bodek_o Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Dzień dzisiejszy. Jestem na obwodnicy Białobrzegów. Ładna nowa trasa, dwupasmówka. Ciepło, bez wiatru, mały ruch. Wymarzone warunki do sprawdzenia V-maks. Wykonałem dwie próby. W każdej z nich sprzęt osiągnął prawie 200 km i 9200 obrotów, odcinek 2, 3kmTak jak dla mnie, który po raz pierwszy dosiadł czterocylindrówkę, wystarczy. Takie prędkości są i tak dość abstrakcyjne. Ale jest nutka niepokoju. Według danych moto powinno osiągnąć 11000 obrotów, a doszedłem tylko do 9200.Silnik nie jest dławiony. Wskazuje na to rocznik i breif., no chyba że poprzedni właściciele coś mieszali. Oczywiście wszystkie regulacje były robione, jedynie filtr powietrza nie był wymieniany. Z tyłu mam oponę 140/80 zamiast orginalnej 130/90. Wydech 4w1 Remus. W zasadzie nie mam żadnych zastrzeżeń do silnika, odpala i ciągnie do 11000 na niższych biegach bez najmniejszych problemów. 160-180 km osiąga błyskawicznie, bez wysiłku. Co o tym myśleć. Silnik zajechany, a może technika jazdy nieodpowiednia ? Pozdr. P.S. Moto rocznik 1990, przebieg ok. 42 000 :), 85 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 (edytowane) ....... Według danych moto powinno osiągnąć 11000 obrotów...........??????????Moze silnik osiąga max moc przy 11000 obrotów , a to troszke inna bajka... :) Całkiem prawdopodobne ze motocykl na najwyzszym biegu nie osiągnie zakresu obrotów max mocy, wpływ na to m.in. ma:-moc (za mała)-przelozenie-opór powietrza PS.Jaka jest predkosc max moto wg danych producenta? Edytowane 3 Czerwca 2006 przez niemand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 (edytowane) Dziwne troche. Moj GPZ tyle samo poleci!!!!!!! A jesli jest bezietrznie to wyciaga nawet 205km/h!!!!! Ty masz 4 gary wiec powinien jechac szybciej. Power: 85.00 HP (62.0 kW)) @ 11000 RPM Top speed: 226.0 km/h (140.4 mph) Mysle ze masz dojechany silnik :) Edytowane 3 Czerwca 2006 przez IG x] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Z tego co udało mi się ustalić Wersja 85KM to 226km/h, 77KM - 210 km/h, 73KM - 200 km/h. No, i trochę jestem ciężki :) ok 130 kg z kaskiem i ubraniem. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 sprawdz zebatki. W mojej xjcie jest jeden zab wiecej z przodu i nie leci tak szybko jak na mniejszej zebatce. Dobilem do 190 i w sumie gdybym dlugo czekal to pewnie 200 by sie pokazalo ale na zebatce prawidlowej dobija do 190 zwawo a do 200 tez bez wiekszych problemow. Roznica obrotow przy wiekszych predkosciach obrotowych jest spora. Przy 100 jest tylko 200 mniej niz na mniejsze zebatce ale przy 180 jest juz prawie 1000 roznicy i dlatego nie dokreca sie do czerwongo pola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 A na jakim biegu się rozpędzałes??Bo jak wrzuciłeś 6 to własnie sie tak do dupy rozpedza bo 6 bieg to jest nadbieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 ' date='03 Czerwiec 2006 - 20:03' post='623663']Dziwne troche. Moj GPZ tyle samo poleci!!!!!!! A jesli jest bezietrznie to wyciaga nawet 205km/h!!!!! Ty masz 4 gary wiec powinien jechac szybciej. Power: 85.00 HP (62.0 kW)) @ 11000 RPM Top speed: 226.0 km/h (140.4 mph) Mysle ze masz dojechany silnik :flesje: Z tego co udało mi się ustalić Wersja 85KM to 226km/h, 77KM - 210 km/h, 73KM - 200 km/h. No, i trochę jestem ciężki :flesje: ok 130 kg z kaskiem i ubraniem. Pozdr. 11000 to obroty przy których silnik osiaga max moc a nie max predkosc.Najprawdopodobniej Twój odcinek testowy był równiez za krótki no i 130 kg :) Wg mnie jak na 85koników jest ok i nie zawracaj sobie tym głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 A na jakim biegu się rozpędzałes??Bo jak wrzuciłeś 6 to własnie sie tak do dupy rozpedza bo 6 bieg to jest nadbieg. Rozpędzałem się na szóstym biegu gdzieś od 110. Chyba powinienem zredukować, dokręcić do 11000 i dopiero wtedy wrzucić 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 (edytowane) Rozpędzałem się na szóstym biegu gdzieś od 110. Chyba powinienem zredukować, dokręcić do 11000 i dopiero wtedy wrzucić 6. :) :flesje: :flesje: To tezTeoretycznie powinienes zmieniac biegi "pomiedzy" max momentem obrotowym silnika a max moca, tak aby po zmianie na wyzszy bieg obroty nie spadły "zbyt daleko" od zakresu max momentu, "przekrecanie" tez nic nie da Edytowane 3 Czerwca 2006 przez niemand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Jak byś biegi pokolei do odciecia dociagął to moze by to miało rece i nogi bo jakis dziwny sposób masz.Moim zdaniem przez ten sposób twój V-max był taki a nie lepszy.Mój kumpel na FZR600 na 5 ma 230 i jeszcze idzie ale jak wrzuci 6 to traci prędkośc lub trzyma.Wiec sprobuj jeszcze raz powodzenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Jak byś biegi pokolei do odciecia dociagął to moze by to miało rece i nogi bo jakis dziwny sposób masz.Moim zdaniem przez ten sposób twój V-max był taki a nie lepszy.Mój kumpel na FZR600 na 5 ma 230 i jeszcze idzie ale jak wrzuci 6 to traci prędkośc lub trzyma.Wiec sprobuj jeszcze raz powodzenia :) Czyli dobrze podejrzewałem. Technika jazdy. :flesje: Dzięki za porady. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Jutro jak padać nie będzie i coś takiego mnie minie na obwodnicy w zawrotnym tepię to zamacham ....pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 ja tam stawiam na przełozenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Jutro jak padać nie będzie i coś takiego mnie minie na obwodnicy w zawrotnym tepię to zamacham ....pozdro :flesje: Nie odmacham. :) Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 O stary, z taką masą to ja bym poszukał na Twoim miejscu jakiegoś 1000 ,powinno to załatwić po części sprawę. :) A z drugiej strony to zawsze możesz dać do przetestowania swoje moto jakiemuś znajomemu który mieści się poniżej 90 kg na wadze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.