bodek_o Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 O stary, z taką masą to ja bym poszukał na Twoim miejscu jakiegoś 1000 ,powinno to załatwić po części sprawę. :flesje: A z drugiej strony to zawsze możesz dać do przetestowania swoje moto jakiemuś znajomemu który mieści się poniżej 90 kg na wadze Na razie wybiorę to drugie rozwiązanie. :flesje: Z pojemnością 1 litra poczekam do przyszłego sezonu. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 17 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 O stary, z taką masą to ja bym poszukał na Twoim miejscu jakiegoś 1000 ,powinno to załatwić po części sprawę. :banghead: A z drugiej strony to zawsze możesz dać do przetestowania swoje moto jakiemuś znajomemu który mieści się poniżej 90 kg na wadze Tak jak poradziłeś, znajomy wypróbował sprzęt po raz drugi.Teraz poszedł 210. :icon_mrgreen: Diagnoza: "poszedł by więcej, ale mam wrażenie, jakby coś go blokowało. Albo zapłon, ale gaźniki." Generalnie uznaliśmy, że maszyna jest w porządku. Na niższych biegach wkręca się jak wściekła. Nie ma co kombinować. Przy najbliższym serwisie, sprawdzę dokładniej gaźniki i świece. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorpion Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Pisales ze nie wymieniales jedynie filtra powietrza, jesli jest on juz stary, zanieczyszczony to on moze blokowac pelna moc, moj kolega Zbyhu mial cos podobnego gdy kupujac nowy motor Honda CB 750 tez nie lecial pelnej predkosci, z jakimis przerywaniami itd. i do tego wiele wiecej mu spalala, gdy wymienil to jak reka odjal. Sprobuj obejrzec ten filtr moze to pomoze, no chyba ze juz jestes calkowicie pewny ze to technika.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Pisales ze nie wymieniales jedynie filtra powietrza, jesli jest on juz stary, zanieczyszczony to on moze blokowac pelna moc, moj kolega Zbyhu mial cos podobnego gdy kupujac nowy motor Honda CB 750 tez nie lecial pelnej predkosci, z jakimis przerywaniami itd. i do tego wiele wiecej mu spalala, gdy wymienil to jak reka odjal. Sprobuj obejrzec ten filtr moze to pomoze, no chyba ze juz jestes calkowicie pewny ze to technika.Powodzenia Nie dopisałem tego, ale filtr wymieniłem dokładnie dzień wcześniej.To nie kwestia techniki jazdy, mój znajomy ma dość duże doświadczenie z motocyklami. Przerabiał 600, 750, a ostanio miał 1000, więc raczej wie dokładnie jak osiągać v-max. Zrobił to zresztą na takiej trasie, gdzie ja by się jeszcze nie odważył. :icon_mrgreen: Zobaczymy co wyjdzie przy następnym przeglądzie serwisowym. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Tak jak poradziłeś, znajomy wypróbował sprzęt po raz drugi.Teraz poszedł 210. icon_mrgreen.gif Diagnoza: "poszedł by więcej, ale mam wrażenie, jakby coś go blokowało. Albo zapłon, ale gaźniki." Generalnie uznaliśmy, że maszyna jest w porządku. Na niższych biegach wkręca się jak wściekła.Nie ma co kombinować. Przy najbliższym serwisie, sprawdzę dokładniej gaźniki i świece. Pozdr. jezeli maszyna dlugo nie byla krecona po czerwonym polu, lub nigdy nie sprawdzala vmaxa, to znaczy, ze trzeba ja tez odmulic. robimy cos takiego upewniajac sie, ze mamy dobry stan techniczny (cisnienie w oponach, same opony dobre), oleju w silniku ile trzeba, heble sprawne, itd. wsiadamy i robimy odmulenie gdzies na jakims lotnisku. wszystkie biegi do oporu, konczymy na 5 i wtedy ciagniemy do oporu przez jakies 20 sekund lub chyba, ze wczesniej odetnie. potem mozna wrzucic 6. kolejna jazda to samo, ale dluzej trzymamy na 5. po kilku takich zabiegach mozna nie poznac sprzeta - wikeszy syf sie wypala z calego ukladu wydechowego rozpoczynajac juz od komory spalania. p.s. ostatnio tescilem vfr i doszedlem do ponad 250 na 5 biegu. wynik miarodajny, bo scigalem sie z f3 i kierowca obok mial podobne wskazania, przy czym moj sprzet okazal sie szybszy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Czyli albo 200 Cię zadowoli albo 1000 :icon_razz: Tak jak wspomniałeś, nia ma co szukać problemów i grzebać niepotrzebnie. Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.