Predator198 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Witam wszystkich!!Może ktoś miał podobny problem i jakoś się z nim uporał..Otóż moja Virago 535 spala mi ok 6,5l/100km (jeżdżę głównie po mieście ale takie spalanie wydaje mi się i tak zbyt duże). Oddałem motocykl do regulacji zaworów, czyszczenia gaźników i ich synchronizacji, niestety spalanie nie spadło :( . Świece mają kolor czarny i są suche (zbyt bogata mieszanka?). Liczę na Wasz odzew.PozdrawiamPredator198 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 cześć,mam ten sam problem, te same objawy. za bogata mieszanka, albo filtr powietrza do dupy (w przypadku świec)a wzrost spalania nie wiem czym jest podyktowany... jeszcze pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 cześć,mam ten sam problem, te same objawy. za bogata mieszanka, albo filtr powietrza do dupy (w przypadku świec)a wzrost spalania nie wiem czym jest podyktowany... jeszcze pozdrawiamZa bogata mieszanka = wzrost spalania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diablo Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 WitamJestem nowy na tym forum !Posiedałem Virago535 nowe przez dwa lata,i spalanie w pierwszym roku wahało się między 5-5,5l/100km. Natomiast w drugim doszło do 6,5l /100km i regulacja gażników i wymiana filtra nic nie pomogła. Obecnie posiadam XV 1700 WARRIOR ,i spala 6-7l/100km :icon_mrgreen: . Pozdrawiam diablo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 hehe, a mi znowu spadło do 4,5l/100km na trasie... nie rozumiem dlaczego. raz więcej, raz mniej, ale ogólnie, do 6l jeszcze nie doszedłem nawet na mieście zazdroszczę warriora :icon_mrgreen:pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_pl Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Jazda po mieście niestety skutkuje większym spalaniem, albo stoisz, albo odkręcasz i przyspieszasz, aby za chwilę się zatrzymać. Moja spalała w mieście ok. 6l/100km mimo, że była po regulacjach, synchronizacji, analizatorze. W trasie spalała już mniej, a wylot wydechu jaśniał. Po wyrzuceniu całego oryginalnego wydechu i założeniu innego, potrafiła zejść w trasie do 4,7l/100, a tak średnio to 5l/100km. Zadowala mnie, że Drag, którym teraz jeżdżę, pali tyle samo (śr. 5l/100) pomimo dwa razy większej pojemności :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diablo Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 hehe, a mi znowu spadło do 4,5l/100km na trasie... nie rozumiem dlaczego. raz więcej, raz mniej, ale ogólnie, do 6l jeszcze nie doszedłem nawet na mieście zazdroszczę warriora :lapad:pozdrawiam Na trasie nie przekraczało 5l/100km, ale w mieście w porywach do 6,5l/100km. Moto było nowe i tak spalało,ale ten problem się skończył wraz z nadejściem warriora 1700 ;). Spala on w granicach 6-7l/100km w mieście przy drastycznym odwijaniu gazu!!! Pozdrawiam diablo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 cześć.....moja spala ok 5 l i to bez względu na miasto czy traskę przy prędkości 130 -140 km/h widze wieć że mam się z czego cieszyć ..pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kules Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 cześć.....moja spala ok 5 l i to bez względu na miasto czy traskę przy prędkości 130 -140 km/h widze wieć że mam się z czego cieszyć ..pozdrawiam No to jestem zaskoczony - ja miałem kiedyś xv500se - poprzednika 535 - i on palił średnio w cyklu mieszanym 3,5 a 4 to brał przy przelotach autostradą 140-150 km/h. 5 to mi nigdy w życiu nie wziął a latałem nim ze 4 sezony. Brakuje mi teraz tego klimatu bo zminiłem estremalnie maszynę na rx125r :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Celyna Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Witam, moja też tak średnio 5l/100... Zadowala mnie, że Drag, którym teraz jeżdżę, pali tyle samo (śr. 5l/100) pomimo dwa razy większej pojemności :) i z tego powodu, też mi się marzy Drag 1100... :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2T-tuner Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Co do nadmiernego spalania to oprócz synchronizacji gażników ,trzeba również ustawić poziom paliwa i śruby regulacji składu mieszanki.Prowadzę warsztat samochopdowo-motocyklowy i przy Virado XV-700 zszedłem na 4.5L w cyklu mieszanym (miasto i trasa, ale teren górzysty).Czarny suchy nalot na swiecach świadzczy o bogatej mieszance,czasem wina jest w za dużej przepustowości dyszy głównej,która zmienia średnicę z tytułu normalnego zużycie.Bardzo ważna jest też regulacja składu mieszanki biegu jałowego.Jeśli jest za uboga to wtedy trzeba mocniej odkręcać manetkę ,żeby dostał silnik więcej paliwa,które zaczyna ciągnąć już z dyszy głownej,i spalanie wzrasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Moja paliła mi po miesicie 7.5 do 8 jak jezdziłem naprawde super oszczednie to spalała 7 czasem 6.5 .Kiedys juz sie wnerwiłem na to i wykreciłem sróby rególacji składu mieszanki na 4 pełne obroty śróbokreta ,pali mi 4.5 do 5.5 bo dostaje wiecej powietrza ,ale silnik juz tak ładnie nie dudni no i niemam okopconych swiec ani wydechu ,świece sa brazowe a rury siwe .Powiem że przedtem miałem 2.5 obrotu srubokreta ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 mariuszkalisz nie wiem jak jest w virago ale we wszystkich japońskich i włoskich gażnikach jakie widziałem wykręcanie śruby składu mieszanki powodowało zwiększenie ilości paliwa a nie powietrza..no ale mogę sie mylic..Predator198 wiem że jak się wymieni filtr powietrza to spalanie często się zmniejsza, a to że filtr wygląda dobrze to nie znaczy że jest ok!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 właśnie, jak to jest u nas? wkręcanie śrubek od jałowego dodaje paliwa czy powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator198 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Cześć!Kupiłem dzisiaj filtr, zaraz założę i napiszę co ze spalaniem.Jeszcze pytanko, czy bardzo grzeje Wam się silnik przy tych upałach, jakie są ostatnio??PozdrawiamPredator198 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.