Skocz do zawartości

LARSON

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O LARSON

  • Urodziny 12/13/1975

Osobiste

  • Motocykl
    XVS 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Przemyśl

Osiągnięcia LARSON

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ceszc powiem tak mam Drag Stara Clesic z 2005 roku niecale 7000km nakrecilem i tez mam cykanie paradoksalnie na zimnym silniku nieslyszalne pojawia sie dopiero przy dobrze rozgrzanej maszynie czytalem kiedys o tym tutaj to ponoc nic dziwnego i groznego ten typ tak ma wiec jade sobie na "luzie" i czekam na 1 wiekszy przeglad moze sie cos wyjasni pozdrawiam
  2. Witam nie wiem czy dobrze sie ten temat zamiesci powiem szczerze że jeszcze tego nie rozgryzlem jak zrobić aby to o co chce zapytac pojawiło się w "Posiadacze Drag Starów łączcie się" ale może sie uda. Mam takie pytanie kiedys jak czytałem sobie stare wpisy była dyskusja na temat przetłumaczenia serwisówki mam pytanie czy coś sie z tego urodziło czy może jednak temat umarł śmiercia naturalną?, jeszcze jedno wczoraj pierwszy raz w sezonie 2008 dosiadłem moją maszyne bylo wspaniale myslalem ze dzisiaj tez sie uda niestety pada, bylo wspaniale czekam z niecierpliwością na dobra pogode czego sobie i Wam wszystkim życze pozdrawiam
  3. Wyczytałem yutaj na forum ze to jedna z opcji dobrego zimowania paliwa po korek i co jakis czas odpalac oczywiscie akumulator byl wyjety i podladowywalem go i raz na miesiac odpalalem tak na 20 min aby go przesmarowac chcialem jak najlepiej ale sam juz teraz niewiem jak powinno sie to robic dzieki za odp
  4. bardzo bym sobie tego zyczył aby tak było ale sam nie wiem akumulator dokrecilem przeczyscilem styki i doladowalem moze to juz jego smierc ale ma dopiero 3 lata wiec? to naprawde niestety bo troszke to po kieszeni pojedzie ale czy 3 latni aku juz na złom?
  5. Witam przepraszam ze tak bezpośrednio pisze ale mam problem od jakiegoś już czasu jestem na tym forum głównie w roli czytającego posty i powiem ze wiele sie dowiedzialem a szczegolnie od Pana. Mam taki problem mam dragstara 1100 clasic z 2005 przebieg 7000tys ziowanie odbywa sie w garazu przepalalem go co miesiac i wszystkie zalecenia jakie tu mozna bylo wyczytac , kiedy ostatnio chcialem odpalic maszyne niestety cos sie stalo niedobrego uslyszalem tylko brzeczenie spod siedzenia ktorego zreszta teraz nie ma ale z tamtych okolic wyczuwalne pod palcami nawet glebiej pod jednostka sterujaca tam gdzie sa przewody od akumulatora, rozrusznika nawet nie dotknie nawet nie zakreci tylko brzeczy. Mam pytanie co to moze byc wydaje mi sie ze akumulator jest oki ladowalem ostatnio specjalna ladowarka i jeszcze nigdy mi sie tak nie stalo w tamtym sezonie kupilem ten motocykl zrobilem jeszcze nim 700km i juz trzeba bylo zimowac ale nic sie takiego nigdy nie dzialo. Bardzo prosze o jakas podpowiedz moze cos razem poradzimy czy moze byc to spowodowane tym ze przesadzilem z jakims srodkiem konserwujacym czy cos?? sam nie wiem mam nadzieje ze mi Pan pomoze z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam Andrzej
  6. z paliwem wszystko jest oki odkręciłem
  7. No właśnie podładowałem to samo czy orginalny GS akumulator może sie skończyc po 3 latach? a jeśli akumulator jest oki to co moze byc i czy ten przekaźnik rozrusznika czesto sie psuje słyszałem ze yamaha to raczej niezawodny sprzet.
  8. Witam jestem posiadaczem pięknego XVS Dragstar Clasic 1100A, zgodnie z zaleceniami i wszelką wiedzą dokonałem konserwacji do zimowania motocykla wybrałem wariant aby go przepalać co około 3-4 tyg tak porządnie. bywałem wcześniej na tym formu jako gość i powiem szczerze że dowiedziałem się tu wielu interesujących spraw za co wszystkim dziękuje. Sezon już za pasem i ostatnio właśnie kiedy kolejny raz odpalałem moją ślicznotke doznałem szoku i niemiłego zaskoczenia, motocykl nie odpalił odrazu wyjaśnie nie chodzi mi o to ze nie zaskoczył tylko poprostu nie kręci rozrusznikiem. Jedyne objawy jakie są to brzeczenie w okolicach pod siedzeniem, pomyślałem ze nie dochodzi odpowiedni prąd sprawdzając sygnał nie odezwał sie jakoś specjalnie wiec przeczyściłem styki i jakby sprawa klaksonu sie poprawiła ale cykanie i buczenie jest jedyną reakcją na przycisk rozrusznika. motocykl jest prawie nowy bo z 2005r ma nakręcone 7000km i do tej pory sie nic takiego nie działo prosze o jakaś podpowiedź co sie mogło stać, z góry dziękuje za odpowiedzi, ndmienić chce jeszcze że ostatnio ładowałem akumulator specjalna ładowarką i naładował sie na ful i odpalał bez problemu co to może być to brzeczenie jest wyczuwalne pod palcami nie tam gdzie jest centralka sterująca ale pod nią tam gdzie wchodzą kable zasilania. Czekam na odpowiedź bo strasznie mnie to wszystko zmartwiło szczególnie w perspektywie nadchodzącego sezonu. Pozdrawiam wszystkich Andrzej. DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA PODPOWIEDZ OKAZAŁO SIĘ ŻE W WIEKSZOŚCI MIELIŚCIE RACJE TO BYLA WINA AKUMULATORA DZISIAJ BYŁEM U MAGIKA I GO ZBADAŁ POWIEDZIAŁ ZE JEST DNO I ŻE TRZEBA SIĘGNĄĆ DO KIESZENI I KUPIĆ NOWYJESZCZE RAZ DZIEX ZA POMOC TO SIE NAZYWA RODZINA ZYCZE WSZYSTKIM DOBREJ PODODY I MAM NADZIEJE ZE SPOTKAMY SIE NA TRASIE POZDRAWIAM ANDRZEJ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...