mario33 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 (edytowane) Zamierzam zakupić Honde Shadow 750. Przeczytałem już sporo na jej temat i myślę że to dobry wybór. Prosiłbym tylko o podpowiedź co do rocznika. Nie do konca ma znaczenie za ile (w pewnym zakresie oczywiscie)... Tylko raczej CO kupuje... Podoba mi sie ta najnowsza odmiana (RC50?) jest bardzo ładna i nowa :D Lubie nowe :biggrin: Ale jak zobaczylem ceny modelu 2004 uzywane - np 28 tysi jak nowy w sklepie jest 31.. To chyba sobie daruje. Patrzylem u Niemca i w sumie tam mozna kupic za ok. 5,5 tys euro juz nawet.... Z drugiej strony uslyszalem opinię, że silnikowo najlepsze są odmiany sprzed 1997 roku... Cenowo tez sa korzystne wiec pytanko jest - czy to prawda ? jak oceniacie cechy mechaniczne róznych roczników ? Nie lubie sie grzebać w mechanice więć raczej chciałbym coś bezawaryjnego jeżeli chodzi o rocznik. Aha - jeszcze jedno - ma to być model typu C(Aero), nie chce Black Widow (Spirit) :icon_razz: Lubie mieć grubą oponę z przodu.. I kóra wersja oferuje największe 'value for money' - za okolo 17-20 tysięcy zł ? Bede wdzieczny za odpowiedz... Edytowane 27 Maja 2006 przez mario_BS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willydon Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Pamiętaj, że różnica tylko 3 tyś mniej od nówki może wynikać z dodatków, które wcale nie są tanie.Z tego, co widziałem na allegro i otomoto 2003 rocznik to właśnie ok 20 tyś PLN. To jest śmieszna oferta "Motocykl ten jest lekko "uszkodzony" a stan wręcz idealny" brawo dla tego pana :D Zwróć uwagę, że do 2004 roku napędzane były łańcuchem, dopiero te najnowsze wróciły do kardana, którego Honda stosowała do 1987 roku w Shadowkach. Ktoś wie, dlaczego zmienili technologie (za pierwszym razem, czyli gdy kardan zastąpili łańcuchem)? Chodziło o koszty, czy jakaś idea temu przyświecała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 (edytowane) Moim zdaniem chodzilo glownie o redukcje kosztow. Modele shadow 750 z lat 90-tych sporo stracily pod wzgledem technicznym w porownaniu do tych z lat 80-tych. Ksiegowi pozbawili w/w walu kardana, hydaulicznie sterowanego sprzegla z antyhoppingiem, hydraulicznie regulowanych popychaczy zaworowych, jednej taczy hamulcowej z przodu, obrotomierza, wskaznika poziomu paliwa w baku i co najwazniejsze DWUDZIESTU CZTERECH koni mechanicznych!!!! :D Na dodatek nowe Shadowki znacznie przybraly na masie :D Jedyna pozytywna zmiana to ciekawszy wyglad... Edytowane 28 Maja 2006 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario33 Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 (edytowane) Moment, bo coś nie łapię... Obecnie Shadow tegoroczny ma 46 KM... Które modele są takie słabowite, 24 KM ??? Nie mówimy o pojemności 600 prawda ? Nie jest to rewelacja w porównaniu z konkurencją (nowa Volusia ma 53 KM), ale dla mnie to dość. Chętnie potwierdziłbym zasłyszaną opinię, że modele sprzed 1997r są silnikowo znacznie lepsze. Czy to prawda ? A propos, z tego co wiem to Shadow 750 jest uważana za maszynkę, która zniesie naprawdę duży przebieg. Czy to prawda ? Jakie macie z tym doświadczenia ? PS: Wyllydon, co jest śmiesznego w tejże ofercie ? Oprócz gry słownej ? Edytowane 28 Maja 2006 przez mario_BS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Zle zrozumiales moja wypowiiedz. Chodzilo mi o to, ze nowsze modele byly slabsze o 24 km. Te z lat 80-tych mialy 68 km, a te z lat 90-tych 44- 46 km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willydon Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 "Motocykl ten jest lekko "uszkodzony" a stan wręcz idealny"PS: Wyllydon, co jest śmiesznego w tejże ofercie ? Oprócz gry słownej ?Albo uszkodzony albo idealny. Dla mnie to zbiory rozłączne i śmieszą mnie takie zestawienia. Moment, bo coś nie łapię... Obecnie Shadow tegoroczny ma 46 KM... Które modele są takie słabowite, 24 KMMoja fabrycznie miała 66KM i ok 66Nm tak wiec to ta tegoroczna jest słabowita. Ja się zdecydowałem na VT właśnie, dlatego ze słyszałem opinie ze silniki nie do zajechania. Ale to się tyczyło modeli przed 87. Jak pisał Warriot później radykalnie zmieniła się technologia. Nie znam opinii na temat żywotności tych nowych modeli. Powodzenia w poszukiwaniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Generalnie to w roku 1997 nastapila totalna zmiana w stylistyce Shadow'ek: - max moment obrotowy przy nizszej predkosci obrotowej silnika, - mniejsze obroty maksymalne (czyli nie trzeba jej wysoko krecic), - inna skrzynia biegow (zmiana z 6-cio na 5-cio biegowa) - inna stylistyka zewnetrzna (dawniej bardziej chopper, potem bardziej cruiser, pisze bardziej bo te seryjne motocykle trudno nazwac prawdziwym chopperem :wink: ), - zmiany w hamulcach (1 zamiast 2 tarcz), - zmiany w napedzie (dawniej wał, potem lancuch) - zmiany w silniku odbily sie na predkosci max (na niekorzysc niestety) - zmiana w rozstawie osi (dawniej 1524, potem 1615) i pewnie wiele innych.... Generalnie jest to inny motocykl na inne czasy: dawniej "modne" byly choppery, wiec robiono choppery, teraz "modne" sa cruisery - robia cruisery. Nie bez znaczenia sa pewnie finanse firmy HONDA: dawniej nie uswiadczyles tak wielu plastikow w motorze, a teraz np. obudowa licznika, przedni blotnik, obudowa chlodnicy, obudowy lamp, wsporniki kierunkow sa plastikowe. No a decyzja zalezy od Ciebie: stara Shadowa to wysokoobrotowy, napedzany bezobslugowym walem szybki motocykl w starej stylistyce, zas nowa Shadowa - to cruiserowate moto, posiadajace duzo plastikowych podrobek, napedzane lancuchem dla wozenia tylka po drogach. JA JEDNAK SMIGAM NIEUSTANNIE NA SWOJEJ VT 750 C2 ACE Z 2000 ROKU BEZ MARUDZENIA :flesje: : JEST BOSKA :cool: :biggrin: :bigrazz: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario33 Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 RaKu :biggrin: :bigrazz: :wink: :wink: :flesje: :cool: :) bardzo dziękuję... To jest odpowiedź, której szukałem... ;) :) A teraz będę szukał coś fajnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Ha , zdrajco a czemu nie Intruder?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario33 Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 I znów mam dylemat... Pomimo, że generalnie wolę model C, mam okazję kupić Hondę Shadow Spirit 2002, sprowadzoną z US. Wizualnie wiem, czym się to różni od wersji C2, ale jeździć nie miałem okazji. Czy mogę prosić o przekazanie doświadczeń - najlepiej kogoś, kto obie wersje 'ujeżdżał' ? w jaki sposób róznią się własności jezdne obu maszyn ? Dzięki z góry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloman Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Niedawno miałem podobny dylemat. Do tych Twoich wątpliwości miałem jeszcze jeden. Mianowici zastanawiałem się nad intruderem. Jest on troszeczke mocniejszy i na wtrysku... ( odpada kilka problemów). Kupiłem jednak Shadow 750 C4. Zrobiłem to po ubiegłym sezonie ( zakupu dokonałem w listopadzie ubiegłego roku) Nówka z salonu w polsce za 28.000 zł Jest na kardanie! Fakt, że pewne plastiki są irytujące, ale można sobie z tym poradzić i systematycznie je zastępować chromami. Ja to zrobiłem... :-) A miałem na to całą zimę, która w tym roku była dość długa. Z maszyny jestem bardzo zadowolony! Ma nakręcone dopiero 6000 w tym sezonie, ale nie sądze aby coś miało się zmienić. Reasumując: Shadow - TAK, nowa - TAK ( sam docierasz i budujesz jej historię ), a jeśli jeszcze do tego masz w tej chwili na czym dupsko wozić to czekaj do jesieni z zakupem (ceny naprawdę spadają ) Za to co utargowałem mogłem doposażyć moje maleństwo we wszystko co chciałem.A byłbym zapomniał! Shadow ma kilka wad! A mianowicie: brak wskaźnika poziomu paliwa ( nawet diody nie ma), oryginalny wydech jest tak cichy że pracuje jak w sprzęcie elektrycznym, no i te plastiki...Ale jak już wspomniałem, można sobie z tym poradzić...Pozdrawiamps.a teraz siedź i knuj :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 W nawiązaniu do postu Melomana. Intruder ma nie tylko wskaźnik rezerwy paliwa ale na dodatek dwufunkcujny :notworthy: miga przy 3 litrach paliwa w zbiorniku a pali się ciągle przy ok 1,5 litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 to jest adres strony traktującej o c2, gość zrobił troche tysięcy na niej i opisuje przebieg wszyskich napraw i przeglądów http://www.wolnywydech.riders.pl/main/ ja zrobiłem na swojej na razie 3tys ogólnie ma 8tys przejechane, więc za wiele nie mogę napisać odnośnie bezawaryjności i serwisu, ogólnie jestem zadowolony może tylko ten łańcuch poza tym wygodna, dla kierowcy i pasażera ,w miare dynamiczna. Wydech za cichy jak dla mnie od razu ponawiercałem i dokupiłem szybe bo była ostra walka z wiatrem z uwagi na dosyć szeroką kierownice. Pozdrawiam i powodzenia życze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario33 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Szanowi Państwo, Zamierzenia się ziściły - od dzisiaj jestem właścicielem Hondy Shadow Spirit VT750DC, rocznik 2003 (wersja amerykańska oczywiście:). Dziekuję za porady raz jeszcze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Chłopaki, jako,że nie siedze w chopperach i cruiserach a szukam dla teścia odpowiedniego sprzęta więc licze na Wasze rady. Namawiam go na jak najnowszy model. Wiem,że od 2004 jest na Kardanie ale czy nowe mają już wtryski czy dalej sa na gaźnikach? Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.