majkelpl Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Przyznajęnie mogę odkręcić starego tłumika a dokładnie śrub mocujących tłumik do kolektora (kolanka a dostęp do nich ograniczony) Czy chodzi Ci o tlumik drugiego cylindra ?Jesli tak to .............. klucz nasadowy z dluga przedluzka, najlepiej typu "grzechotka" i do tego jeszcze dlugie ramie na klucz i powinno pojsc :icon_mrgreen: Ja mialem to samo, jak zmienialem tlumiki. Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PitaM Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 (edytowane) Czy chodzi Ci o tlumik drugiego cylindra ?Jesli tak to .............. klucz nasadowy z dluga przedluzka, najlepiej typu "grzechotka" i do tego jeszcze dlugie ramie na klucz i powinno pojsc :clap: Ja mialem to samo, jak zmienialem tlumiki. Nie idzie... :(Próbowalismy z Brzdącem i śruba zaczyna już płynąć.... ukręci się a nie puści :( Edytowane 27 Marca 2008 przez PitaM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Ja też miałem taki problem, za Chiny Ludowe nie umiałem odkręcić śruby spustowej oleju, wiadomo dostęp tam bardzo ograniczony, ale WD40, dobra "grzechotka, samą nasadkę musiałem zeszlifować tak by tam weszła z "grzechotką" i jakoś poszło, jednak następnym razem jak będę wymieniał olej, to na pewno kupię już nową śrubę, bo ta już się "ślizga" po kluczu. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Posiadacze DragStar'ów1100Classic - jak często (przebieg) zmieniacie klocki hamulcowe? Witam, niestety nie wiem dokladnie po jakim przebiegu. Grubosc klocka mozesz ocenic patrzac na zacisk, gdy zauwazylem ze robi sie cieniutki to pojechal na wymiane. DOstal EBC takie złote :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Dzięki Jankes...Zastanawiam się, czy przebieg 8tys może kwalifikować klocki (przednie) do wymiany - są zużyte. To już drugi komplet, który przychodzi mi wymienić po takim przebiegu. Nie mam nawyku ostrego hamowania, klocki są Yamahy (może tu leży pies pogrzebany???). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Posiadacze DragStar'ów1100Classic - jak często (przebieg) zmieniacie klocki hamulcowe? Haynes podaje 7-10 tys km. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Posiadacze DragStar'ów1100Classic - jak często (przebieg) zmieniacie klocki hamulcowe? Nie wiem jak to jest w 1100, ale w mojej 650 jest tak ,ze przez srodek okladziny klocka wyciety jest rowek- widoczny przy samej tarczy chamulcowej. Jesli rowek prawie zanikl, to wymieniam klocki. Pozdro :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Nie wiem o co chodzi z tymi klockami w DS ja mam prawie 30tyś na oryginalnych klockach i jeszcze daleko im do wymiany. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 (edytowane) Problema mam takiego: Kupiłem fanfary na srallegro, podłączył mi je sprytek pewien bo rączki mam do d. przyrośnięte.Spaliłem sprężarkę jak mię trąbić naszło, nie dała się wyłączyć - nic to bo gówniana chińszczyzna była - ukłony dla sąsiadów VY :crossy:Dokupiłem sprężarkę marki Hella i sprawa jest podobna, a mianowicie gdy włączam trąbki to po 2-3 użyciach tak jakby zwierało się cuś w przełączniku i trąbiiiiiiiiiiiii aż do - no tutaj do rozładowania aku.Odłączyłem. Ale chcę podłączyć bo fajnie trąbi a mina kierowcy puszki wyskakującego szyberdachem jak mu za uchem ryknę - bezcenna. Może jakiś przekaźnik ? Tylko co to jest za diobeł, jaki kupić, jak podłączyć itp itd. pzdrkjujik Edytowane 29 Marca 2008 przez Kjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 (edytowane) Może jakiś przekaźnik ? Tylko co to jest za diobeł, jaki kupić, jak podłączyć itp itd.Przekaźnik prosta sprawa potrzebujesz jedno lub dwu torowego z cewką na 12 volt (weź jakiś samochodowy z uchwytem to łatwiej go gdzieś przymocujesz) cewkę przekaźnika podłącz normalnie tak jak byś podłączał klakson, "+" do sprężarki przepuść bezpośrednio wepnij się w jakiś przewód który biegnie bezpośrednio od aku natomiast "-" wepnij na styki przekaźnika (najczęściej oznaczone jako com i no) z przekaźnika wyjdź na jakiś przewód z minusem i sprawa załatwiona jak wciśniesz klakson przekaźnik przeskoczy i zamknie się obwód zasilania sprężarki i masz ryk. Edytowane 29 Marca 2008 przez gnida Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LARSON Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Witam nie wiem czy dobrze sie ten temat zamiesci powiem szczerze że jeszcze tego nie rozgryzlem jak zrobić aby to o co chce zapytac pojawiło się w "Posiadacze Drag Starów łączcie się" ale może sie uda. Mam takie pytanie kiedys jak czytałem sobie stare wpisy była dyskusja na temat przetłumaczenia serwisówki mam pytanie czy coś sie z tego urodziło czy może jednak temat umarł śmiercia naturalną?, jeszcze jedno wczoraj pierwszy raz w sezonie 2008 dosiadłem moją maszyne bylo wspaniale myslalem ze dzisiaj tez sie uda niestety pada, bylo wspaniale czekam z niecierpliwością na dobra pogode czego sobie i Wam wszystkim życze pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Witam nie wiem czy dobrze sie ten temat zamiesci powiem szczerze że jeszcze tego nie rozgryzlem jak zrobić aby to o co chce zapytac pojawiło się w "Posiadacze Drag Starów łączcie się" ale może sie uda. Mam takie pytanie kiedys jak czytałem sobie stare wpisy była dyskusja na temat przetłumaczenia serwisówki mam pytanie czy coś sie z tego urodziło czy może jednak temat umarł śmiercia naturalną?, Tlumaczenie serwisowki to zajecie bardzo czasochlonne i mysle, ze ciezko bedzie znalesc kogos, kto zrobi to tak ot, z czystego zamilowania do motocykli. Trzeba sobie radzic samemu. Slownik w garsc i tyle :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Slownik w garsc i tyle ;) Popieram. Haynes z załączonym słownikiem technicznym jest w tej roli świetny. Poparty serwisówką perfekcyjny. Ale dziś wiosna na mojej wsi!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kieubi Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 (edytowane) Witam i szczerze pozdrawiam wszystkich, którzy wpływają na to, ze to forum jest taką kopalnią informacji. Za mną co najmniej 2 zarwane nocki czytania Waszych wypowiedzi. Od miesiąca dołączyłem do Waszego znakomitego grona, ale motor (mimo iż nie stary -2006) troche się dławi na wyższych obrotach - właściwie nie ma to większego znaczenia- i tak ciągnie nieźle, ale cos jest nie tak :( i to boli.Dzięki lekturze Waszych postów zaczelo przejasniac mi sie w glowie - kiedy kupowalem motocykl, byl wyposazony w glosne wydechy Cobra co mnie martwilo ( prosze o wyrozumialosc - zajmuje sie nagraniami ).Sprzedawca mial wiecej Dragoow 1100, więc patrząc z niedowierzeniem i politowaniem przelozono mi oryginalne wydechy z egz. 2005. No i gitara - dźwięk nie boli, ale dzieki temu, ze piszecie, dowiedzialem sie, ze przy wymianie rur nalezy regulowac - synchronizowac gazniki, a nawet wymieniac dysze? Taka hipoteza wydaje sie byc wiarygodna.Jak to jest? Jakiego rzędu kosztow powinienem sie spodziewac za regulacje, a jakiego za dysze?Będę zobowiązany za wszystkie rady. Łącząc wyrazy szacunku - pozdrawiam Forumowiczów Przepraszam za rozpoczecie nowego watku - chcialem napisac na posiadacze Dragstarów..., ale coos wyszlo mi na ogoolnym - wybaczcie zielonemu Edytowane 31 Marca 2008 przez kieubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Zanim zaczniesz grzebać w gaźniku, może warto skontaktować się z poprzednim właścicielem: a nuż będzie to gostek bardziej świadomy i powie, co dopasowano do tych rurek Cobry? Chiba, że motorek, jak mój, zza oceanu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.