paho Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 witam mam delikatnego problema.....skrzynia dobrze poskładana....a uotomat zero ruchu jakby była zatarta tulejka skrzyni...no ale niejest!! po prostu automat biegów jest jakby zablokwowany...co z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Jezeli bylaby dobrze poskladana to automat musialby chodzic :biggrin: Czy dobrze masz wyosiowana i wydystansowana skrzynie :buttrock: Sproboj pokrecic zebatka i wowczas ostaraj sie zmienic bieg.... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 czeee Zdejmij automat i sprubuj pokrecic samym walkiem zmieniacza . Jak nie da rady to to pewnie zle wydystansowales .. a jak da rade to zmieniacz lipny albo zle zlozony :buttrock: Albo tak jak pisze MOC ... bywa ze biegi slabo wskakuja na postoju .. trzeba kolem pokrecic . pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 A może mała sprężynka spadła z automatu i docisnąłeś ją pokrywą boczną (dotyczy nowego typu automatu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 aA I MAM DO was jeszcze jedn pytanie w jakie miejsca i jakie sie daje dystanse do skrzyni?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 czeee Na tak zadane pytanie nie ma konkretnej odpowiedzi ... podkladki dawac tak zeby bylo dobrze , tzn otrzymac finalnie prawidlowy luz :flesje: Wiecej tutaj http://www.junak.riders.pl/tn.htmtutaj polozenie podkladek http://www.junak.riders.pl/BIBLO/SERV10/ins13.htm#s67 a tutaj dokladna instrukcja dystansowania http://www.junak.riders.pl/BIBLO/SERV10/ins15.htm pozdrawiam herflik ps. moja osobista rada ... kup sobie chlopie do tej roboty jakis browar i nie daj sie sprowokowac :) to wymaga sporo cierpliwosci :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucack Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 miałem ten sam problem po remoncie skrzynizauważyłem że wałek zmieniacza staje w miarę dokręcania śrub pokrywy skrzyniwykręciłem wszystkie szpilki, docisnąłem pokrywę i wałek chodził zacząłem po kolei wkręcać szpilki i dokręcać nakrętki i doszedłem która szpilka ciągnie pokrywę - po dokręceniu tej szpilki wałek stawałrozwierciłem nieco ten otwór w pokrywie by dać luz tej szpilcei teraz jest okejniemniej wina może też leżeć w dystansachsprawdź czy wałek jest luźniejszy po poluzowaniu śrub dekla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stazi na Janku Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 miałem ten sam problem po remoncie skrzynizauważyłem że wałek zmieniacza staje w miarę dokręcania śrub pokrywy skrzyniwykręciłem wszystkie szpilki, docisnąłem pokrywę i wałek chodził zacząłem po kolei wkręcać szpilki i dokręcać nakrętki i doszedłem która szpilka ciągnie pokrywę - po dokręceniu tej szpilki wałek stawałrozwierciłem nieco ten otwór w pokrywie by dać luz tej szpilcei teraz jest okejniemniej wina może też leżeć w dystansachsprawdź czy wałek jest luźniejszy po poluzowaniu śrub deklaTu się zgodzę z kolegą też miałem podobny problem. Zmieniałem automaty i pokrywy skrzyni i nic. Dopiero jak wyczaiłem która szpilka ma tendencje do "ciągnięcia pokrywy", delikatnie rozwierciłem jej otwór w pokrywie i jakoś poszło:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Ja u siebie w Janku miałem chyba krzywą pokrywke skrzyni i nie mogłem mieć dociągniętych wszystkich śrub bo skrzynia nie chodziła. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ja tak mialem gdy skladalem silnik na "chypcika". zapomnialem zalozyc dekielka (taki kawal blachy ;) ) pod zmieniacz. no ale to napeno nie jest mozliwe w twoim przypadku :icon_twisted: a jest tez mozliwe ze jest za duzo podkladek dolozonych albo cus.proponuje odkrecic dekiel i sprawdzac czy w miare odkrecania walek zacznie sie "krecic". jesli nie no to kombinuj dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 ja tak mialem gdy skladalem silnik na "chypcika". zapomnialem zalozyc dekielka (taki kawal blachy :) ) pod zmieniacz... Ja raz w czasie składania, nie zauważyłem, że spadła mi jeda ze sprężynek zmieniacza.Byłem ciężko zdiwiony, że "nie działa". Wk...zdenerwowałem się jak w syfie pod silnikiem znalazłem ową sprężynę.Trza wszystko dokładnie obejrzeć i sprawdzić. Ale powracając do głównego wątku: Numer na pokrywce skrzyni zgadza się z wybitymi na karterach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 proponuje jednak zdjac dekiel skrzynki i zobaczyc czy wałek wodzików lekko sie obraca.pozniej sprawdzic czy zmieniacz dziala bez kontaktu z wałkiem. pozniej wszystko zlozyc jeszcze raz i w czasie dokrecania sprawdzac czy walek wodzików obraca sie lekko w palcach. jesli nie no to lipa... trzeba dystansowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.