dgree Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 leje mi sie paliwo z prawego gaznika, a dokladniej z laczenia gaznika z filtem powietrza. :banghead: dzieje sie tak zaraz po zgaszeniu silnika, ponowne uruchomienie silnika jest niemozliwe, wacha wylewa sie z gazikow i sa suche :banghead: kranik rozebrany i przeczyszczony, dziala, tzn dzialal pol dnia bylo ok, i znow to samo :rolleyes: ciekawostka jest to, ze nazajutrz przekrecam kranik na ON i silnik odpalil, po zgaszeniu znow zaczelo leciec, wiec po jakims czasie przestaje leciec.... :banghead: niewazne w jakiej pozycji jest kranik czy res czy on to sie leje, choc przy zgaszonym silniku niema podcisnienia i niepowinno plynac paliwo z baku, wiec obstaiwalem kranik, ale po zdjeciu baku, okazalo sie ze kranik niepuszcza paliwa bez podcisnienia... :biggrin: zaiweszanie sie plywaka odrzucam, bo silnik by gadal na pozostalych garach mozliwe jest zeby sie robilo podcisnienie przy zgaszonym silniku :banghead: :banghead: niemam pojecia co sie moglo uwalic.... jaknarazie mam patent, zeby przed zgaszeniem silnika zamknac paliwo kranikiem i zaraz po odpaleniu otwierac, albo niegasic silnika :banghead: bo podczas pracy nic niecieknie.... co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Moim zdaniem to ewidentne zawieszenie pływaka lub paproch, który zablokował zawór iglicowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Kiedyś w GSX ściągałem zbiornik i było tak że na ON paliwo nie leciało bez podciśnienia zato leciało gdy było ustawione na Rezerwie bez podciśnienia. U Ciebie zakładam że zaworek iglicowy nie trzyma. Możesz go przełożyć z innym gaźnikiem i wtedy obadaj z którego leci. A co do kranika to nawet jeśli by nie trzymał zaworek podciśnienia to paliwo powinno zatrzymać się na zaworkach iglicowych w gaźnikach. W Twoim moto nie trzyma zaworek i zalewa Ci i jeden gar i filtr ,bo paliwo leci bez opamiętania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Kurde dqree nie daj się psuć mojej byłej Hondzinie. Tak jak poprzednicy też jestem za zaworkiem iglicowym, zaworek nie trzyma i paliwo przelewa się do cylindra i filtra powietrza. Jeżeli dobrze pamiętam filtr powietrza jest z tyłu gażników. Musisz go wysuszyć. Pozdrawiam. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 filtr byl suchy i prawie niedrozny,musze go przy okazji wymienic,ale jakby zaworek puszczal to by gadol na 3 pozostalych garach, nu chyba ze sie momentalnie zalewa caly silnik, choc nieczuc wachy w tlumikach, bede musial sie pobawic i poobczajac czy swiece suche itd, moze w sobote:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 pewnie plywak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 dgree - poczytaj temat "paliwo się leje" :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki900 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 moja rada wymień membrane w kraniku!!!jak padnie to najsłabiej trzymajacym zaworkiem iglicowyw wacha wydostanie się z gażniorów. pocieszające jest to iż koszt membrany nie powala na kolana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.