Skocz do zawartości

Jawa 50 mustang


mehanic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Widze tu delikatnie mówiac lekką bajeczke w twojej wypowiedzi zeus....a raczej blędy i to wielkie jakby nie patrzeć....... Jeśli dobrze myśle i te łożyska nazywane przez ciebie z tymi gumowymi kołnieżami to łożyska kryte to ty chyba nie myslisz co robisz....Aha i jeszcze jedno....jezdzij cały czas na max przyspieszonym zapłonie to ciekawe jak bedzie wyglądał wał po jednym sezonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://jawa50page.prv.pl/

kliknijcie w ciekawostki tam jest ta jawa 50 sport

Miała całkiem inny filtr powietrza oraz przełożenia w skrzyni biegów.

 

 

Noi nic tam niema tylko jawka wypuszczona na rynek USA i GB żadnych filtrów innych i przełożeń , gdyby czesi chcieli zmiany przełożeń musieli by zwiększyć moc silnika ... ale tego nie zrobili .

 

A Zeusowi chodziło zapewne o łozyska z teflonowym koszyczkiem i wyprzedzeniu zapłonu do ~2mm a nie tak jak piszą w tych instrukcjach zakłamanych 1,2-1,5 mm ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi nic tam niema tylko jawka wypuszczona na rynek USA i GB żadnych filtrów innych i przełożeń , gdyby czesi chcieli zmiany przełożeń musieli by zwiększyć moc silnika ... ale tego nie zrobili .

 

A Zeusowi chodziło zapewne o łozyska z teflonowym koszyczkiem i wyprzedzeniu zapłonu do ~2mm a nie tak jak piszą w tych instrukcjach zakłamanych 1,2-1,5 mm ...

[/Jakies 2 lata temu jak bralem się za moją jawkę przeszperałem całego neta i się troszke tego oczytalęm troszke mi sie nie chce ale jak mi się bedzie bardzo nudzic to to znajdę i wysle linka problem jestw tym ze wiekszosc jest po angielsk i bedziecie musieli troszke potlumaczyc ale co to dla nas angielski;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób sobie takie nakładki z profila , możesz zrobić tak że będą przesuwały teleskopy do przodu i zmniejszy się kąt ich co da inną charakterystyke zawieszenia , poprostu zrobi się miększe , a możesz też robić bez przesunięcia jach chcesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie dam sobie na wstrzymanei z podnoszeniem bo niemam czsu i kasy na te zabawy

Po pierwsze to trzeba pomyślec! Żeby nie odwalić jakiegoś wiejskiego tuningu. Nie wiem czy przesuniesz orginalne spręzyny z teleskopami do przodu czy poprostu zamontujesz od innego sprzęta.Poprostu najpierw rób tak jak mówi mój dziadek "siądź sobie zapal i pomyśl, a dopiero potem rób":banghead::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już napisałem narazie wole pojeździc oryginałem, jak będzi ekasa to może coś pokombinuje, myślałem o przespawaniu jakoś mocowań amorków i założeniu na te przespawane dłuższe amortyzatory, yak żeby jawk aposzła na maxa do góry, co o tym sadzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no, widzę, że moja instrukcja się rozchodzi w niezłym tempie ;)

To chyba dobrze, ze sie rozchodzi :] Widzisz jaki pozytek zrobiłeś :) :)

 

P.S. To nie moja stronka :notworthy:

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...