PAWEL----B Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 witam prosze napiszcie mi na co szczegolnie zwrocic uwage przy zakupie tego motoru (chodzi mi tylko o silnik gdyz bedzie to moje pierwsze 4t )co ile trzeba regulowac zawory i czy wymienia sie rozrzad ogolnie posiadacze piszcie co wiecie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-KTM Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 (edytowane) Zwórc uwage na to czy silnik ładnie, równo pracuje. Czy nie ma jakis niepokojących stuków, wyciekow. Łancuszek rozrzadu zmienia sie jak trzeba czyli jak widac slady zatarcia, cena łancuszka ok 150 koszt nie duzy i tez nie robi sie tego za czesto. Zawory przynajmniej raz na sezon trzeba sprawdzic, co nie znaczy ze trzeba je od razu regulowac, czasami bez regulacji mozna i 2 sezony objezdzic, wszytsko zalezy jak sie uzytkuje motor. Tak ogolnie to motorek bardzo przyjemny, mocny, super sie nim jezdzi. Roczniki bodajze od '03 maja automatyczny dekompresator wiec pali sie ten motor bardzo lekko. Po glebie dajemy cieple ssanie i pali za 1 kopem.Jak masz jeszcze jakies pytanie to wal smiało ! Edytowane 3 Czerwca 2006 przez Tomek-KTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slashromester Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Ja mam ten motocykl od tygodnia, mam rocznik 05 i na prawdę motor jest w dobrym stanie, ale nie dlugo wezme go na przegląd i sprawdze co jest w nim do roboty. Mam zamiar wyregulowac zawory i wymienić łańcuszek rozrzadu wlasnie. W moim motorze nie było żadnych stuków, silnik chodzi bez żadnych problemów i odpala czasami ciężej czasami lżej ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Jak masz jeszcze jakies pytanie to wal smiało ! bardzo dziekuje napewno sie odezwe pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@LY Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 czy ktos z posiadaczy yz/wr sprawdzal roznice w odpalaniu po zmianie na swiece irydowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopowicz Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Witam!Mam 16 lat i jezdze yz 125 jak mylicie czy taka 250f bylby odpowiednim motorem dla mnie czy raczej by mna walało. na mojej setce sobie radze;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-KTM Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 (edytowane) Moim zdaniem jezdzilo by Ci sie duzo lepiej. Przesiadłem sie z ktm 125 na 2504t i jest o wiele lepiej. 4T duzo plynniej oddaje moc, idzie od dołu, mniej pali. Edytowane 4 Czerwca 2006 przez Tomek-KTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 a co myslicie na temat 426 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=107140036 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 a co myslicie na temat 426 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=107140036 Bardzo fajny sprzęt.Zielorz też niedawno kupił 426.Dużym minusem jest konieczna wymiana oleju i filtra co 5h :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Bardzo fajny sprzęt.Zielorz też niedawno kupił 426.Dużym minusem jest konieczna wymiana oleju i filtra co 5h :/co 5 godzin ??? masz taki motor ze tak piszesz czy tylko tak slyszales PROSZE O ODPOWIEDZI UZYTKOWNIKOW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Tak pisał Zielorz,więc jestem pewien i tak napisałem !! A on jest użytkownikiem !! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopowicz Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 A co ile trzeba robic remonty w takim silniku ? I jaki jest jego koszt?W silnikach 4T jestem zielony .Cotrzeba zmienic przy remoncie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 (edytowane) a co myslicie na temat 426 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=107140036 Fajna :rolleyes::D okolo 60km ma wiec :) :flesje: a na powaznie: jezeli masz jakies wieksze doswiadczenie to smialo bierz. Nie wiem czym wczesniej smigales, ale jezeli klase 125 2t/230 4t masz obcykana to mozesz spokojnie ja brac :flesje: Cena jest jaknajbardziej ok za ten rok.Z czesci eksploracyjych to: Lancuch rozzadu 150zł tlok 450zł korbowod 450zł Ogolnie dobrze by bylo jak bys sie dowiedzial kiedy bylo cos w niej robione, np wymieniany tlok czy cos. Przy takiej "amatorskiej jezdzie" to tlok na sezon sppppoooookojnie wyrobi ;) Pozdr. Olej co 5h jaknajbardziej !!! ale filtr mozemy sobie zostawic i co druga wymiane zmieniac... no chyba ze ktos jest mega pedantem albo ma poprostu za duzo kaski :D Oleju wchodzi okolo 1,3-1,5L wiec wydatek raz na 3baki paliwa spory a do tego filter 15zł. Edytowane 4 Czerwca 2006 przez fik554 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Hehehe a w WR 450 trzeba wyminaic filtr i olej co 10 tankowac ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Motorek mi bardzo odpowiada. Jezdzi sie duzo przyjemniej niz setka. Jedynie musz popracowac nad zawiecha bo jest chyba jak od supermoto :) byl gesty olej zmienilem i chyba dalej zagesty (10W). Co do oleju to prawda co 5 bakow, poniewaz jest jeden obieg na skrzynie i silnik przez co opilki ze skrzyni/sprzegla dostaja sie do reszty silnika. Mysle,ze ten czas mozna troche przeholowac, ale jest to moj pierwszy 4T i nie kombinuje. Nie wiem jak jezdzisz ale 5 bakow to jest 10 treningow (przynajmnije 10 chyba ze jestes naprawde wymiataczem). Filtr oleju co 2 wymiany oleju. Po kupnie zdejmij pokrywe glowicy i zobacz jak wyglada lancuszek. Jesli jest luz to wiadomo do wymiany. Minusem rozwiazania z 2 walkami jest to, ze jak bedzie luz miedzy nimi to beda minimalne przestawienia otwierania i zamykania zaworow przez co moto przestanie dzialac poprawnie. Oleju wchodzi 1,4l wedlug serwisowki. W razie jakis innych pytan wal na gg. p.s. Jak kupisz i bedziesz cos robil to informuje, ze mam ksiazke serwisowa ze wszystkimi mozliwymi luzami wymiarami i innymi bajerami. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.