Skocz do zawartości

paliwo sie leje


dgree
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

leje mi sie paliwo z prawego gaznika, a dokladniej z laczenia gaznika z filtem powietrza.

:banghead: dzieje sie tak zaraz po zgaszeniu silnika, ponowne uruchomienie silnika jest niemozliwe, wacha wylewa sie z gazikow i sa suche

:banghead: kranik rozebrany i przeczyszczony, dziala, tzn dzialal pol dnia bylo ok, i znow to samo

:rolleyes: ciekawostka jest to, ze nazajutrz przekrecam kranik na ON i silnik odpalil, po zgaszeniu znow zaczelo leciec, wiec po jakims czasie przestaje leciec....

:banghead: niewazne w jakiej pozycji jest kranik czy res czy on to sie leje, choc przy zgaszonym silniku niema podcisnienia i niepowinno plynac paliwo z baku, wiec obstaiwalem kranik, ale po zdjeciu baku, okazalo sie ze kranik niepuszcza paliwa bez podcisnienia...

:biggrin: zaiweszanie sie plywaka odrzucam, bo silnik by gadal na pozostalych garach

 

 

mozliwe jest zeby sie robilo podcisnienie przy zgaszonym silniku :banghead: :banghead:

 

niemam pojecia co sie moglo uwalic....

 

jaknarazie mam patent, zeby przed zgaszeniem silnika zamknac paliwo kranikiem i zaraz po odpaleniu otwierac, albo niegasic silnika :banghead: bo podczas pracy nic niecieknie....

 

co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w GSX ściągałem zbiornik i było tak że na ON paliwo nie leciało bez podciśnienia zato leciało gdy było ustawione na Rezerwie bez podciśnienia. U Ciebie zakładam że zaworek iglicowy nie trzyma. Możesz go przełożyć z innym gaźnikiem i wtedy obadaj z którego leci. A co do kranika to nawet jeśli by nie trzymał zaworek podciśnienia to paliwo powinno zatrzymać się na zaworkach iglicowych w gaźnikach. W Twoim moto nie trzyma zaworek i zalewa Ci i jeden gar i filtr ,bo paliwo leci bez opamiętania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde dqree nie daj się psuć mojej byłej Hondzinie. Tak jak poprzednicy też jestem za zaworkiem iglicowym, zaworek nie trzyma i paliwo przelewa się do cylindra i filtra powietrza. Jeżeli dobrze pamiętam filtr powietrza jest z tyłu gażników. Musisz go wysuszyć. Pozdrawiam. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr byl suchy i prawie niedrozny,musze go przy okazji wymienic,ale jakby zaworek puszczal to by gadol na 3 pozostalych garach, nu chyba ze sie momentalnie zalewa caly silnik, choc nieczuc wachy w tlumikach, bede musial sie pobawic i poobczajac czy swiece suche itd, moze w sobote:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...