylko chyba troche wiecej pali , pali pewnie tyle co CBR 1000 , wiec ja bym poszukał jakiejsć CBRy 1000 F2 , bo na Duala chyba by nie starczyło :biggrin: pozdrawiam , a VFR tez mi sie b. podoba tylko zeby tyle nie paliła :biggrin: No pojechałeś i to nieźle!! Jeszcze nie słyszałęm żeby VFR paliła więcej od CBR 1000 :buttrock: Prędkość ok.160 km/h, dwie osoby, dwa kufry boczne i wypchany tank bag, przez 1450km po autostradach i nie tylko spaliła średnio 5,3 L/ 100km. O taki wynik chyba ciężko na CBR 1000... A jak kolega szuka sprzęta na miasto to polecam CBR 600, jeżeli w grę wchodzą długie podróże to polecam VFR. Jest naprawdę wygodna i można ją nieźle załadować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 witam,podopne sie pod ten temat bo nie chce zakładac nowego,panowie oglądałem i jezdziłem dzis Honda VFR z 89 roku,moto jest sprowadzone z niemiec,jest piękny zadnych zadrapań,kolor orginalny,widac że nie miało żadnych przygód,tylko przebieg to 17 tys z hakiem,i to mnie troche dziwi,silik zapala pieknie tak samo wkręca sie w obroty,z silnika nie dochodza żadne niepokojące odgłosy,jedynie było słychac stuk w czasie zmiany biegów,takie klikniecie,cena jest atrakcyjna i moto jak na ten rocznik jest bardzo dobrze utrzymanem.i tu mam pyatnie do was,co myslicie na temat takiej Hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 moze poprzedni wlasciciel trzymalja w pokoju jako mebel? :biggrin: 17000 totrche malo.ale KTO przy zdrowych zmyslach "krecil by licznik do tak niewielkiego przebiegu?przeciez to od razu wydaje sie podejrzane :buttrock: a moze jest przwdziwy ?cóż zdarzaja sie takie sprzety.jesli mowisz ze lakier org....moze obejzyj raczki kierownicy przelaczniki,podnozki gumki na 'wajchach' od biegow i hamulca tylnego.zobacz stan ich wytarcia.obejzyj silnik ,czy nie widac sladow silikonu ,sruby-na nich mozna nieraz zobaczyc czy silnik byl rozkrecany .cóz ,vfr to niezle moto.przed kupnem radze sie przejechac,sprawdz czy ci lezy .jak nie to szukaj innego.moto MUSI podpasowac.ja zawsze chcialem jeepa wranglera.kiedy przyszla pora aby mazenie spelnic ,po przejazdzce i po chwili refleksji wybralem jeepa ale cherokee ktory wogule mi sie nie podobal wtedy.ale jaka wygoda :biggrin: Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 1. co do spalania to bez przesady 6-7 - trasa 7-8 max miasto to az tak duzo ?? 2. co do trwałości to no comment chyba wszyscy wiedzą no comment 3. co do odsprzedarzy w lutym sprzedawałem swoja rc36 96r. we wtorek dałem ogłoszenie w sobote sprzedałem - 1 kupował a drugi czekał jakby ten pierwszy nie kupi to chciał ją cena była w normie. ale fakt moja niunia była strasznie zadbana. Łykaj vfr'ke zadowolony będziesz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 1. co do spalania to bez przesady 6-7 - trasa 7-8 max miasto to az tak duzo ??Dużo nie jest, no ale wiecej od spalania CBR :buttrock: 2. co do trwałości to no comment chyba wszyscy wiedzą no comment Od czasu pobytu na Forum nie czytałem o wymianie np pierścieni w CBR oraz VFR (kolejnośc przypadkowa, dla mnie może być cbr i VFR :biggrin: ) w lutym sprzedawałem swoja rc36 96r. we wtorek dałem ogłoszenie w sobote sprzedałem - 1 kupował a drugi czekał jakby ten pierwszy nie kupi to chciał ją cena była w normie.ale fakt moja niunia była strasznie zadbana. Dobry stan, dobra cena, dobra reklama - gwarantowany sukces w sprzedaży. Kazda zmora znajdzie swojego amatora :biggrin: Łykaj vfr'ke zadowolony będziesz!Łykaj CBR będziesz jeszcze bardziej zadowolony. Zależy do czego chcesz Moto. Jak do codziennej jazdy to wydaje mi się że CBR będzie lepsza -> jest lżejsza, po nakręceniu 4 tyś CBR`ką stwierdziłem że jezdzi się nią jak rowerkiem. Nie za cięzka, nie za wielka i wygodna (F3), mało pali - Twój wybór :crossy: Ps. Ile wzrostu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 moze poprzedni wlasciciel trzymalja w pokoju jako mebel? :biggrin: 17000 totrche malo.ale KTO przy zdrowych zmyslach "krecil by licznik do tak niewielkiego przebiegu?przeciez to od razu wydaje sie podejrzane :buttrock: a moze jest przwdziwy ?cóż zdarzaja sie takie sprzety.jesli mowisz ze lakier org....moze obejzyj raczki kierownicy przelaczniki,podnozki gumki na 'wajchach' od biegow i hamulca tylnego.zobacz stan ich wytarcia.obejzyj silnik ,czy nie widac sladow silikonu ,sruby-na nich mozna nieraz zobaczyc czy silnik byl rozkrecany .cóz ,vfr to niezle moto.przed kupnem radze sie przejechac,sprawdz czy ci lezy .jak nie to szukaj innego.moto MUSI podpasowac.ja zawsze chcialem jeepa wranglera.kiedy przyszla pora aby mazenie spelnic ,po przejazdzce i po chwili refleksji wybralem jeepa ale cherokee ktory wogule mi sie nie podobal wtedy.ale jaka wygoda :biggrin: witam,dzieki za info,moze w sobote bede miał mozliwośc dłuzszej przejazdzki bo wczoraj to tylko kawałek sie przejechałem bo koleś nie miał czasu,teraz jak sie przejade to gdzieś bedzie trzeba smignąc po winklach,a co do tych spraw o których pisałeś,wszystko jest w naparwde dobrym stanie,ale bedzie trzeba jeszcze wszytsko dokłdanie obejrzyc,jak cos to bede pisał.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyrmaz Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 witam,dzieki za info,moze w sobote bede miał mozliwośc dłuzszej przejazdzki bo wczoraj to tylko kawałek sie przejechałem bo koleś nie miał czasu,teraz jak sie przejade to gdzieś bedzie trzeba smignąc po winklach,a co do tych spraw o których pisałeś,wszystko jest w naparwde dobrym stanie,ale bedzie trzeba jeszcze wszytsko dokłdanie obejrzyc,jak cos to bede pisał.pozdrawiam. zobacz czy jest w liczniku zero przed tymi 17000 przebiegu, jesli nie, a pewnie nie, to prawdopobnie przekrecil sie on po 100.000 i w sumie ma 117.000 :icon_mrgreen: no i wez kogos ze soba co sie zna na motocyklach jak bedziesz kupowal. A juz wogole to jedz sprawdzic cisnienie na cylindrach . Bez tego ni ma co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.