Skocz do zawartości

BLADY '96 a tor


Rekomendowane odpowiedzi

Motocykle bez kwitów mają zawsze to samo żródło! Chyba nie chcemy budować rynku wtórnego opartego na sprzętach łojonych, zawiniętych, z układu, puszczonych i co tam jeszcze, gdzie mogą trafić wasze, wymuskane "dzieci", opłacone, ciężką pracą w ustroju kapitalistyczno-niewolniczym :banghead:

Ostanio w modzie stało się kupowanie w UK, przykład - SRAD 600 `99, YOSHI, DYNOJET, CRASHPADY, amor LSL, cały, jeżdzący - 1800 funtów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze napisze ktos o 929???halllllloooooooooooooo!niech ktos napisze!!!!

nikt nic nie wie???

Wlasnie wczoraj przegladalem archiwum w poszukiwaniu informacji o 929. Poczytaj wywody Antka na ten temat :buttrock: BTW to bardzo fajny motór jest, jakbym aktualnie mial zywa gotowke ,to bym chetnie takiego sobie sprawil :biggrin:

Na przyklad : http://www.johnandkate.co.uk/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak słusznie zajc zauważył pisałem już (kilkakrotnie) o 929... i jak na razie nie będę pisać po raz kolejny tego samego.

 

BTW 929 to sympatyczne wrotki, natomiast dalej obstaję przy wersji, że jeżeli kogoś stać na 929 to jeśli chodzi o tor to lepiej kupić porządne 600. Każda wersja Bladego jest fajna, ale do jazdy torowej (obok ZX9R) najmniej się nadają. Sławne hasło Suzuki brzmi: Own the racetrack... i coś w tym chyba jest...

Edytowane przez a!ntek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka

 

Co do moto z UK to Moda nie moda - Angole mają masę kasy i wiele razy kupują moto tylko na tor. Pogania i sprzedaje, kupuje następny i za takie motocykle to ceny są atrakcyjne - podaję przykład:

 

GSXR 600 na tor

 

A teraz przykład takiego samego gixera w normalnej werscji :

 

standard GSXR 600

 

Oba pochodzą z 1999 roku i są w pełni legalne

 

Jeszcze jedno - Angole mają hopla na punkcie cacanych maszyn wszystko musi być ekstra, żadnych rys i innych pierdów i jeśli moto jest po lekkim choć szlifie to cena jest bardzo atrakcyjna i do dużej negocjacji.

 

Podam swój przykład

Moje moto to FIREBLADE 1995 rok przebieg 20000 mil wszystko jest ok silnik spoko skrzynka biegów również, zawias ok jedynie moto miało małego szlifa i owiewka jest delikatnie ryśnięta cena : gośc chciał 1600 kupiłem za 1350.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w sumie dobra cena. ale mysle ze w polsce tez mozna znalezc bladego'95 za jakies 8-10tysi(tylko nie wiadomo w jakim stanie)

co do 929 to chyba poslucham rad ekspertow i znawcow i nastawie sie na Gixxera 600 :buttrock:

.......no chyba ze trafi sie 750 ale to przeciez jest jak 600 :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tematu to na tor zdecydowanie lepsza będzie jakaś kilerska 600.

 

Mała zwinna i szybka i tańsza przy kupnie a zabawa równie przednia jak i większą maszyną tylko że na większa trzeba wywalić więcej kasy a trzeba pamiętać o : opony na tor, paliwo, dodatki do moto, ubezpieczenie, wjazd na tor, żarcie i inne badziewia które są niezbędne do świetnej zabawy na torze.

 

Jednak jeśli masz na moto 14000 a na resztę niezbędnych dupereli , o których pisałem wyżej również masz kasę to szukaj 750 zawsze te kilka koników więcej się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pierwotnego pytania to sc28-33 nadaje sie na tor, podobnie jak FZR 1000 - 1 minuta 53 sek, XJR 1300 - 1 minuta 55 sek. GS 500 robi 2 min 10 sek, HYSU.. 650 ca 2 minuty. Wybierasz to co nie przytsze za szybko tłumikami i nie zjada opon w przyspieszonym tempie.

Przykład kolegi Bobo - na GSXR 600 K3 jest o jedną, dwie sekundy szybszy niż na Fazer 600.

W przypadku naszej ojczyzny, gdzie mamy w zasadzie jeden tor, kupowanie szprzętu tylko pod niego może okazać się złą inwestycją, ponieważ zabawa kręcenia się klkaset razy w kółko po tym samym obiekcie znudzi się szybciej niż się zakończy sezon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"mnie się wydaje", że najważniejsze w sprzęcie na tor jest łatwe prowadzenie w zakrętach - maniek ci powiedział: nie dasz rady gixerowi600, nawet gdybyś trenował cały sezon... to są dwie różne maszyny... takie moje skromne zdanie :buttrock:

 

 

 

pozdro600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600cm na tor dla amatora to chyba nie jest najlepszy pomysl. musisz bardzo starannie dobierac biegi i ciagle trzymac bardzo wysokie obroty. wieksza pojemnosc to wiekszy moment w kazdym zakresie obrotow i pod tym wzgledem jest latwiej - koncentrujesz sie na torze jazdy i hamowaniu a nie na mieszaniu biegami. oczywiscie trzeba byc bardziej ostroznym przy odwijaniu manety w winklu ale przez to czasu specjalnie nie stracisz. jesli jestes slusznej postury to wieksze gabaryty i masa sprzeta nie beda az tak duzym minusem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...