molic Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Wiem ze taki temat juz byl ale nic z niego nie rozumiem juz. Czy jak kupuje zestaw 60 ccm to moge zalaozyc 50 ccm glowice? Bo slyszalem ze wystwarza sie jakies podcisnienie ktore dziala szkodliwie na uklad tlokowo korbowy czy to prawda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 mozesz zalozyc, ale bardziej martw sie gaznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Wiem ze taki temat juz byl ale nic z niego nie rozumiem juz. Czy jak kupuje zestaw 60 ccm to moge zalaozyc 50 ccm glowice? Bo slyszalem ze wystwarza sie jakies podcisnienie ktore dziala szkodliwie na uklad tlokowo korbowy czy to prawda??Było calkiem niedawno o tym. Co tu rozumieć - cisnienie większe i tyle. Ja jeździłem i czasami spalał stykowo więc włożyłem uszczelke pod głowicę o grubości ok 5mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 a z kąd wziołeś taką uszczelke?? sam zrobiłeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 tak zalozysz głowice 50 bedzie miec wieksza kompresje i szybciej posypie ci sie uklad tlokowo korbowy:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 tzn bedziesz mial wieksze sprezanie i wieksza moc ale nie radze polskich cylindrow wez kup orginalny za 20zl i daj na szlif do 60cm kup orginalny tlok i wtedy bardzo dlugo na tym pojezdzisz i bedziesz sie cieszyl przspieszeniem troche lepszym zysio n/c bedzei takie sprezanie ze glowe urwie bez przesady napewno bardzo duzo natrzaska na orginalnym kicie km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 tzn bedziesz mial wieksze sprezanie i wieksza moc ale nie radze polskich cylindrow wez kup orginalny za 20zl i daj na szlif do 60cm kup orginalny tlok i wtedy bardzo dlugo na tym pojezdzisz i bedziesz sie cieszyl przspieszeniem troche lepszymzysio n/c bedzei takie sprezanie ze glowe urwie bez przesady napewno bardzo duzo natrzaska na orginalnym kicie km Zgadza się lepiej przeszlifować orginalny garnek na 60 niż kupować tandete. Przy zmianie pojemności w simsone trzeba zastosować wieksza dysze w gaźniku i uszczelke pod głowicą (ale nie 5mm przecież to będzie miało mniejszą moc niż w orginale). Tak czy inaczej daje to marny efekt (ten super mausner daje około 5km/h w porównaniu do zarżniętej orginalnej 50). Żywotnośc wału musi się skrócić bo poddany zostanie wiekszemu obciążeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 ja o tym wiem ze on polata na tym ale wiadomo ze to skroci zywotnosc silnika chcac nie chcac:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Mialem zalozoną najpierw glowice od S60 potem od S50 i stwierdzam iz to jeden grzyb...nic sie nie urywa nie pierdolcie farmazonow.... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Ja dorobiłem sobie miedzianą (NIE 5mm TYLKO 0,5mm - moja pomyłka, sorki) uszczelkę bo na wyższych obrotach spalał stukowo(detonacyjnie). Jeździłem na głowicy 50 i zrobiłem około 8 tys.km. i wszystko było ok. Cylinder miałem polski i nie puchł. Koleś któremu sprzedałem simka dokrecił jak narazie 4 tys, czyli simek ma 12tys km po remoncie i silnik chodzi bardzo dobrze. Łożyska na wale sa sztywno a silnik nie dzwoni , nie stuka itp. Ja nie moge nażekać na polskie cylindry. Prawdą jest ze germanski lepszy ale jeżeli ktoś nie założył polskiego niech nie gada glupot ze gówno bo to nie jest prawdą. Zgadza się lepiej przeszlifować orginalny garnek na 60 niż kupować tandete.Zakładałeś polski że tak twierdzisz? Bo ja założyłem i i jeżdziło mi się bardzo dobrze i nic sie nie urywało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Nie chodziło mi to że coś się urwie lub zatrze. Słyszałem pare razy jak coś takiego pracuje a raczej dzwoni. Może polskie cylindry są różnie robione tzn tandety i dobre jakościowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Może polskie cylindry są różnie robione tzn tandety i dobre jakościowo.Możliwe.Owe dzwonienie może się brać z jazdy na lichym oleju - ja jeździłem na syntetyku husqwarny (od piły). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.