Skocz do zawartości

Glowica 50 a cylinder 60


molic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze taki temat juz byl ale nic z niego nie rozumiem juz. Czy jak kupuje zestaw 60 ccm to moge zalaozyc 50 ccm glowice? Bo slyszalem ze wystwarza sie jakies podcisnienie ktore dziala szkodliwie na uklad tlokowo korbowy czy to prawda??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze taki temat juz byl ale nic z niego nie rozumiem juz. Czy jak kupuje zestaw 60 ccm to moge zalaozyc 50 ccm glowice? Bo slyszalem ze wystwarza sie jakies podcisnienie ktore dziala szkodliwie na uklad tlokowo korbowy czy to prawda??

Było calkiem niedawno o tym. Co tu rozumieć - cisnienie większe i tyle. Ja jeździłem i czasami spalał stykowo więc włożyłem uszczelke pod głowicę o grubości ok 5mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn bedziesz mial wieksze sprezanie i wieksza moc ale nie radze polskich cylindrow wez kup orginalny za 20zl i daj na szlif do 60cm kup orginalny tlok i wtedy bardzo dlugo na tym pojezdzisz i bedziesz sie cieszyl przspieszeniem troche lepszym

 

 

zysio n/c bedzei takie sprezanie ze glowe urwie bez przesady napewno bardzo duzo natrzaska na orginalnym kicie km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn bedziesz mial wieksze sprezanie i wieksza moc ale nie radze polskich cylindrow wez kup orginalny za 20zl i daj na szlif do 60cm kup orginalny tlok i wtedy bardzo dlugo na tym pojezdzisz i bedziesz sie cieszyl przspieszeniem troche lepszym

zysio n/c bedzei takie sprezanie ze glowe urwie bez przesady napewno bardzo duzo natrzaska na orginalnym kicie km

 

 

 

Zgadza się lepiej przeszlifować orginalny garnek na 60 niż kupować tandete.

 

Przy zmianie pojemności w simsone trzeba zastosować wieksza dysze w gaźniku i uszczelke pod głowicą (ale nie 5mm przecież to będzie miało mniejszą moc niż w orginale). Tak czy inaczej daje to marny efekt (ten super mausner daje około 5km/h w porównaniu do zarżniętej orginalnej 50). Żywotnośc wału musi się skrócić bo poddany zostanie wiekszemu obciążeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dorobiłem sobie miedzianą (NIE 5mm TYLKO 0,5mm - moja pomyłka, sorki) uszczelkę bo na wyższych obrotach spalał stukowo(detonacyjnie).

Jeździłem na głowicy 50 i zrobiłem około 8 tys.km. i wszystko było ok. Cylinder miałem polski i nie puchł. Koleś któremu sprzedałem simka dokrecił jak narazie 4 tys, czyli simek ma 12tys km po remoncie i silnik chodzi bardzo dobrze. Łożyska na wale sa sztywno a silnik nie dzwoni , nie stuka itp. Ja nie moge nażekać na polskie cylindry. Prawdą jest ze germanski lepszy ale jeżeli ktoś nie założył polskiego niech nie gada glupot ze gówno bo to nie jest prawdą.

 

Zgadza się lepiej przeszlifować orginalny garnek na 60 niż kupować tandete.

Zakładałeś polski że tak twierdzisz? Bo ja założyłem i i jeżdziło mi się bardzo dobrze i nic sie nie urywało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...