Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spalanie - 5-6 litrów/100 km (benzyna 98 dobrych producentów), wrażenia z jazdy - drgania, ale "fałki" drgają, osiągi - to pytanie nie do mnie, moja prędkość to ~80 - 100km/ha.

Pozdrawiam.

Jurek.

 

Ja jeżdżę na pb95 z Oszą, i do tej pory nie spalał mi więcej niż 6l. Nawet podczas jazdy w mieście, lub w trasie z prędkościami 150-160.

Najfajniej jednak jeździ mi sie z prędkosciami 90-110. Wtedy pali poniżej 5l/100.

 

 

Kosta - co do wrażeń z jazdy - ten motocykl sam jeździ.

 

 

Buziaki

Edytowane przez Mikosław
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikosław... przepraszam, jeśli "palnę" głupim pytaniem, ale kto nie pyta, ten nie wie - co to znaczy "z Oszą"?

Już się nie mogę doczekać odpowiedzi, pewnie jest banalna.

Pozdrawiam.

Jurek.

 

Oj, no rzeczywiście jest banalna.

Taki zabieg zastosowałem - żartobliwy, Oszą = Auchan, tak mówią polskie pacholęta :)

 

Szacuneczek.

Edytowane przez Mikosław
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam powiedzcie mi cos na temat yamaha drag star 1100 classic chodzi mi o osiągi spalanie i takie tam aha i jezeli ktos ma to napiszcie takze wrazenia z jazdy jak sie motor zachowuje i w ogóle ..z gory dzieki .pozdro!!!

Tutaj masz trochę info, nie najświeższe, ale prawdziwe :wink: :

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,2718830.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj otrzymałem zamówioną z Amazon książeczkę.

Jest około szesnastu razy fajniejsza :icon_biggrin: niż Yamaha Service Manual, który posiadam w wersji elektronicznej.

Każdemu polecam. Oczywiście i zarazem niestety - książeczka ta nie występuje w języku polskim.

Dobrze by było żeby ktoś ją przetłumaczył :D

Najlepiej żeby zrobił to ktoś z wydawnictwa Clymer.

 

Teoretycznie moglibyśmy to zrobić sami tak jak planowaliśmy, ale widzę tu kilka "ale":

- o ile wiem nie jest w sieci dostępna wersja elektroniczna, więc trzeba by tę książeczkę wskanować a dobra jakość skanu wymagałaby zniszczenia książki, jak dla mnie - trochę jej szkoda.

- po drugie - tłumaczenia jest więcej, bo tekstu jest więcej, opisów jest więcej a rysunki (zdjęcia) są bardziej przystępne, mniej jest "nieludzkich" schematów.

- po trzecie - o ile specjalnie nie martwiłoby mnie potencjalne naruszanie praw autorskich dotyczących "service manuala", o tyle prawa autorskie wydawnictwa Clymer, wydają się zasługiwać na większą ochronę (bo sobie myslę, że jak mam motocykl to mogę sobie używać instrukcji obsługi serwisowej autorstwa Yamahy, a do zabawy z treścią książeczki wydanej przez innego autora i wydawcę niż Yamaha nie czuję się moralnie uprawniony)

 

Takie to refleksje mnie dopadły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie jest taki problem.

Od jakiegos czasu zauwazylem ze wyciera mi sie farba na baku w miejscu styku z kolanami :crossy: Jest to mega irytujace, czy wam sie tez to obajwia w DSach? Podobno czesto to wystepuje w DS650.

Macie jakies pomysly jak temu zaradzic? (polerka pewnie niewiele da, bo za chwile bedzie to samo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano sie wyciera :notworthy: Moze za mocno go udami sciskam ;) Nie macie podobnych problemow?

Cholera, zamierzalem przepolerowac go troszke, a potem... no coz nie ukrywam ze wolalbym nie lakierowac. Widzialem kiedys na virazce takie skorzane lezki po bokach baku, akurat tam gdzie sie wyciera... moze cos takiego by zapodac? Tylko jak to zamocowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem na angielskim Ebayu kolesia co sprzedawał Draga i mial po bokach baku ............... przyklejone skorzane paski :icon_eek:

Jak masz problem to wytnij jakis fajny wzorek i przyklej na bak :lapad:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano sie wyciera :cool: Moze za mocno go udami sciskam :biggrin: Nie macie podobnych problemow?

 

Mam dokładnie ten sam problem. Moto ma 16 miesięcy i 22 tys . przebiegu :icon_twisted: Z każdym dniem jest coraz gorzej. Jeżdżę w skórzanych spodniach - może to ma znaczenie ? Chyba pomyślę o tym, o czym pisze Maro, albo zafunduję sobie w końcu spacerówki i będę jeździł w szpagacie, jak kol. Jesion 26 :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście fotki wstawie jak tylko je zrobię :icon_mrgreen:

A tak przy okazji chciałbym skorzystać z pierwszej pomocy od Was, a mianowicie: Chciałbym dokupić do mojej dzidzi lightbary i chromowane pokrywy boczne. Co i gdzie polecilibyście bo szczerze mówiąc przeszukałem internet (może niedokładnie) i nie mogłem nic znaleźć, oprócz lightbarów dostepnych na allegro, do których nie ma możliwości zamocowania kerunków pod spodem.

Następna rzecz to nie wiem co wymienić w moim moto po zakupie. Jest z 2005 roku i ma ok 8000 mil. Jasna sparwa, że olej, ale jakiej marki i o jakiej lepkości?

No i już wiem, że muszę wymienić tylnią oponkę bo jakiś ... się poznęcał zanim sprzedał. No i następne pytanie... Jakiej firmy oponkę?

 

Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proszę nastepny z Dragusią między nogami .Dymsha to juz jest nas 4 :biggrin:(Cruiser) Olej Motul pełny syntetyk z tego co pamiętam to 5W40 ,wiadomo filtr oleju ,klocki hamulcowe zobaczyć i zerknąc na filtr powietrza.Pozdrawiam.

Zerknij na www.moto-akcesoria.pl

Edytowane przez RAFAL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem przed zimowaniem wypalić paliwo z gaźników. Kranik na off i jazda i....i tak z 20 minut chodził i chodził i w końcu wk.... się i wyłączyłem zapłon ręcznie. W pozycji off to chyba paliwo powinno być całkiem odcięte z baku? Czy to jest "off" tylko podczas postoju, a podczas pracy silnika paliwo i tak jest podawane? W Virażce był kranik podciśnieniowy i w ogóle nie było pozycji "off" i wszystko było jasne. Jak sprawa kranika wygląda w Dragu 1100?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Off to off sam ze dwa razy sie przekonałem w drodze gdy zapomniałem odkręcić paliwa, po prostu po kilku skrzyżówaniach moto gasło i odmawiało wspólpracy. Za pierwszym razem gdy zapomniałem o kraniku to podejrzewałem że coś nawaliło zanim zajarzyłem jaka jest przyczyna.

Domyślam się że na jałowym biegu pali tyle coo kot napłakał i taka jest przyczyna twojej rozterki. Zreszta zwykle pali mało u mnie góra 5 l na 100 km.

 

Kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...