Skocz do zawartości

Virago 535 i problem z nadmiernym spalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!!

Może ktoś miał podobny problem i jakoś się z nim uporał..

Otóż moja Virago 535 spala mi ok 6,5l/100km (jeżdżę głównie po mieście ale takie spalanie wydaje mi się i tak zbyt duże). Oddałem motocykl do regulacji zaworów, czyszczenia gaźników i ich synchronizacji, niestety spalanie nie spadło :( . Świece mają kolor czarny i są suche (zbyt bogata mieszanka?). Liczę na Wasz odzew.

Pozdrawiam

Predator198

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Jestem nowy na tym forum !Posiedałem Virago535 nowe przez dwa lata,i spalanie w pierwszym roku wahało się między 5-5,5l/100km. Natomiast w drugim doszło do 6,5l /100km i regulacja gażników i wymiana filtra nic nie pomogła. Obecnie posiadam XV 1700 WARRIOR ,i spala 6-7l/100km :icon_mrgreen: .

 

Pozdrawiam diablo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda po mieście niestety skutkuje większym spalaniem, albo stoisz, albo odkręcasz i przyspieszasz, aby za chwilę się zatrzymać. Moja spalała w mieście ok. 6l/100km mimo, że była po regulacjach, synchronizacji, analizatorze. W trasie spalała już mniej, a wylot wydechu jaśniał. Po wyrzuceniu całego oryginalnego wydechu i założeniu innego, potrafiła zejść w trasie do 4,7l/100, a tak średnio to 5l/100km.

Zadowala mnie, że Drag, którym teraz jeżdżę, pali tyle samo (śr. 5l/100) pomimo dwa razy większej pojemności :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, a mi znowu spadło do 4,5l/100km na trasie... nie rozumiem dlaczego. raz więcej, raz mniej, ale ogólnie, do 6l jeszcze nie doszedłem nawet na mieście

 

zazdroszczę warriora :lapad:

pozdrawiam

 

Na trasie nie przekraczało 5l/100km, ale w mieście w porywach do 6,5l/100km. Moto było nowe i tak spalało,ale ten problem się skończył wraz z nadejściem warriora 1700 ;). Spala on w granicach 6-7l/100km w mieście przy drastycznym odwijaniu gazu!!!

 

Pozdrawiam diablo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć.....moja spala ok 5 l i to bez względu na miasto czy traskę przy prędkości 130 -140 km/h widze wieć że mam się z czego cieszyć ..pozdrawiam

 

No to jestem zaskoczony - ja miałem kiedyś xv500se - poprzednika 535 - i on palił średnio w cyklu mieszanym 3,5 a 4 to brał przy przelotach autostradą 140-150 km/h. 5 to mi nigdy w życiu nie wziął a latałem nim ze 4 sezony. Brakuje mi teraz tego klimatu bo zminiłem estremalnie maszynę na rx125r :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

moja też tak średnio 5l/100...

 

Zadowala mnie, że Drag, którym teraz jeżdżę, pali tyle samo (śr. 5l/100) pomimo dwa razy większej pojemności :)

 

i z tego powodu, też mi się marzy Drag 1100... :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nadmiernego spalania to oprócz synchronizacji gażników ,trzeba również ustawić poziom paliwa i śruby regulacji składu mieszanki.Prowadzę warsztat samochopdowo-motocyklowy i przy Virado XV-700 zszedłem na 4.5L w cyklu mieszanym (miasto i trasa, ale teren górzysty).Czarny suchy nalot na swiecach świadzczy o bogatej mieszance,czasem wina jest w za dużej przepustowości dyszy głównej,która zmienia średnicę z tytułu normalnego zużycie.Bardzo ważna jest też regulacja składu mieszanki biegu jałowego.Jeśli jest za uboga to wtedy trzeba mocniej odkręcać manetkę ,żeby dostał silnik więcej paliwa,które zaczyna ciągnąć już z dyszy głownej,i spalanie wzrasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja paliła mi po miesicie 7.5 do 8 jak jezdziłem naprawde super oszczednie to spalała 7 czasem 6.5 .Kiedys juz sie wnerwiłem na to i wykreciłem sróby rególacji składu mieszanki na 4 pełne obroty śróbokreta ,pali mi 4.5 do 5.5 bo dostaje wiecej powietrza ,ale silnik juz tak ładnie nie dudni no i niemam okopconych swiec ani wydechu ,świece sa brazowe a rury siwe .Powiem że przedtem miałem 2.5 obrotu srubokreta ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariuszkalisz nie wiem jak jest w virago ale we wszystkich japońskich i włoskich gażnikach jakie widziałem wykręcanie śruby składu mieszanki powodowało zwiększenie ilości paliwa a nie powietrza..no ale mogę sie mylic..

Predator198 wiem że jak się wymieni filtr powietrza to spalanie często się zmniejsza, a to że filtr wygląda dobrze to nie znaczy że jest ok!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...