paho Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Widze tu delikatnie mówiac lekką bajeczke w twojej wypowiedzi zeus....a raczej blędy i to wielkie jakby nie patrzeć....... Jeśli dobrze myśle i te łożyska nazywane przez ciebie z tymi gumowymi kołnieżami to łożyska kryte to ty chyba nie myslisz co robisz....Aha i jeszcze jedno....jezdzij cały czas na max przyspieszonym zapłonie to ciekawe jak bedzie wyglądał wał po jednym sezonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 http://jawa50page.prv.pl/kliknijcie w ciekawostki tam jest ta jawa 50 sportMiała całkiem inny filtr powietrza oraz przełożenia w skrzyni biegów. Noi nic tam niema tylko jawka wypuszczona na rynek USA i GB żadnych filtrów innych i przełożeń , gdyby czesi chcieli zmiany przełożeń musieli by zwiększyć moc silnika ... ale tego nie zrobili . A Zeusowi chodziło zapewne o łozyska z teflonowym koszyczkiem i wyprzedzeniu zapłonu do ~2mm a nie tak jak piszą w tych instrukcjach zakłamanych 1,2-1,5 mm ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Noi nic tam niema tylko jawka wypuszczona na rynek USA i GB żadnych filtrów innych i przełożeń , gdyby czesi chcieli zmiany przełożeń musieli by zwiększyć moc silnika ... ale tego nie zrobili . A Zeusowi chodziło zapewne o łozyska z teflonowym koszyczkiem i wyprzedzeniu zapłonu do ~2mm a nie tak jak piszą w tych instrukcjach zakłamanych 1,2-1,5 mm ...[/Jakies 2 lata temu jak bralem się za moją jawkę przeszperałem całego neta i się troszke tego oczytalęm troszke mi sie nie chce ale jak mi się bedzie bardzo nudzic to to znajdę i wysle linka problem jestw tym ze wiekszosc jest po angielsk i bedziecie musieli troszke potlumaczyc ale co to dla nas angielski;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 OK :] jak znajdziesz to zapodaj :flesje: a może to na tej stronie co ta jawka z owiewką ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Kolega paho ma racje. Zapłon w jawce należy usawć na 1.8-2mm przed GMP. bo na bank skróci się wytrzymałość wału korbowego. Co do tego sporta to ja mam takiego. Przynajmniej tak jest napisane w dowodzie rejestracyjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 (edytowane) wie ktos może jak podnieść tył w jawce jakoś ciekawie??poszukaj kogos z spawarką i przespawaj te uchwyty do amorów. Edytowane 5 Czerwca 2006 przez Bubaziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehanic Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 wiesz tyle to i ja wiem, chodzi mi o to żeby wiedzieć jakie punkty mocowania dac, zebyu tył poszeł w góre., spawarke to i ja mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 zrób sobie takie nakładki z profila , możesz zrobić tak że będą przesuwały teleskopy do przodu i zmniejszy się kąt ich co da inną charakterystyke zawieszenia , poprostu zrobi się miększe , a możesz też robić bez przesunięcia jach chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehanic Opublikowano 6 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 narazie dam sobie na wstrzymanei z podnoszeniem bo niemam czsu i kasy na te zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 narazie dam sobie na wstrzymanei z podnoszeniem bo niemam czsu i kasy na te zabawyPo pierwsze to trzeba pomyślec! Żeby nie odwalić jakiegoś wiejskiego tuningu. Nie wiem czy przesuniesz orginalne spręzyny z teleskopami do przodu czy poprostu zamontujesz od innego sprzęta.Poprostu najpierw rób tak jak mówi mój dziadek "siądź sobie zapal i pomyśl, a dopiero potem rób":banghead::D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehanic Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 jak już napisałem narazie wole pojeździc oryginałem, jak będzi ekasa to może coś pokombinuje, myślałem o przespawaniu jakoś mocowań amorków i założeniu na te przespawane dłuższe amortyzatory, yak żeby jawk aposzła na maxa do góry, co o tym sadzicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehanic Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 sorki że podwójny post al emam problem z wyprzedzeniem zapłonu, mianowicie nie da sie go bardziej wyprzedić u mnie niż.. 1 mm!! niewiem co jest nie tak ale napewno coś jest, prosze oi pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 http://republika.pl/brezniewmoto/index.htm Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 http://republika.pl/brezniewmoto/index.htmno no, widzę, że moja instrukcja się rozchodzi w niezłym tempie :notworthy: Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 no no, widzę, że moja instrukcja się rozchodzi w niezłym tempie ;)To chyba dobrze, ze sie rozchodzi :] Widzisz jaki pozytek zrobiłeś :) :) P.S. To nie moja stronka :notworthy: Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.